Komunikaty PR

Złota statuetka dla projektu dACH! Dominikańska!

2023-11-24  |  14:00
Biuro prasowe

Projekt dACH! Dominikańska otrzymał złotą statuetkę za Wydarzenie Roku w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów branży Retail – PRCH Retail Awards. W ścisłej rywalizacji wzięły udział dwie aplikacje zgłoszone przez G City (dawniej Atrium European Real Estate) – wspomniany dACH! Dominikańska oraz nominowany do konkursu Dyrektor Centrum Handlowego Promenada Tomasz Hoffman w kategorii Dyrektor Roku.

dACH! Dominikańska to wyjątkowe miejsce spotkań i pozytywnych wrażeń, ze strefą barową i punktem gastronomicznym oraz przepięknym widokiem na centrum Wrocławia, znajdujące się na dachu Galerii Dominikańskiej. Powstało ono poprzez oryginalną aranżację zwykłego, użytkowego parkingu zewnętrznego na czwartym piętrze. Tymczasowa przestrzeń eventowa stała się sceną dla wydarzeń o różnej tematyce, dedykowanych bez względu na wiek wszystkim wrocławianom oraz turystom, a przede wszystkim osobom lubiącym dobrą zabawę, muzykę i aktywny styl życia. Wpisała się w trend, w którym coraz więcej osób chce doznawać ciekawych przeżyć, spotykać interesujących ludzi i spędzać miło czas ze znajomymi i rodziną. 

Jury konkursu PRCH Retail Awards doceniło projekt dACH! Dominikańska za niezwykle oryginalny pomysł i wyjątkową realizację, będące odpowiedzią na wyzwania z jakimi mierzy się Galeria Dominikańska. Są nimi brak przestrzeni na wydarzenia rozrywkowe wewnątrz obiektu oraz bliskość starego miasta, które oferuje wrocławianom setki interesujących wydarzeń. dACH! stał się jedynym w skali rynku eventem realizowanym w niepowtarzalnej formule non stop. Wyjątkowość projektowi nadało przede wszystkim miejsce jego realizacji. Odległy, niezadaszony fragment parkingu na czwartej kondygnacji budynku, stał się jedną z najbardziej gorących letnich miejscówek we Wrocławiu. Przyciągnął tysiące klientów i odmłodził wizerunek centrum.

– Poziom projektów, z którymi przyszło nam w tym roku konkurować był naprawdę bardzo wysoki. Tym bardziej cieszy nas fakt, że to właśnie nasz dACH! Dominikańska otrzymał złotą statuetkę – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, G City Europe i dodaje – Postanowiliśmy zrobić coś niezwykłego! Pomysł, do którego doszliśmy w wyniku analiz, prześledzenia opinii klientów, wpisów pozostawianych na portalach turystycznych oraz spostrzeżeń zdobytych w toku pracy marketingowej przy Galerii Dominikańskiej, był bardzo ambitny i wychodził znacznie poza ramy działań stricte komunikacji marketingowej! Jednak przeświadczenie, że doszliśmy do czegoś wyjątkowego, obudziło w całym zespole odwagę do realizacji przedsięwzięcia. Przeprowadziliśmy transformację miejsca obejmującą wybudowanie baru, stworzenie przytulnego miejsca do spotkań, występów i tańców. Przygotowaliśmy pełną komunikację nowej przestrzeni i kompleksowy projekt atrakcyjnych wydarzeń, takich jak koncerty, spotkania, warsztaty, potańcówki, silent disco, które odbywały się non stop, każdego dnia przez 13 tygodni lata na dachu Galerii Dominikańskiej. Wtedy jeszcze dach galerii był po prostu parkingiem. Jednak w ciągu kilku miesięcy i w toku wytężonej pracy zespołu, zamienił się w dACH! Dominikańska – niezwykłe miejsce spotkań we Wrocławiu z epickim widokiem na panoramę miasta. Miejsce, które odwiedziło w 2,5 miesiąca ponad 60 000 osób! A w kolejnym roku już ponad 140 000.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.