Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś uruchomienie programu "Sustainability Partner Recognition Program", aby docenić partnerów handlowych chcących dążyć do zrównoważonego rozwoju i wdrażających rozwiązania Zebra Technologies. Nowy program jest otwarty dla wszystkich partnerów sprzętowych i ISV Zebra PartnerConnect na całym świecie.
"Nasz program jest ważny, ponieważ klienci, czyli użytkownicy końcowi coraz częściej proszą nas o wsparcie w wykorzystaniu rozwiązań cyfrowych i automatyzacji w dążeniu do osiągnięcia zrównoważonego rozwoju" – powedział Bill Cate, wiceprezes ds. marketingu, portfolio i ekosystemów w Zebra Technologies. – "Klienci muszą mieć pewność, że mogą w łatwy sposób znaleźć wiarygodnych partnerów, którzy nawiążą z nimi współpracę oraz wesprą ich w osiągnięciu tego celu".
Too Good To Go, firma zaangażowana społecznie, stojąca za największym na świecie rynkiem nadwyżek żywności, jako pierwsza zakwalifikowała się do grona uznanych partnerów zrównoważonego rozwoju firmy Zebra Technologies. Platforma Too Good To Go oraz jej kompleksowe rozwiązanie do zarządzania nadwyżkami żywności pozwala sprzedawcom detalicznym artykułów spożywczych na uwolnienie nadwyżek zapasów i ograniczenie marnotrawstwa żywności. Dzięki integracji z Too Good To Go Marketplace platforma na bieżąco śledzi i pomaga w redystrybucji nadwyżek jedzenia do 90 milionów zarejestrowanych użytkowników w 17 krajach w Europie i Ameryce Północnej, którzy są gotowi do kupowania i odbierania nadwyżek żywności.
"Od momentu uruchomienia Too Good To Go w 2015 roku pomogliśmy uchronić przed zmarnowaniem się ponad 300 milionów posiłków. W 2023 r. do naszej globalnej społeczności dołączyło 21 milionów nowych zarejestrowanych użytkowników i 72 000 nowych aktywnych sklepów. Zwiększyło to nasz wpływ na ochronę ponad 100 milionów posiłków przed zmarnowaniem w ciągu zaledwie jednego roku" – powiedział Simon Leesley, dyrektor operacyjny Too Good To Go. – "Dzięki uznaniu i wsparciu firmy Zebra Technologies będziemy wspólnie zwiększać skalę działania, pomagając sprzedawcom detalicznym produktów spożywczych znacząco wpływać zarówno na ich wyniki finansowe, jak i na walkę ze zmianami klimatycznymi".
Inne przykłady zrównoważonych działań biznesowych to na przykład system weryfikacji okresu przydatności do spożycia żywności, który sprawdza daty ważności i dostosowuje do nich ceny dla klientów. Dodatkowo warto wskazać rozwiązania lokalizacyjne i śledzące, które wybierają najbardziej efektywne trasy dla pojazdów oraz autonomiczne roboty mobilne, które automatyzują i optymalizują recykling magazynów.
Aby zakwalifikować się do "Sustainability Partner Recognition Program" firmy Zebra Technologies, firmy muszą wykazać co najmniej trzy wdrożenia nowych rozwiązań z zakresu zrównoważonego rozwoju. Zobowiązują się również do pomocy klientom w ciągłej poprawie ich wyników w zakresie zrównoważonego rozwoju i wspierania ich w dostosowywaniu się do najlepszych praktyk.
Zakwalifikowani partnerzy otrzymują ekskluzywne logo zrównoważonego rozwoju, które mogą wykorzystywać w swoich działaniach marketingowych, komunikacji i propozycjach zapytań ofertowych, a także dedykowany identyfikator na platformie Zebra Partner Locator. Zebra Technologies zapewni im również wspólne zasoby marketingowe, uznaniowe fundusze na rozwój marketingu oraz szkolenia w zakresie inicjatyw korporacyjnych i produktowych.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.