Komunikaty PR

Sieć Ośrodków Badań Klinicznych Pratia dołącza do Prime Site Network IQVIA

2023-11-25  |  17:00

Pratia, sieć badań klinicznych działająca w siedmiu krajach europejskich, otrzymała status Prime Site od IQVIA, wiodącego globalnego dostawcy zaawansowanej analizy danych, rozwiązań technologicznych i usług badawczych dla branży farmaceutycznej i branży life science. Pratia współpracuje z IQVIA od 2014 roku, aby poprawić dostęp do opieki zdrowotnej i poprawić jakość życia oraz bezpieczeństwo pacjentów.

Program IQVIA Prime Site umożliwia długofalową współpracę strategiczną z klinikami charakteryzującymi się doskonałością kliniczną i technologiczną. Próby kliniczne przeprowadzane w sieci Prime Site są zgodne z najwyższymi międzynarodowymi standardami etycznymi i regulacyjnymi.

W ciągu ostatnich trzech lat współpraca między Pratią a IQVIA obejmowała 83 badania z udziałem około 30 aktywnie uczestniczących placówek. Odegrała kluczową rolę we wspieraniu sponsorów w dostarczaniu nowoczesnych terapii pacjentom, przyczyniając się do rozwoju i zatwierdzenia innowacyjnych leków i terapii w różnych obszarach terapeutycznych. Ta współpraca przyniesie Pratii nowe, innowacyjne programy badań kliniczne, na korzyść pacjentów, badaczy i krajowych systemów opieki zdrowotnej.

„Ta współpraca stanowi dla nas istotny kamień milowy, umożliwiając nam oferowanie nowych terapii poprzez badania kliniczne jako opcję opieki dla naszych pacjentów, ale także pozwala nam dalej rozwijać technologiczne innowacje w branży. Renomowana wiedza IQVIA w zakresie technologii doskonale współgra z naszym długoletnim zaangażowaniem w wykorzystywanie technologii jako kluczowego czynnika napędzającego przyszłościowe rozwiązania. Dzięki połączeniu sił jesteśmy lepiej przygotowani do szybszego dostarczania nowych terapii, poprawy opieki dla pacjentów.” - powiedział Tomek Dąbrowski, CEO Pratii.

„Decyzja o przyznaniu statusu IQVIA Prime Site dla Pratii jest wyrażeniem uznania dla długotrwałej współpracy i zaangażowania wobec naszych pacjentów i wspólnych klientów. W przyszłości będziemy kontynuować rozwijanie i pogłębianie naszej relacji, aby przynieść poprawę wyników opieki zdrowotnej naszym pacjentom.” - stwierdził Dean Summerfield, Senior Vice President, Real-World and Commercial Solutions, EMEA, IQVIA.

O Pratii

Pratia to największa platforma badań onkologicznych na świecie, obecna w siedmiu krajach europejskich. Od momentu powstania w 2014 roku przeprowadziła ponad 3000 badań klinicznych, co świadczy o głębokim doświadczeniu i poświęceniu na rzecz pacjentów oraz badań medycznych. Nie ogranicza się jednak tylko do onkologii. Działą także w wielu innych obszarach, obejmujących 85% wszystkich rodzajów badań medycznych. Każdego roku prowadzi ponad 600 badań, co sprawia, że jest chętnie wybieranym partnerem dla pacjentów i sponsorów wielu różnych rodzajów badań klinicznych. Wykorzystuje najnowocześniejszą technologię, aby zapewnić, że dane są niezawodne i łatwe w użyciu.

Magazyny danych i platformy technologiczne są zaprojektowane tak, aby obsługiwać wiele różnych rodzajów informacji, pomagając sprostać potrzebom różnych klientów. Elastyczne podejście pozwala obsługiwać wszelkiego rodzaju badania kliniczne, od początku do końca. Obejmuje to zarówno tradycyjne, jak i bardziej nowoczesne rodzaje badań, co daje możliwość dostosowania się do różnych potrzeb i sytuacji oraz zapewnia pacjentom dostęp do innowacyjnych terapii.

O IQVIA

IQVIA to wiodący globalny dostawca zaawansowanej analizy danych, rozwiązań technologicznych i usług badawczych dla branży nauk o życiu. IQVIA tworzy inteligentne połączenia we wszystkich obszarach opieki zdrowotnej dzięki swojej analizie danych, transformacyjnej technologii, zasobom big data i obszernym kompetencjom branżowym. IQVIA Connected Intelligence™ dostarcza potężne spostrzeżenia z szybkością i zwinnością, umożliwiając klientom przyspieszenie rozwoju klinicznego i komercjalizacji innowacyjnych leków, poprawiając wyniki opieki zdrowotnej dla pacjentów. Zatrudniając około 87 000 pracowników, IQVIA prowadzi operacje w ponad 100 krajach.

IQVIA jest globalnym liderem w ochronie prywatności pacjenta. Firma używa różnorodnych technologii zwiększających prywatność i zabezpieczeń, aby chronić prywatność jednostek podczas generowania i analizy informacji na skalę, która pomaga interesariuszom opieki zdrowotnej identyfikować wzorce chorób i korelować je z dokładną ścieżką leczenia i terapii potrzebnej dla lepszych wyników. Spostrzeżenia i zdolności wykonawcze IQVIA pomagają firmom biotechnologicznym, producentom sprzętu medycznego i farmaceutycznym, badaczom medycznym, agencjom rządowym, płatnikom i innym interesariuszom opieki zdrowotnej w zagłębianiu się w głębsze zrozumienie chorób, ludzkich zachowań i postępów naukowych, aby posuwać się naprzód ku uzdrowieniu. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź www.iqvia.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE Biuro prasowe
2025-06-02 | 01:00

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Dzięki decyzjom samodzielnie podejmowanym przez pacjentów rocznie w Europie udaje się uniknąć nawet 120 milionów konsultacji lekarskich. – Samoleczenie
Zdrowie Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
2025-05-21 | 17:00

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Problem owrzodzeń przewlekłych dotyka nawet miliona Polaków – według danych z Porozumienia na rzecz Profesjonalnej Terapii Ran liczba ta wynosi od 760 tys. do 1,1 mln. Choć
Zdrowie Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
2025-05-15 | 17:00

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo

Pod hasłem „choroby rzadkie” kryje się długa lista różnych i w większości uwarunkowanych genetycznie schorzeń. – Patrząc na te choroby zbiorczo, okazuje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.