Komunikaty PR

Świąteczna pomoc zwierzętom w potrzebie - ruszyła kolejna edycja akcji Maxi Zoo!

2023-11-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
BRZ
MADE IN PR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
bartosz.rzepa|madeinpr.pl| |bartosz.rzepa|madeinpr.pl
663272666
https://madeinpr.pl/

15 listopada rozpoczęła się już 6 edycja świątecznej pomocy zwierzętom w potrzebie. Jak co roku we wszystkich sklepach Maxi Zoo stanęły specjalne choinki z marzeniami potrzebujących zwierząt, pod którymi można zostawiać prezenty. Zbiórka potrwa od 15 listopada do 31 grudnia.

We wszystkich placówkach Maxi Zoo pojawiły się choinki ozdobione w niecodzienny sposób. Swój wyjątkowy charakter zawdzięczają dekoracjom - kartkom zawierającym marzenia potrzebujących zwierząt przebywających m.in. w schroniskach, fundacjach oraz stowarzyszeniach. Jak co roku sieć pamięta o pupilach, którym nie udało znaleźć się nowych domów i zachęca do zaangażowania się w pomoc. To naprawdę proste. Wystarczy wybrać kartkę z marzeniem znajdującą się na choince, kupić wymienione na niej produkty, a następnie zostawić upominki pod świątecznym drzewkiem. Po zakończeniu akcji wszystkie prezenty zostaną dostarczone do pupili. Więcej szczegółów akcji znajduje się na stronie - https://www.maxizoo.pl/wspolnie-dla-zwierzat/gwiazdkowa-pomoc-schroniskom/.

Współpraca z Maxi Zoo jest bardzo owocna. Pomoc, jaką otrzymujemy od sieci, jest wręcz nieoceniona. W sklepach dostępne są karmy suche i mokre wysokiej jakości, a klienci podczas robienia zakupów mają możliwość przekazania do specjalnych pojemników na dary czegoś od siebie. Tym samym nasze psiaki mogą liczyć na wsparcie w postaci produktów o wiele lepszej jakości. – mówi Magdalena Smosarska, Prezes Fundacji Dla Zwierząt Jedno Serce Nie Da Rady.

Warto wspierać potrzebujące zwierzęta

Dalej najczęstszym powodem, przez który zwierzęta trafiają, a często wracają do schronisk, jest brak odpowiedzialności i odpowiedniego przygotowania opiekunów. Warto pamiętać, że decyzja o przyjęciu pupila pod swój dach to jeden z najważniejszych życiowych wyborów. Przed jej podjęciem należy rozważyć wszystkie czynniki, a przede wszystkim mieć pewność, że jest się gotowym na tak poważny krok. Często głębsza analiza jest pomijana pod wpływem emocji i impulsu. Zwierzęta są mylnie postrzegane jako idealne prezenty świąteczne, a kiedy przychodzą pierwsze problemy, stają się niechciane. Pupile to nie zabawki. Mają charakter, uczucia, czasem problemy, z którymi trzeba im pomóc. Wymagają od opiekuna uwagi i zaangażowania. Praca z czworonogiem może być trudna i wymagająca, ale to droga do prawdziwej i bezwarunkowej przyjaźni, która jest bezcenna.

Nie jesteśmy obojętni na krzywdę zwierząt. Dlatego od początku naszej działalności prowadzimy działania, które poprawiają ich sytuację i wnoszą w ich życia odrobinę radości. Warto pamiętać, że nie każdy pupil jest szczęśliwym posiadaczem domu. Wiele z nich przebywa w schroniskach i placówkach tymczasowych. Niestety najczęściej trafiają tam z powodu opiekunów, którym dość szybko minęła fascynacja nowym członkiem rodziny. To właśnie do potrzebujących zwierząt kierujemy naszą coroczną akcję Świątecznej pomocy, w ramach której każdy może spełnić ich marzenia. Poprzednie edycje pokazały, że wspólnie możemy zrobić wiele dobrego. Zachęcam do wzięcia udziału również w tym roku. Spełnijmy razem marzenia potrzebujących pupili.  - mówi Wojciech Kamiński, Dyrektor Zarządzający Maxi Zoo Polska.

Maxi Zoo Polska powstało z miłości do zwierząt. Organizacja aktywnie angażuje się w działania niosące wsparcie dla pupili. Sieć stale współpracuje z Fundacją GOPR, organizacjami działającymi na rzecz zwierząt oraz lokalnymi schroniskami. Prowadzi również różnego rodzaju działania charytatywne, czego wynikiem jest m. in. rozpoczęta świąteczna zbiórka. Do zaangażowania się w tegoroczną akcję zachęca również spot przygotowany przez Maxi Zoo- https://youtu.be/1Ou_7ccC7dM

 

 

 

*******

Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 108 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2023-2024", nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022" oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023”, a także “Innowacyjna Sieć Roku” oraz “Promocja Roku”, które zostały przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek. 

 

Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.  

 

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Bezzębie: problem, na który cierpi ponad 9 milionów Polaków Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:30

Bezzębie: problem, na który cierpi ponad 9 milionów Polaków

Bezzębie odbiera uśmiech ponad 9 milionom Polaków Co zrobić ze wstydliwym problemem, który pogarsza jakość życia? Pomimo codziennych powodów do radości, wiele
Zdrowie Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce
2024-04-17 | 12:30

Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce

Zmiany formalno-prawne w Grupie Sanofi w Polsce Grupa Sanofi w Polsce łączy dwie spółki, upraszcza nazwę prawną oraz przenosi się do nowego biura. Te inicjatywy są kolejnym
Zdrowie Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024
2024-04-17 | 08:00

Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024

Rozpoczął się nabór wniosków na beneficjentów tegorocznej charytatywnej sztafety biznesowej Poland Business Run. Każdy, kto potrzebuje dofinansowania do zakupu protezy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.