Komunikaty PR

Sieć Ośrodków Badań Klinicznych Pratia dołącza do Prime Site Network IQVIA

2023-11-25  |  17:00

Pratia, sieć badań klinicznych działająca w siedmiu krajach europejskich, otrzymała status Prime Site od IQVIA, wiodącego globalnego dostawcy zaawansowanej analizy danych, rozwiązań technologicznych i usług badawczych dla branży farmaceutycznej i branży life science. Pratia współpracuje z IQVIA od 2014 roku, aby poprawić dostęp do opieki zdrowotnej i poprawić jakość życia oraz bezpieczeństwo pacjentów.

Program IQVIA Prime Site umożliwia długofalową współpracę strategiczną z klinikami charakteryzującymi się doskonałością kliniczną i technologiczną. Próby kliniczne przeprowadzane w sieci Prime Site są zgodne z najwyższymi międzynarodowymi standardami etycznymi i regulacyjnymi.

W ciągu ostatnich trzech lat współpraca między Pratią a IQVIA obejmowała 83 badania z udziałem około 30 aktywnie uczestniczących placówek. Odegrała kluczową rolę we wspieraniu sponsorów w dostarczaniu nowoczesnych terapii pacjentom, przyczyniając się do rozwoju i zatwierdzenia innowacyjnych leków i terapii w różnych obszarach terapeutycznych. Ta współpraca przyniesie Pratii nowe, innowacyjne programy badań kliniczne, na korzyść pacjentów, badaczy i krajowych systemów opieki zdrowotnej.

„Ta współpraca stanowi dla nas istotny kamień milowy, umożliwiając nam oferowanie nowych terapii poprzez badania kliniczne jako opcję opieki dla naszych pacjentów, ale także pozwala nam dalej rozwijać technologiczne innowacje w branży. Renomowana wiedza IQVIA w zakresie technologii doskonale współgra z naszym długoletnim zaangażowaniem w wykorzystywanie technologii jako kluczowego czynnika napędzającego przyszłościowe rozwiązania. Dzięki połączeniu sił jesteśmy lepiej przygotowani do szybszego dostarczania nowych terapii, poprawy opieki dla pacjentów.” - powiedział Tomek Dąbrowski, CEO Pratii.

„Decyzja o przyznaniu statusu IQVIA Prime Site dla Pratii jest wyrażeniem uznania dla długotrwałej współpracy i zaangażowania wobec naszych pacjentów i wspólnych klientów. W przyszłości będziemy kontynuować rozwijanie i pogłębianie naszej relacji, aby przynieść poprawę wyników opieki zdrowotnej naszym pacjentom.” - stwierdził Dean Summerfield, Senior Vice President, Real-World and Commercial Solutions, EMEA, IQVIA.

O Pratii

Pratia to największa platforma badań onkologicznych na świecie, obecna w siedmiu krajach europejskich. Od momentu powstania w 2014 roku przeprowadziła ponad 3000 badań klinicznych, co świadczy o głębokim doświadczeniu i poświęceniu na rzecz pacjentów oraz badań medycznych. Nie ogranicza się jednak tylko do onkologii. Działą także w wielu innych obszarach, obejmujących 85% wszystkich rodzajów badań medycznych. Każdego roku prowadzi ponad 600 badań, co sprawia, że jest chętnie wybieranym partnerem dla pacjentów i sponsorów wielu różnych rodzajów badań klinicznych. Wykorzystuje najnowocześniejszą technologię, aby zapewnić, że dane są niezawodne i łatwe w użyciu.

Magazyny danych i platformy technologiczne są zaprojektowane tak, aby obsługiwać wiele różnych rodzajów informacji, pomagając sprostać potrzebom różnych klientów. Elastyczne podejście pozwala obsługiwać wszelkiego rodzaju badania kliniczne, od początku do końca. Obejmuje to zarówno tradycyjne, jak i bardziej nowoczesne rodzaje badań, co daje możliwość dostosowania się do różnych potrzeb i sytuacji oraz zapewnia pacjentom dostęp do innowacyjnych terapii.

O IQVIA

IQVIA to wiodący globalny dostawca zaawansowanej analizy danych, rozwiązań technologicznych i usług badawczych dla branży nauk o życiu. IQVIA tworzy inteligentne połączenia we wszystkich obszarach opieki zdrowotnej dzięki swojej analizie danych, transformacyjnej technologii, zasobom big data i obszernym kompetencjom branżowym. IQVIA Connected Intelligence™ dostarcza potężne spostrzeżenia z szybkością i zwinnością, umożliwiając klientom przyspieszenie rozwoju klinicznego i komercjalizacji innowacyjnych leków, poprawiając wyniki opieki zdrowotnej dla pacjentów. Zatrudniając około 87 000 pracowników, IQVIA prowadzi operacje w ponad 100 krajach.

IQVIA jest globalnym liderem w ochronie prywatności pacjenta. Firma używa różnorodnych technologii zwiększających prywatność i zabezpieczeń, aby chronić prywatność jednostek podczas generowania i analizy informacji na skalę, która pomaga interesariuszom opieki zdrowotnej identyfikować wzorce chorób i korelować je z dokładną ścieżką leczenia i terapii potrzebnej dla lepszych wyników. Spostrzeżenia i zdolności wykonawcze IQVIA pomagają firmom biotechnologicznym, producentom sprzętu medycznego i farmaceutycznym, badaczom medycznym, agencjom rządowym, płatnikom i innym interesariuszom opieki zdrowotnej w zagłębianiu się w głębsze zrozumienie chorób, ludzkich zachowań i postępów naukowych, aby posuwać się naprzód ku uzdrowieniu. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź www.iqvia.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Bezzębie: problem, na który cierpi ponad 9 milionów Polaków Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:30

Bezzębie: problem, na który cierpi ponad 9 milionów Polaków

Bezzębie odbiera uśmiech ponad 9 milionom Polaków Co zrobić ze wstydliwym problemem, który pogarsza jakość życia? Pomimo codziennych powodów do radości, wiele
Zdrowie Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce
2024-04-17 | 12:30

Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce

Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce Grupa Sanofi w Polsce łączy dwie spółki, upraszcza nazwę prawną oraz przenosi się do nowego biura. Te inicjatywy są kolejnym
Zdrowie Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024
2024-04-17 | 08:00

Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024

Rozpoczął się nabór wniosków na beneficjentów tegorocznej charytatywnej sztafety biznesowej Poland Business Run. Każdy, kto potrzebuje dofinansowania do zakupu protezy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.