Komunikaty PR

Zmiany w kierownictwie wyższego szczebla G City Europe

2023-10-10  |  15:00

Z dniem 18 sierpnia bieżącego roku Eshel Pesti objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego (CEO) G City Europe. Eshel, związany ze spółką od 15 lat, wcześniej pełnił rolę dyrektora generalnego rosyjskich operacji biznesowych G City. Nowy CEO jest doświadczonym liderem branży retail, który przyczynił się do sukcesu firmy w ostatnich kilkunastu latach. W tym okresie z powodzeniem zarządzał rosyjskimi operacjami i w dużej mierze przyczynił się do pomyślnego zbycia rosyjskiego portfela.

Jego zadaniem w nowej roli będzie koncentracja na wynikach operacyjnych i finansowych głównych aktywów G City Europe w Polsce oraz na długoterminowym wyjściu z Czech.

Eshel Pesti zastąpi Ryana Lee, który z firmą jest związany od 2015 roku, a jego umiejętności przywódcze przyczyniły się do osiągnięć operacyjnych spółki oraz znacznych postępów w programie restrukturyzacji portfela nieruchomości w ciągu ostatniego roku.

Or Ackerman objął stanowisko Dyrektora Finansowego Grupy (CFO). Do tej pory zajmował on stanowisko dyrektora ds. rynków kapitałowych w G City. Jest wykwalifikowanym księgowym CPA, posiada tytuł MBA ze specjalizacją w zarządzaniu finansami, a wcześniej pracował w Ernst and Young. Jego rozległa wiedza i doświadczenie w zakresie rynków kapitałowych z pewnością przyczynią się do utrzymania silnej pozycji finansowej.

Struktura kierownicza G City Europe ewoluowała, aby dostosować obecną organizację firmy do zmieniającego się modelu biznesowego po programie restrukturyzacji portfela nieruchomości Obecnie działalność spółki, której portfel obejmuje 14 nieruchomości o łącznej wartości rynkowej 1,9 mld euro, koncentruje się głównie na nieruchomościach handlowych i mieszkaniach na wynajem, ze szczególnym uwzględnieniem Warszawy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.