Komunikaty PR

Zero waste na co dzień

2024-10-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Kawiecka
Soul&Mind

ul. Grudzieniec 102b
60-621 POZNAŃ
ewa.kawiecka|soulandmind.pl| |ewa.kawiecka|soulandmind.pl
+ 48 664979170
https://www.soulandmind.pl/

Światowy Dzień Żywności, który świętujemy 16 października, to idealna okazja, by zwrócić uwagę na ochronę środowiska i promowanie idei zero waste. Marka Diamant, od lat konsekwentnie realizuje działania w ramach strategii zrównoważonego rozwoju firmy, aktywnie  promując zrównoważoną uprawę i odpowiedzialne podejście do  konsumpcji.

Obchodzone 16 października święto, ma na celu zwrócenie uwagi na globalne problemy związane z marnowaniem żywności oraz bezpieczeństwem żywnościowym. To również okazja do promowania zrównoważonych praktyk, które mogą przyczynić się do walki z głodem, ochrony zasobów naturalnych i poprawy jakości życia na całym świecie. Marka Diamant, świadoma swojej odpowiedzialności jako producent wysokiej jakości cukru aktywnie wspiera te idee, zachęcając konsumentów do podejmowania codziennych działań na rzecz minimalizacji strat żywności i ochrony środowiska.

W ramach działań z zakresu zrównoważonego rozwoju Diamant kładzie duży nacisk na produkcję zgodną z zasadami minimalizowania wpływu na środowisko. Cukier produkowany przez markę powstaje z buraków cukrowych, uprawianych zgodnie z nowoczesnymi metodami rolniczymi, które zmniejszają zużycie nawozów i środków ochrony roślin, chroniąc jednocześnie glebę oraz wodę​. Buraki nie tylko dostarczają surowca do produkcji cukru, ale również przyczyniają się do pochłaniania CO2 i wytwarzania tlenu, co pozytywnie wpływa na jakość powietrza​.

- Naszym celem jest nie tylko dostarczanie wysokiej jakości produktów, ale również inspirowanie konsumentów do tego jak prowadzić bardziej zrównoważony styl życia. Wierzymy, że małe kroki każdego z nas, jak świadome zakupy czy ograniczanie marnotrawstwa, mogą  przyczynić się do poprawy stanu środowiska naturalnego – mówi Kamila Sikorska, Marketing Manager marki Diamant w Pfeifer & Langen Polska.

Z myślą o konsumentach, marka Diamant zachęca do wprowadzenia prostych zmian w codziennym życiu, które mogą znacząco wpłynąć na ograniczenie marnowania żywności. W ramach działań #zerowaste firma podpowiada m.in. jak efektywnie wykorzystać dojrzałe owoce do przygotowywania dżemów oraz jak ograniczać zużycie plastiku poprzez wybór produktów wielorazowych​. Na stronie internetowej marki dostępne są także przepisy i porady, które pomagają w świadomym gospodarowaniu żywnością w kuchni, minimalizując jej straty.

Więcej o działaniach firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju można przeczytać w wydanym przez firmę raporcie:

https://www.pfeifer-langen.pl/zrownowazony-rozwoj/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Soul&Mind
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.