Komunikaty PR

Sieć Lidl Polska gra z WOŚP już 15 lat i dotychczas zebrała 44 mln zł!

2023-12-11  |  14:15
Biuro prasowe

Pomaganie łączy ludzi w dążeniu do poprawy świata, w którym funkcjonujemy na co dzień. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to doskonały przykład inicjatywy, która zdobyła serca milionów Polaków. Lidl Polska kontynuuje swoją wieloletnią współpracę z Fundacją WOŚP, dzieląc się radością pomagania już piętnasty rok z rzędu. 32. Finałowi przyświeca motto „Tu wszystko gra OK!”, a celem działań jest wsparcie leczenia płuc, w odpowiedzi na powikłania wywołane przez pandemię. Zebrane środki przeznaczone zostaną na zakup urządzeń dla oddziałów pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych.

Tylko podczas zeszłorocznej edycji, Lidl Polska zebrał aż 5 milionów złotych, co przyczyniło się do ogólnego wyniku – 44 milionów złotych zgromadzonych w ramach współpracy na przestrzeni lat. Tym razem zbiórka WOŚP w sklepach Lidl Polska rozpocznie się już 14 grudnia i potrwa do dnia Finału, czyli 28 stycznia. Natomiast już od 11 grudnia, klienci będą mieli okazję nabyć gadżety oznaczone symbolicznymi serduszkami i grafikami WOŚP, z zakupu których pieniądze również przeznaczone zostaną na realizację celu 32. Finału WOŚP.

Po raz kolejny w sklepach Lidl znaleźć będzie można nasze finałowe produkty i piękne, pełne kolorów, puszki. Dzięki klientom Lidla, którzy wspierają nas od kilkunastu lat, na zakup sprzętu medycznego i realizację programów medycznych, mogliśmy przeznaczyć aż 44 miliony złotych. Każda złotówka liczy się i każda w postaci naszych działań wraca do Polaków. Robimy wszystko, aby kupować najnowocześniejszy sprzęt i prowadzić jak najbardziej skuteczne programy medyczne, a Lidl mocno nam w tym pomaga, za co bardzo dziękujemy” – mówi Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy wybierając cel 32. Finału wskazała, że pandemia miała poważne konsekwencje dla zdrowia zarówno dzieci, jak i dorosłych. Uwagę na to zjawisko zwróciło także Polskie Towarzystwo Pneumonologii Dziecięcej. Dodatkowo, zanieczyszczenie powietrza w Polsce przyczynia się do wzrostu liczby przypadków chorób układu oddechowego. Podczas tej edycji, WOŚP chce także wesprzeć pacjentów z mukowiscydozą – chorobą, która dotyka około 1 800 osób w Polsce, z czego aż 60% to mali pacjenci.

„Już od piętnastu lat gramy w rytmie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dzięki zaangażowaniu naszych klientów i wszystkich pracowników, przekazaliśmy do tej pory na cele działań Fundacji aż 44 miliony złotych. Wierzymy, że i w tym roku zbiórka przyniesie równie imponujące efekty, umożliwiając nam kontynuowanie tej szlachetnej misji” – mówi Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska.

Pomaganie przez kupowanie

Już od poniedziałku, 11 grudnia, klienci sklepów Lidl Polska będą mogli zaopatrzyć się w gadżety nawiązujące do 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a tym samym – wesprzeć zbiórkę na rzecz osób zmagających się z chorobami płuc. W ofercie sieci pojawią się między innymi koszulki damskie oraz męskie, skarpetki, materiałowe torby oraz akcesoria, takie jak: kubki, długopisy, kalendarze na nowy rok, magnesy na lodówkę czy lunchboxy z okolicznościowymi grafikami. Również od poniedziałku, do asortymentu sklepów Lidl Polska trafią butelki, bidony oraz dzbanki marki Dafi z grafikami nawiązującymi do 32. Finału WOŚP.  Zysk z ich sprzedaży trafi na szczytny cel tegorocznego Finału.

W ofercie sieci pojawi się także coś dla najmłodszych – bo zarówno ci mali i ci więksi, powinni znać ważność tej inicjatywy. Puzzle edukacyjne Czuczu, gry ekologiczne Muduko, eko-klocki czy workoplecaki z grafikami WOŚP – każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Bezzębie: problem, na który cierpi ponad 9 milionów Polaków Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:30

Bezzębie: problem, na który cierpi ponad 9 milionów Polaków

Bezzębie odbiera uśmiech ponad 9 milionom Polaków Co zrobić ze wstydliwym problemem, który pogarsza jakość życia? Pomimo codziennych powodów do radości, wiele
Zdrowie Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce
2024-04-17 | 12:30

Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce

Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce Grupa Sanofi w Polsce łączy dwie spółki, upraszcza nazwę prawną oraz przenosi się do nowego biura. Te inicjatywy są kolejnym
Zdrowie Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024
2024-04-17 | 08:00

Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024

Rozpoczął się nabór wniosków na beneficjentów tegorocznej charytatywnej sztafety biznesowej Poland Business Run. Każdy, kto potrzebuje dofinansowania do zakupu protezy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.