Komunikaty PR

Zmotoryzowani Mikołaje nadciągają – wielki finał akcji MotoMikołajów

2023-12-06  |  18:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.56 MB )

Po kilkutygodniowej zbiórce prowadzonej przez zmotoryzowanych Mikołajów, teraz przyszedł czas na wielki finał corocznej akcji. W sobotę, 9 grudnia, w samo południe na rynek Manufaktury wjedzie parada MotoMikołajów niosących pomoc podopiecznym łódzkich Domów Dziecka.

MotoMikołaje, parada

9.12, godz. 12, rynek Manufaktury

Przyozdobione łańcuchami motocykle, migające lampeczki za kierownicami, stroje Mikołaja zamiast skórzanych motocyklowych kurtek i mnóstwo dobrej energii – tak w wielkim skrócie można opisać coroczną paradę MotoMikołajów. Łódzcy motocykliści nie zawiedli i w tym roku, a już w najbliższą sobotę wyruszą z podarkami do wychowanków z Domów Dziecka nr 2, 3, 6 i 15. – To wyjątkowa akcja, która łączy wszystko to, co kochamy – motocykle i pomoc najmłodszym. Cieszymy się, że możemy sprawdzić radość dzieciom i choć na chwilę odczarować ich czasami trudny świat. Uśmiechy na ich twarzach to najlepsza motywacja, by co roku podejmować się kolejnych zbiórek. – mówi Krzysztof Sałaciński.

Zmotoryzowani Mikołaje zbierają nie tylko prezenty świąteczne, ale także pieniądze, dzięki którym możliwe jest opłacenie korepetycji dla dzieci, zajęć dodatkowych, a nawet wycieczek i wyjazdów – np. do wymarzonej przez wielu Energylandii. W poprzednich latach, dzięki hojności darczyńców, ufundowano także nagrody na koniec roku dla najzdolniejszych uczniów.

W sobotę, 9 grudnia, MotoMikołaje pojawią się na rynku Manufaktury około godz. 12. Ich barwną, wesołą ekipę będzie można podziwiać (i fotografować!) przez dwie godziny – wtedy Mikołajowie przeniosą się do Teatru Małego w Manufakturze na spotkanie z podopiecznym wybranych Domów Dziecka i własnoręcznie wręczą im prezenty i podarki.

*W przypadku złych warunków pogodowych, Mikołaje przesiądą się na cztery kółka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Obchody Chińskiego Nowego Roku na WSMiP UJ Biuro prasowe
2024-02-22 | 15:00

Obchody Chińskiego Nowego Roku na WSMiP UJ

Ośrodek „Instytut Konfucjusza w Krakowie”, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politycznych UJ oraz Samorząd Studentów WSMiP UJ serdecznie zapraszają na obchody
Styl życia Wymieniaj, pomagaj, odnawiaj! Rusza Wymiana Sąsiedzka w Galerii Bronowice
2024-02-21 | 10:57

Wymieniaj, pomagaj, odnawiaj! Rusza Wymiana Sąsiedzka w Galerii Bronowice

Zbędne ubrania i zabawki, przeczytane książki czy nadwyżki roślin - po co wyrzucać, skoro można dać im drugie życie? 23 i 24 lutego odbędzie się pierwsza w tym roku Wymiana Sąsiedzka w
Styl życia „To rodzaj przemocy kulturowej, mówiącej ‘Witamy w świecie normalnych’!”
2024-02-21 | 01:00

„To rodzaj przemocy kulturowej, mówiącej ‘Witamy w świecie normalnych’!”

W Internecie zawrzało – 9 lutego za pomocą wywiadu okładkowego w magazynie Replika, Jakub B. Bączek ogłosił: „Jestem gejem”. Informacja pojawiła się we wszystkich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Coraz gorsza kondycja psychiczna polskich nastolatków. Szkoły potrzebują narzędzi, żeby reagować na depresję i kryzysowe sytuacje

Stan psychiczny dzieci i młodzieży w Polsce się pogarsza. – W polskich szkołach brakuje psychologów, często też wrażliwości i wsparcia. A jeśli dziecko nie będzie mieć go w domu, to tym bardziej powinno mieć je w szkole – mówi Barbara Nowacka, ministra edukacji. – Statystyki pokazują, że w Polsce na depresję cierpi 2 proc. dzieci w wieku 6–12 lat i aż 20 proc. w grupie młodzieńczej – mówi Katarzyna Dubno, członkini zarządu Fundacji Adamed. Na te niepokojące dane w ostatnich latach wpłynęły m.in. izolacja spowodowana pandemią, sytuacja geopolityczna zaburzająca poczucie bezpieczeństwa. To dodatkowo nakłada się na sytuacje kryzysowe w domu czy szkole. Fundacja Adamed nawiązała współpracę z ekspertami serwisu Życie warte jest rozmowy, a efektem tego partnerstwa program Wspierająca Szkoła, którego celem jest profilaktyka zachowań samobójczych.

Zagranica

Dwa lata po wybuchu wojny zainteresowanie Polaków pomocą dla Ukraińców jest dużo mniejsze. Potrzeby się zmieniły, ale wciąż są poważne

Po dwóch latach wojny w Ukrainie zainteresowanie Polaków pomaganiem jest dużo mniejsze niż na początku konfliktu. Jednak ta pomoc wciąż jest bardzo potrzebna, ponieważ z każdym dniem rośnie liczba poszkodowanych i strat wywołanych wojną, a w Polsce nadal pozostaje około miliona ukraińskich uchodźców. – Istotnym wyzwaniem są w tej chwili zagadnienia związane z ich integracją. Koncentrujemy się też na pomocy tym uchodźcom z Ukrainy, którzy są osobami naprawdę potrzebującymi, czyli na matkach samotnie wychowujących kilkoro dzieci, osobach starszych czy z niepełnosprawnościami – mówi Michał Mikołajczyk, członek zarządu Polskiego Czerwonego Krzyża.

Firma

Polski rynek IT cierpi na niedobór specjalistów od cyberbezpieczeństwa. Podnoszenie kompetencji cyfrowych kobiet mogłoby częściowo zaradzić tym brakom

Branża IT, która cierpi na niedobór pracowników, wciąż ma słabą reprezentację kobiet. 40 proc. respondentek podkreśla, że ich firmy w ogóle nie zatrudniają kobiet w działach IT, a tylko 15,5 proc. wskazuje, że kobiety zajmują w nich stanowiska kierownicze lub zarządzające – wynika z badania „Wyzwania kobiet w zakresie cyfryzacji i bezpieczeństwa cyfrowego”. Czynnikiem, który mógłby zwiększyć udział kobiet na tym rynku jest podnoszenie ich kompetencji cyfrowych i szkolenia umożliwiające przebranżowienie. Bez tego trudno będzie spełnić cel z rządowego programu, by do końca dekady co trzeci pracownik na rynku ICT był kobietą. Szczególnie ważnym obszarem takich działań powinno być cyberbezpieczeństwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.