Komunikaty PR

Wawel: bezpłatne środki ochrony dla pracowników sklepów spożywczych

2020-05-25  |  11:00
Biuro prasowe

Ponad 35 tysięcy maseczek oraz 1,5 tysiąca litrów płynów do dezynfekcji przekazała firma Wawel pracownikom sklepów w całym kraju. Celem inicjatywy było wsparcie osób, które na co dzień pracują nad zapewnieniem Polakom dostępności podstawowych produktów w trakcie epidemii koronawirusa, a także podziękowanie za ich zaangażowanie.

Polski handel zatrudnia łącznie ok. 2 miliony osób. Duża część z nich pracuje w niezależnych sklepach spożywczych i sieciowych supermarketach, które nie wstrzymały swojej działalności w żadnym z etapów epidemii i związanych z nią obostrzeń. W przypadku osób mających każdego dnia kontakt z setkami klientów, szczególnie ważne jest zapewnienie odpowiednich środków bezpieczeństwa.

Firma Wawel, producent słodyczy, już pod koniec kwietnia rozpoczęła przekazywanie do sklepów płynów do dezynfekcji na bazie 70% etanolu oraz jednorazowych maseczek prewencyjnych. Łącznie przekazano ponad 35 tysięcy maseczek oraz 1,5 tysiąca litrów płynu.

Dziś, w czasach epidemii koronawirusa, szczególnie mocno zauważamy wyjątkową rolę pracowników sklepów. Pracują dla dobra nas wszystkich i sprawiają, że polskie rodziny mogą w tych trudnych tygodniach normalnie funkcjonować. Chcemy podziękować za tę szczególną postawę, za odpowiedzialność i zaangażowanie, a równocześnie wspierać sklepy, z którymi na co dzień współpracujemy” – mówi Łukasz Majcherski, dyrektor sprzedaży ds. rynku niezależnego w firmie Wawel.

Produkty do sklepów przekazywali w ramach regularnych wizyt przedstawiciele handlowi firmy Wawel, którzy również wyposażeni zostali w odpowiednie środki bezpieczeństwa.

Przekazanie maseczek i płynów było kolejnym już gestem pomocy ze strony producenta słodyczy. Wcześniej firma Wawel wspólnie z Fundacją Wawel z Rodziną przekazała Wawel łącznie ponad tonę słodyczy do Szpitala Uniwersyteckiego i Szpitala im. Stefana Żeromskiego w Krakowie oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Myślenicach. Paczki ze słodyczami Wawelu dotarły także do krakowskiego ośrodka kwarantanny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie Biuro prasowe
2024-10-29 | 06:00

Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie

Udar mózgu to zdarzenie, które zabiera zdrowie, sprawność, a czasem nawet życie. Może dotknąć każdego - jest trzecią najczęstszą przyczyną śmierci i głównym
Zdrowie Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.
2024-10-24 | 18:00

Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.

Badania pokazują, że kiedy dni stają się krótsze - zmniejszona ekspozycja na światło dzienne może wpływać na nasz nastrój. Okres po zmianie czasu, wraz
Zdrowie enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy
2024-10-15 | 16:00

enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy

Centrum Medyczne ENEL-MED po raz kolejny wspiera rozwój zawodowy lekarzy, organizując wielodyscyplinarne projekty edukacyjne. Ostatnia konferencja „VITAzdrowie. O prewencji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Polityka

Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa

Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.