Super-Pharm przygotował promocyjną kampanię telewizyjną w warunkach home office
Po raz pierwszy od dwóch lat Super-Pharm realizuje kampanię telewizyjną. Marka komunikuje tym samym potrzebę przekierowania sprzedaży w stronę e-commerce, a także zapewnia o sprawnym i efektywnym funkcjonowaniu procesu dostaw, który możliwy jest dzięki dokonanej jeszcze w marcu br. zmianie operatora logistycznego. W najnowszej kampanii Super-Pharm informuje o darmowej dostawie dla wszystkich zamówień. Niezależnie od wartości zamówienia, czy miejsca dostawy, wszystkie zakupy będą dostarczane do klientów kurierem do domu, bez obciążania ich kosztami wysyłki, z zachowaniem wszystkich procedur bezpieczeństwa.
Spot przedstawiono jako rysowaną opowieść, o stonowanych barwach nawiązujących do kodu kolorystycznego marki. Animacja opowiada o tym, jak nie wychodząc z domu, można nadal realizować zarówno codzienne, niezbędne zakupy, a także sprawiać sobie drobne przyjemności. Każda ze stron działająca przy kampanii wykonała swoją pracę w warunkach home office.
Start kampanii zaplanowano na 11 kwietnia 2020 roku. Spot reklamowy zostanie wyemitowany w największych stacjach telewizyjnych, takich jak: TVP2, Polsat, TVN oraz na kanałach tematycznych. Kampania wspierana będzie w serwisach VoD oraz online. Emisja spotu potrwa do końca miesiąca.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Gutenberg, obsługująca na stałe Super-Pharm, pod kątem działań kreatywnych, w modelu 360°. Produkcją spotów TV zajął się CutCut – dom produkcyjny stanowiący jeden z trzech business units agencji Gutenberg. Media do kampanii telewizyjnej zakupił dom mediowy METs, a media do kampanii online agencja MasterMind. Działania PR marka powierzyła agencji Big Picture.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.