Komunikaty PR

Wielkie rabaty na dermokosmetyki do -50% z okazji Black Weeks w Ziko Dermo. Odk

2024-11-28  |  13:00
Biuro prasowe

Black Weeks od Ziko Dermo to świetny moment, by odkryć szeroką gamę dermokosmetyków, które spełnią różnorodne potrzeby skóry. Klienci mogą skorzystać z rabatów do -50% na produkty od cenionych marek, które odpowiadają na wymagania skóry w każdym wieku. Niezależnie od tego, czy chodzi o codzienną pielęgnację, nawilżenie, regenerację, czy specjalistyczne preparaty, drogerie Ziko Dermo oferują bogaty wybór kosmetyków, które zadbają o zdrowy i promienny wygląd skóry. W trakcie trwania promocji dermokonsultanci pomogą dobrać odpowiednie produkty, by dostarczyć jej najlepszej jakości wsparcie w okresie jesienno-zimowym, kiedy potrzeby dotyczące pielęgnacji stają się szczególnie wymagające. 

Akcja skierowana jest do osób, które poszukują niezawodnych rozwiązań na co dzień lub chcą przetestować wyjątkowe kuracje, dostosowane do ich indywidualnych potrzeb w wyjątkowo niskich cenach. 

Z jakich okazji można skorzystać podczas trwania promocji w drogeriach stacjonarnych? 

  • do -50% rabatu na produkty marki Novaclear z serii Collagen tylko w dniach 28-30 listopada 

  • do -50% rabatu na produkty marki Idee Derm z serii Baby tylko w dniach 28-30 listopada 

  • do -50% rabatu na produkty marki Jowae tylko w dniach 28 listopada – 2 grudnia 

  • do -50% rabatu na produkty marki Dermedic z serii Melumin tylko w dniach 28 listopada - 3 grudnia 

  • do -40% rabatu na produkty marki La Roche Posay z serii Lipikar i Cicaplast tylko w dniach 28-30 listopada 

  • do -40% rabatu na produkty marki Vichy z serii Dercos i Neovadiol tylko w dniach 28-30 listopada 

  • do -40% rabatu na produkty marki Balneokosmetyki tylko w dniach 28-30 listopada 

  • do -40% rabatu na produkty marki Bioderma z kartą Ziko Klub (rabat bez karty do -35%) w dniach 28-30 listopada 

  • do -35% rabatu na produkty marki Esthederm z kartą Ziko Klub (rabat bez karty do -30%) w dniach 28-30 listopada 

To jednak nie wszystko. Warto również zwrócić uwagę na kolejne wyjątkowe oferty, które czekają na klientów: 

  • do -30% rabatu na produkty marki Reme, Health Labs Care, wybrane produkty marki Nuxe, Embryolisse oraz Pharmovit w dniach 28-30 listopada 

  • do -30% rabatu na produkty marki La Roche Posay z serii Effaclar w dniach 28-30 listopada 

  • do -30% rabatu na produkty marki Lierac, Phyto, Roger & Gallet w dniach 28 listopada – 2 grudnia 

  • do -30% rabatu na produkty marki Synchroline w dniu 29 listopada oraz do -30% rabatu na produkty marki Seboradin w dniach 28 listopada – 11 grudnia  

  • do -25% rabatu na produkty marki Tebiskin w dniach 28-30 listopada, dostępnej tylko stacjonarnie w wybranych lokalizacjach 

W drogerii internetowej zikodermo.pl w dniach 28 listopada – 3 grudnia również czekają atrakcyjne promocje, które obejmują szeroki wybór produktów: 

  • do -50% rabatu na produkty marki Novaclear z serii Collagen 

  • do -50% rabatu na produkty marki Idee Derm z serii Baby 

  • do -40% rabatu na produkty marki La Roche Posay z serii Lipikar i Cicaplast 

  • do -40% rabatu na produkty marki Vichy z serii Dercos i Neovadiol 

  • do -40% rabatu na wybrane produkty marki Balneokosmetyki 

  • do -40% rabatu na wybrane produkty marki Bioderma z kartą Ziko Klub (rabat bez karty do -35%) 

  • do -35% rabatu na produkty marki Esthederm z kartą Ziko Klub (rabat bez karty do -30%) 

  • do -30% rabatu na wybrane produkty marki La Roche Posay z serii Effaclar 

Drogerie Ziko Dermo pozwalają na wybór spośród szerokiej gamy dermokosmetyków. To doskonała okazja, by odkryć produkty, które zadbają o zdrowie i piękno w atrakcyjnych cenach. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu Biuro prasowe
2024-12-28 | 13:15

BCC: Ochrona zdrowia nadal nie jest priorytetem rządu

  Ochrona zdrowia od wielu dekad nie jest niestety priorytetem kolejnych rządów, mimo przedwyborczych deklaracji, że takowym priorytetem będzie objęta. Na przeszkodzie stała
Zdrowie Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych
2024-12-18 | 01:00

Aurumaris Professional zdobywa zaufanie gabinetów kosmetycznych

Aurumaris Professional, marka specjalizująca się w skutecznej kosmetyce profesjonalnej i konsumenckiej, odnotowuje dynamiczny wzrost skali biznesu. W niespełna pół roku od debiutu w
Zdrowie 74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy
2024-12-06 | 11:00

74% Polaków popiera zmiany w medycynie pracy

Magdalena Damasiewicz, dyrektor ds. abonamentów i ubezpieczeń zdrowotnych w enel-med: Rola medycyny pracy w ostatnich latach była mocno niedoceniana i ograniczała

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.