Świąteczna pomoc zwierzętom w potrzebie - ruszyła kolejna edycja akcji Maxi Zoo!
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/
15 listopada rozpoczęła się już 6 edycja świątecznej pomocy zwierzętom w potrzebie. Jak co roku we wszystkich sklepach Maxi Zoo stanęły specjalne choinki z marzeniami potrzebujących zwierząt, pod którymi można zostawiać prezenty. Zbiórka potrwa od 15 listopada do 31 grudnia.
We wszystkich placówkach Maxi Zoo pojawiły się choinki ozdobione w niecodzienny sposób. Swój wyjątkowy charakter zawdzięczają dekoracjom - kartkom zawierającym marzenia potrzebujących zwierząt przebywających m.in. w schroniskach, fundacjach oraz stowarzyszeniach. Jak co roku sieć pamięta o pupilach, którym nie udało znaleźć się nowych domów i zachęca do zaangażowania się w pomoc. To naprawdę proste. Wystarczy wybrać kartkę z marzeniem znajdującą się na choince, kupić wymienione na niej produkty, a następnie zostawić upominki pod świątecznym drzewkiem. Po zakończeniu akcji wszystkie prezenty zostaną dostarczone do pupili. Więcej szczegółów akcji znajduje się na stronie - https://www.maxizoo.pl/wspolnie-dla-zwierzat/gwiazdkowa-pomoc-schroniskom/.
Współpraca z Maxi Zoo jest bardzo owocna. Pomoc, jaką otrzymujemy od sieci, jest wręcz nieoceniona. W sklepach dostępne są karmy suche i mokre wysokiej jakości, a klienci podczas robienia zakupów mają możliwość przekazania do specjalnych pojemników na dary czegoś od siebie. Tym samym nasze psiaki mogą liczyć na wsparcie w postaci produktów o wiele lepszej jakości. – mówi Magdalena Smosarska, Prezes Fundacji Dla Zwierząt Jedno Serce Nie Da Rady.
Warto wspierać potrzebujące zwierzęta
Dalej najczęstszym powodem, przez który zwierzęta trafiają, a często wracają do schronisk, jest brak odpowiedzialności i odpowiedniego przygotowania opiekunów. Warto pamiętać, że decyzja o przyjęciu pupila pod swój dach to jeden z najważniejszych życiowych wyborów. Przed jej podjęciem należy rozważyć wszystkie czynniki, a przede wszystkim mieć pewność, że jest się gotowym na tak poważny krok. Często głębsza analiza jest pomijana pod wpływem emocji i impulsu. Zwierzęta są mylnie postrzegane jako idealne prezenty świąteczne, a kiedy przychodzą pierwsze problemy, stają się niechciane. Pupile to nie zabawki. Mają charakter, uczucia, czasem problemy, z którymi trzeba im pomóc. Wymagają od opiekuna uwagi i zaangażowania. Praca z czworonogiem może być trudna i wymagająca, ale to droga do prawdziwej i bezwarunkowej przyjaźni, która jest bezcenna.
Nie jesteśmy obojętni na krzywdę zwierząt. Dlatego od początku naszej działalności prowadzimy działania, które poprawiają ich sytuację i wnoszą w ich życia odrobinę radości. Warto pamiętać, że nie każdy pupil jest szczęśliwym posiadaczem domu. Wiele z nich przebywa w schroniskach i placówkach tymczasowych. Niestety najczęściej trafiają tam z powodu opiekunów, którym dość szybko minęła fascynacja nowym członkiem rodziny. To właśnie do potrzebujących zwierząt kierujemy naszą coroczną akcję Świątecznej pomocy, w ramach której każdy może spełnić ich marzenia. Poprzednie edycje pokazały, że wspólnie możemy zrobić wiele dobrego. Zachęcam do wzięcia udziału również w tym roku. Spełnijmy razem marzenia potrzebujących pupili. - mówi Wojciech Kamiński, Dyrektor Zarządzający Maxi Zoo Polska.
Maxi Zoo Polska powstało z miłości do zwierząt. Organizacja aktywnie angażuje się w działania niosące wsparcie dla pupili. Sieć stale współpracuje z Fundacją GOPR, organizacjami działającymi na rzecz zwierząt oraz lokalnymi schroniskami. Prowadzi również różnego rodzaju działania charytatywne, czego wynikiem jest m. in. rozpoczęta świąteczna zbiórka. Do zaangażowania się w tegoroczną akcję zachęca również spot przygotowany przez Maxi Zoo- https://youtu.be/1Ou_7ccC7dM
*******
Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 108 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2023-2024", nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022" oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023”, a także “Innowacyjna Sieć Roku” oraz “Promocja Roku”, które zostały przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek.
Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.