Komunikaty PR

Zmotoryzowani Mikołaje nadciągają – wielki finał akcji MotoMikołajów

2023-12-06  |  18:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.56 MB )

Po kilkutygodniowej zbiórce prowadzonej przez zmotoryzowanych Mikołajów, teraz przyszedł czas na wielki finał corocznej akcji. W sobotę, 9 grudnia, w samo południe na rynek Manufaktury wjedzie parada MotoMikołajów niosących pomoc podopiecznym łódzkich Domów Dziecka.

MotoMikołaje, parada

9.12, godz. 12, rynek Manufaktury

Przyozdobione łańcuchami motocykle, migające lampeczki za kierownicami, stroje Mikołaja zamiast skórzanych motocyklowych kurtek i mnóstwo dobrej energii – tak w wielkim skrócie można opisać coroczną paradę MotoMikołajów. Łódzcy motocykliści nie zawiedli i w tym roku, a już w najbliższą sobotę wyruszą z podarkami do wychowanków z Domów Dziecka nr 2, 3, 6 i 15. – To wyjątkowa akcja, która łączy wszystko to, co kochamy – motocykle i pomoc najmłodszym. Cieszymy się, że możemy sprawdzić radość dzieciom i choć na chwilę odczarować ich czasami trudny świat. Uśmiechy na ich twarzach to najlepsza motywacja, by co roku podejmować się kolejnych zbiórek. – mówi Krzysztof Sałaciński.

Zmotoryzowani Mikołaje zbierają nie tylko prezenty świąteczne, ale także pieniądze, dzięki którym możliwe jest opłacenie korepetycji dla dzieci, zajęć dodatkowych, a nawet wycieczek i wyjazdów – np. do wymarzonej przez wielu Energylandii. W poprzednich latach, dzięki hojności darczyńców, ufundowano także nagrody na koniec roku dla najzdolniejszych uczniów.

W sobotę, 9 grudnia, MotoMikołaje pojawią się na rynku Manufaktury około godz. 12. Ich barwną, wesołą ekipę będzie można podziwiać (i fotografować!) przez dwie godziny – wtedy Mikołajowie przeniosą się do Teatru Małego w Manufakturze na spotkanie z podopiecznym wybranych Domów Dziecka i własnoręcznie wręczą im prezenty i podarki.

*W przypadku złych warunków pogodowych, Mikołaje przesiądą się na cztery kółka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.