ZIKO DERMO PRZEKAZUJE 34 000 ZŁ NA BUDOWĘ SZPITALA POLOWEGO W UKRAINIE.
Ziko Dermo przekazuje 34 000 zł na rzecz budowy szpitala polowego w Ukrainie w ramach akcji organizowanej przez Fundację Ziko dla Zdrowia i Polską Misję Medyczną.
W obliczu kryzysu humanitarnego w Ukrainie i potrzeby czynnego włączenia się w działania pomocowe drogerie Ziko Dermo nie pozostały obojętne. W dniach 04-08.03.2022 zorganizowana została akcja charytatywna, w ramach której 2 zł od każdego sprzedanego produktu we wszystkich 53 drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo oraz w drogerii internetowej zikodermo.pl zostało przekazanych na rzecz akcji organizowanej przez Fundację Ziko dla Zdrowia i Polską Misję Medyczną mającej na celu budowę szpitala polowego w Ukrainie
Wszyscy Klienci kupujący w tych dniach dermokosmetyki w drogeriach Ziko Dermo dołożyli swoją cegiełkę do budowy szpitala. Podczas kilkudniowej akcji, w której nie zabrakło atrakcyjnych ofert i promocji, sprzedanych zostało łącznie aż 17 000 produktów. Zgodnie z założeniami liczba sprzedanych produktów została przemnożona przez 2 zł i kwota 34 000 zł ufundowana przez Ziko Dermo pomoże w organizacji szpitala polowego w Ukrainie - zakupie namiotów, mebli polowych, jak również wyposażeniu w podstawowy sprzęt, leki i wyroby medyczne.
W imieniu drogerii Ziko Dermo, Fundacji Ziko dla Zdrowia oraz Polskiej Misji Medycznej serdecznie dziękujemy za dotychczasową pomoc i chcemy zachęcić inne firmy oraz osoby prywatne do wsparcia finansowego tego odważnego celu. Zbiórka nadal trwa. Darowizny można wpłacać na konto Fundacji Ziko dla Zdrowia: BNP Paribas Bank Polska SA: 52 1750 1048 0000 0000 3369 2487, wpisując w tytule przelewu hasło: DAROWIZNA SZPITAL POLOWY.
Niech nasze serca pozostaną otwarte. Pomagajmy tam, gdzie pomoc ta jest najbardziej potrzebna.

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych. Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów, partnerskiego traktowania oraz skrócenia procesu przedawnienia. Te zmiany mogłyby poprawić atmosferę i klimat dyskusji między przedsiębiorcami a rządem.
Bankowość
Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Handel
E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.