Komunikaty PR

Złoty październik - najwyższe laury dla MLEKOVITY

2020-11-05  |  13:00
Biuro prasowe

Październik obfitował w liczne nagrody dla lidera branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej. Produkty MLEKOVITY zdobyły najwyższe laury w plebiscycie branżowym „Perły Rynku FMCG” oraz konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail”. Nagrody potwierdzają ich wysoką jakość, walory smakowe i odżywcze. Firma zdobyła także nagrodę specjalną redakcji magazynu „Handel” za innowacyjne i ekologiczne podejście do biznesu.

Mlekovita już od ponad 90 lat zdobywa zaufanie konsumentów i wyznacza trendy na rynku, proponując najwyższej jakości produkty mleczarskie. Dbamy o to, by w polskich domach nie zabrakło tradycyjnych, polskich wyrobów mleczarskich. Nieustannie poszerzamy także ofertę mlecznych artykułów premium, funkcjonalnych czy ekologicznych. Cieszymy się, że nasze produkty są doceniane zarówno przez konsumentów, detalistów, jak i ekspertów. Jednocześnie, jako lider branży mleczarskiej w Polsce oraz największa grupa mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej, pamiętamy o tym, by rozwijać nasz biznes w odpowiedzialny i zrównoważony sposób. Dążymy do wprowadzania i utrzymywania najwyższych standardów w zakresie ochrony środowiska. Nieustannie pracujemy nad tym, aby wdrażać w naszej firmie innowacyjne i proekologiczne rozwiązania, ponieważ dobro środowiska jest dla nas bardzo istotne mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.

Aż 5 produktów MLEKOVITY znalazło się wśród laureatów badania „Perły Rynku FMCG 2020” – ogólnopolskiego, niezależnego plebiscytu branżowego, w którym detaliści wskazują najlepsze nowości spożywcze, kosmetyczne i chemii gospodarczej. „Złotą Perłę Rynku FMCG” w kategorii „Produkty śniadaniowe” w tegorocznej edycji konkursu otrzymały sery długodojrzewające z linii Diamenty Konesera. Na podium znalazły się również: linia mlecznych napojów proteinowych Super Body Active (w kategorii „Napoje funkcjonalne i energetyczne”), ser sałatkowo-kanapkowy Favita bez laktozy (w kategorii „Produkty dietetyczne (bez glutenu, bez laktozy, bez cukru)”), BIO ekologiczne mleko UHT (w kategorii „Produkty bio, eko, vege”) oraz Super Body Active koncentrat białek serwatkowych WPC 80 instant (w kategorii „Produkty sypkie”).

Z kolei za tegoroczną nowość w swoim asortymencie produktowym – batoniki twarogowe w polewie czekoladowej MiaMu – firma otrzymała Nagrodę Kolegium Redakcyjnego w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2020”. MLEKOVITA jest jedynym polskim producentem tego innowacyjnego, stanowiącego alternatywę dla tradycyjnych słodyczy, produktu.

MLEKOVITA została także doceniona za innowacyjne i ekologiczne podejście do biznesu. Działania w tym zakresie zyskały uznanie redakcji magazynu „Handel”, która przyznała jej nagrodę specjalną w konkursie „Hit Handlu 2020”.  Firma w swojej działalności kieruje się ideą zrównoważonego rozwoju. Świadoma swojego oddziaływania na środowisko, podejmuje wiele działań, aby zapobiegać jego zanieczyszczaniu. Wśród nich są rozwiązania mające na celu ograniczenie ilości tworzyw sztucznych w opakowaniach produktów. Konsekwentne zmiany w tym zakresie, m.in. zmniejszenie grubości folii w opakowaniach sera w plastrach czy wprowadzenie kubków z bezpośrednim nadrukiem etykiety dla jogurtu naturalnego, pozwolą MLEKOVICIE zredukować ilość tworzyw sztucznych aż o 100 tys. kg w skali roku. Nagrodą „Hit Handlu 2020” doceniono również innowacyjność w zakresie handlu: uruchomienie e-sklepu sba.com.pl, w którym można zaopatrzyć się w produkty bogate w białko. Już w listopadzie uruchomiony został drugi sklep: mlekovitka.pl, w którym dostępny jest szeroki asortyment produktów od MLEKOVITY.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.