„Zdrowy Rozwój Zawodowy” hasłem dziewiątej edycji programu „Recepta na Sukces” k

Mateusz Konwerski
Institute for Health
gen. Józefa Zajączka 11/lok. C5
01-510 Warszawa
mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl| |mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl
+48 883 555 368
instituteforhealth.pl
Tematem przewodnim dziewiątej edycji programu „Recepta na Sukces”, realizowanego przez Gedeon Richter, jest rozwój zawodowy w zdrowym środowisku pracy. Studenci kierunku farmacja, którzy są obecni na rynku pracy lub niebawem rozpoczną pracę, to przedstawiciele pokolenia Z. Według raportu z badania „Global 2022 Gen Z and Millennial Survey”, aż 46 proc. pracującego pokolenia Z czuje wypalenie zawodowe.[1] Warto podkreślić, że te osoby są dopiero na początku swojej kariery. Gedeon Richter chce wspierać ich w rozwoju, który będzie przynosił satysfakcję, a jednocześnie pozwoli na zadbanie o dobrostan psychiczny w miejscu pracy.
W odpowiedzi na wyzwania jakie stawia przed pracodawcami farmacji pokolenie Z, Gedeon Richter rozpoczyna dziewiątą edycję programu Recepta na Sukces pod hasłem „Zdrowy Rozwój Zawodowy”. Jak wynika z raportów na temat przedstawicieli pokolenia Z, to grupa dla której najistotniejsze w pracy jest poczucie jej sensu i istotnego celu, a rozwój zawodowy powinien być realizowany w środowisku, które pozwala na różnorodność i zadbanie o zdrowe emocje i psychikę.
Idea programu nierozerwalnie wiąże się z wartościami Gedeon Richter w obszarze zatrudnienia i rozwoju pracowników. Stawiając ich potrzeby na pierwszym miejscu, firma buduje zaangażowany zespół, dzięki któremu może realizować swoją misję niesienia rozwiązań, które realnie wpływają na zdrowie pacjentów. Osiem poprzednich edycji programu „Recepta na Sukces” było poświęcone wsparciu edukacyjnemu, a także kształtowaniu umiejętności kreowania kariery. Naturalnym kierunkiem kolejnej edycji jest troska o zdrowie psychiczne i emocje przyszłych pracowników sektora farmacji. Gedeon Richter jako firma produkująca leki między innymi z obszaru psychiatrii dostrzega narastający problem zaburzeń psychicznych w społeczeństwie, które w szczególności dotyczą pokolenia Z, dlatego w ramach tegorocznych działań przeprowadzi cykl warsztatów i webinarów edukacyjnych dla studentów farmacji. Celem tych aktywności jest wsparcie w świadomym podejmowaniu wyzwań zawodowych w taki sposób, by przynosiły one satysfakcję i dawały tej grupie poczucie celowości i sensu. Serię wydarzeń online poprowadzą specjaliści z zakresu psychologii i higieny pracy, kształtowania relacji opartych na empatii, a także umiejętności komunikacyjnych. By przybliżyć studentom pracę w obszarze farmacji, jej różnorodność i możliwości rozwoju zawodowego, powstanie seria krótkich materiałów z udziałem pracowników firmy. Platformą komunikacyjną, na której pojawiać się będą treści edukacyjne po raz kolejny będzie fanpage programu na Facebooku oraz korporacyjny profil Gedeon Richter na Instagramie.
Wszystkie te aktywności stworzone są na podstawie analizy ankiety badawczej przeprowadzonej przez Gedeon Richter. Dzięki oparciu o dane statystyczne i budowanej od lat relacji ze środowiskiem studentów, firma jest w stanie prowadzić działania, które realnie wspierają przyszłych farmaceutów już na etapie studiów jak i pierwszych wyzwań zawodowych.
[1] Raport Delloite „Global 2022 Gen z i Millenial Survey”, czerwiec 2022 r.
Dodatkowych informacji udzielają:
Aleksandra Marciniak,
Starszy specjalista ds. PR
Dział PR, Gedeon Richter Polska Sp. z o. o.
Koordynator kampanii „Recepta na sukces”,
email: amarciniak@grodzisk.rgnet.org
tel.: tel.: +48 695 300 696
Mateusz Konwerski,
Senior Communications Consultant,
LoveBrands Group
Biuro kampanii „Recepta na Sukces”,
e-mail: biuro@receptanasukces.pl,
tel.: +48 883 555 368
Gedeon Richter Plc., z siedzibą w Budapeszcie, jest jedną z największych firm farmaceutycznych w Europie Środkowo-Wschodniej, coraz prężniej rozwijającą swoją działalność na rynkach Europy Zachodniej, w Chinach i Ameryce Łacińskiej. W 2017 roku firma Richter osiągnęła skonsolidowaną sprzedaż na poziomie 1,4 mld euro (1,6 mld dol.), a jej wartość giełdowa wyceniana była na 4,1 mld euro (4,9 mld dol.). Wachlarz produktów firmy Richter obejmuje wiele ważnych obszarów terapeutycznych, m.in. ginekologię, ośrodkowy układ nerwowy oraz układ sercowo-naczyniowy. Posiadając największe centrum badawczo-rozwojowe w Europie Środkowo-Wschodniej, spółka Richter koncentruje swoje badania nad lekami oryginalnymi w dziedzinie chorób ośrodkowego układu nerwowego. Za sprawą swojego powszechnie uznanego doświadczenia w dziedzinie chemii steroidów firma Richter odgrywa na świecie znaczącą rolę w zakresie zdrowia kobiet. Aktywnie angażuje się również w rozwój produktów biopodobnych. Więcej informacji: www.gedeonrichter.pl

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.