Trzecia edycja "FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA". Trzy dni inspiracji,
Forum inne niż wszystkie
„FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” to wydarzenie, które stanowi kluczowy moment w kalendarzu osób związanych z branżą farmaceutyczną. Tegoroczna edycja koncentruje się na wspólnej refleksji i tworzeniu nowych rozwiązań w zakresie zaangażowania i troski o zdrowie oraz dobro Pacjentów.
Forum składa się z dwóch głównych części – konferencyjnej i wystawienniczej, które będą wzbogacone o merytoryczne dyskusje i rozmowy, podczas których:
• uczestnicy wysłuchają wystąpień od uznanych ekspertów oraz liderów branży. Tematyka prelekcji obejmie m.in. rolę apteki jako centrum wsparcia dla pacjenta, różne strategie leczenia bólu w aptece, praktyczne podejścia do leczenia grzybicy skóry i paznokci czy rolę farmaceuty w skutecznej opiece nad pacjentem z czynnościowym bólem brzucha;
• następnie wszyscy będą mogli udać się na część wystawienniczą, gdzie na uczestników czekać będzie kilkadziesiąt stoisk, na których 62 wystawców zaprezentuje najnowsze produkty oraz innowacje w zakresie wyrobów farmaceutycznych, medycznych i dermokosmetyków.
To świetna okazja do zapoznania się z nowościami, wymiany doświadczeń oraz rozmowy z producentami. Wśród firm, które zaprezentują swoje prelekcje w części konferencyjnej, znajdą się m.in.: EUCERIN, USP ZDROWIE, HALEON, ESSITY, POLSKI LEK czy SANOFI. Zwieńczeniem będzie Uroczysta Gala, podczas której zostaną wręczone wyróżnienia. Po niej nastąpi czas i okazja do wspólnej integracji oraz nawiązywania relacji w przyjaznej atmosferze.
Trzecia edycja „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” stanowi kluczowy punkt w dyskusjach o przyszłości opieki farmaceutycznej, umożliwiając uczestnikom, dzielenie się wiedzą i inspirowanie do dalszego rozwoju. Dzięki bogatemu programowi prelekcji, licznych stoiskach wystawienniczych oraz możliwości rozmowy, uczestnicy mają okazję zgłębiać najnowsze innowacje, omawiać wyzwania i budować cenne relacje.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.