Komunikaty PR

Słodka przekąska biurowa, którą uwielbiają pracownicy

2023-10-30  |  15:00
Biuro prasowe

Słodka przekąska biurowa, którą uwielbiają pracownicy

Współczesny tryb życia stawia przed nami wiele wyzwań. W biegu codziennych obowiązków i w wirze intensywnej pracy często zapominamy o zdrowym odżywianiu i regularnych posiłkach. Jednak coraz więcej firm zdaje sobie sprawę z rosnącej potrzeby dbania o zdrowie i samopoczucie pracowników. Stąd na biurkach i we wspólnych kuchniach pojawiają się nie tylko owoce, ale też… bakalie – również te w wersji premium z dodatkiem rozpływającej się w ustach czekolady! Które z nich producenci rekomendują do biur? 

Bakalie w czekoladzie – dlaczego warto po nie sięgać? 

Bakalie, takie jak orzechy, suszone owoce i pestki, są nie tylko smaczne, ale również pełne cennych składników odżywczych. Błonnik, witaminy, zdrowe tłuszcze czy minerały to tylko niektóre z korzyści płynących ze spożycia bakalii. Tym, co dla wielu w kontekście pracy biurowej okaże się kluczowe, to także wspomaganie koncentracji. 

Bakalie oblane czekoladą są smaczną alternatywą, która pozwala cieszyć się uwielbianym smakiem, dostarczając jednocześnie organizmowi wartości odżywczych. Jednym z kluczowych argumentów przemawiających za wprowadzeniem czekoladowych bakalii do diety jest ich zawartość. Czekolada nadaje im nieodparty smak, który zaspokaja słodkie zachcianki między posiłkami. Dodatkowym atutem czekoladowych bakalii jest ich zdolność dostarczania organizmowi cennych antyoksydantów. Czekolada, zwłaszcza gorzka, jest znana z zawartości flawonoidów, które pomagają w ochronie komórek przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. To oznacza, że spożywanie bakalii w czekoladzie może pomóc w utrzymaniu organizmu w dobrym stanie. Regularne wzbogacanie diety o bakalie może również pozytywnie wpłynąć na wydajność w pracy, a także dodać energii i wspomagać pracę mózgu. Świadomość, jak wartościowe są bakalie, motywuje nie tylko pracowników do przygotowywania zdrowych mieszanek jako przekąski do pracy. Coraz częściej pojawiają się one w biurach z inicjatywy pracodawcy. 

Duże zainteresowanie ofertą bakalii do biur sprawiło, że – obok Czekoladowni i Karmelarni – stworzyliśmy specjalny dział poświęcony produkcji bakalii. W tych przekąskach polscy i europejscy przedsiębiorcy znaleźli swoje upodobanie, więc nie mogliśmy pozostać bez odpowiedzi. Cieszy nas, że nie tylko słodycze, ale i owoce oraz orzechy stają się codziennością w firmach i mamy nadzieję, że ten trend będzie rozwijał się również w kolejnych latach – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE, oferującej słodycze reklamowe dla firm.

Firma SLODKIE w asortymencie bakalii do biura oferuje starannie wyselekcjonowane orzechy i owoce w wersji premium - z dodatkiem czekolady certyfikowanej Cocoa Horizons. Każde zamówienie bakalii jest przygotowywane na bieżąco, na świeżo – tradycyjnymi metodami w mosiężnych bębnach – aby zapewnić najwyższą jakość, wyjątkowe doznania smakowe oraz najdłuższy termin przydatności. Jest to jedyna firma w polskiej branży produkująca własne bakalie oparte na autorskich recepturach.

Jakie bakalie na słodko spotkamy w biurach?

Dostępność bakalii na rynku jest obecnie bardzo szeroka, co daje firmom wiele możliwości wyboru przekąsek dostosowanych do potrzeb pracowników. W różnorodnej ofercie dostępnej na rynku, z pewnością warto zwrócić uwagę na wersję premium – bakalie w czekoladzie z aromatycznymi dodatkami, w czym specjalizuje się marka SLODKIE. 

Przygotowaliśmy ponad 20 własnych receptur, a wśród nich m.in. kwaskowa czarna porzeczka w białej czekoladzie, oprószona pyłem lawendowym czy wiśnie w czekoladzie rubinowej i płatkach róż – dodaje Anna Garmada.

W ofercie producentów znaleźć można wiele produktów stworzonych z myślą o pracownikach biurowych. Wśród nich pudełeczka słodkości o różnych smakach, które doskonale sprawdzają się jako smaczne wzmocnienie w natłoku intensywnej pracy lub zastrzyk energii podczas zespołowej burzy mózgów.

Wprowadzenie bakalii do biura to proste i smaczne rozwiązanie, które może poprawić zdrowie i samopoczucie pracowników. Dostarczając im przekąski pełne wartości odżywczych, firma może zyskać na zwiększonej produktywności oraz – wysoko stawianym dziś na liście priorytetów – zadowoleniu pracowników. Bakalie w nowoczesnym, atrakcyjnym, słodkim wydaniu to doskonały sposób na smaczne i zdrowe jedzenie w zasięgu ręki.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Bezzębie: problem, na który cierpi ponad 9 milionów Polaków Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:30

Bezzębie: problem, na który cierpi ponad 9 milionów Polaków

Bezzębie odbiera uśmiech ponad 9 milionom Polaków Co zrobić ze wstydliwym problemem, który pogarsza jakość życia? Pomimo codziennych powodów do radości, wiele
Zdrowie Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce
2024-04-17 | 12:30

Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce

Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce Grupa Sanofi w Polsce łączy dwie spółki, upraszcza nazwę prawną oraz przenosi się do nowego biura. Te inicjatywy są kolejnym
Zdrowie Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024
2024-04-17 | 08:00

Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024

Rozpoczął się nabór wniosków na beneficjentów tegorocznej charytatywnej sztafety biznesowej Poland Business Run. Każdy, kto potrzebuje dofinansowania do zakupu protezy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.