Znaczenie digitalu podczas organizacji eventów, czyli o mocy świata online
Czy dzisiaj organizacja perfekcyjnego eventu wystarczy, by można było mówić o sukcesie?
Nawet najlepiej zaplanowane, a w dalszym etapie zrealizowane wydarzenie nie przyniesie zamierzonych założeń, jeśli nie zostanie odpowiednio wypromowane. Im szybciej wkroczy do akcji agencja digitalowa, tym lepiej! Zawsze rozpoczynamy pracę od szczegółowej analizy potrzeb i celów eventu, a następnie tworzymy kompleksowy plan promocji, który uwzględnia segmentację i targetowanie, identyfikując grupy docelowe tak, aby działania promocyjne dotarły do właściwych odbiorców.
Jakie kanały komunikacji są istotne z punktu widzenia eventów?
Promocja wydarzeń to znacznie więcej niż tylko umieszczenie posta na Facebooku czy poinformowanie o nadchodzącym wydarzeniu na Instastories. Współczesne strategie marketingowe muszą być kompleksowe, wykorzystujące różnorodne materiały i platformy, które pomagają dotrzeć do szerokiego grona konsumentów. Kreatywne kampanie, angażujące posty, relacje na żywo, spersonalizowane e-maile czy współprace z influencerami i ambasadorami marek mogą znacząco zwiększyć widoczność wydarzenia i zainteresowanie nim. Za pomocą narzędzi analitycznych monitorujemy i optymalizujemy kampanie w czasie rzeczywistym, co pozwala nam na osiągnięcie lepszych wyników przy niższych kosztach. Nie zapominajmy też o reklamach Google Ads, czy Meta Ads, dzięki którym możemy osiągnąć maksymalny zasięg oraz zaangażowanie. W przypadku eventów szczególnie istotne jest podtrzymywanie zainteresowania odbiorców nie tylko na początku, ale przez cały czas oczekiwania na wydarzenie – im bliżej, tym emocje mają być większe!
Czy eventy w formie online zdają test?
Eventy nie ograniczają się już tylko do fizycznych spotkań – po pandemii i rosnącej popularności pracy zdalnej wydarzenia online oraz hybrydowe stały się już normą. Nasi klienci coraz częściej decydują się na zorganizowanie profesjonalnego streamingu lub transmisję live. Dzięki temu nawet osoby, które nie mogą uczestniczyć w spotkaniu osobiście, mają możliwość śledzenia eventu na żywo, a to nie tylko zwiększa jego zasięg, ale też buduje nowoczesny wizerunek firmy. Warto zadbać o to, aby tego typu wydarzenia angażowały uczestników po drugiej stronie ekranu poprzez różne formy interakcji, takie jak czaty na żywo, sesje Q&A, ankiety czy wirtualny networking.
Dlaczego warto zadbać o ciekawą relację z eventu?
Dokumentacja eventu w formie zdjęć i filmów to niezwykle istotny element kampanii, który przynosi wiele korzyści. Zawsze zapewniamy profesjonalnych fotografów i kamerzystów, potrafiących uchwycić najważniejsze momenty wydarzenia. Wysokiej jakości materiały możemy później wykorzystać na naprawdę wiele sposobów: zaczynając od relacji w trakcie i po wydarzeniu, po materiały promocyjne, które nie tylko zwiększają wiarygodność i atrakcyjność naszych działań, ale mogą też służyć jako case study kolejnych eventów.
Na najciekawsze pytania odpowiadał Jakub Ryznar, Digital Team Lead z agencji Iskry Digital (wchodząca w skład HOLO Group), która zajmuje się marketingiem 360 i digital marketingu.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić
65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.
Transport
Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów
Polska jest jednym z najważniejszym rynków dla Ryanaira. Irlandzka linia w letnim rozkładzie lotów na 2025 roku będzie obsługiwał ponad 300 tras, w tym 23 nowe kierunki, przede wszystkim na południe Europy. Rekordowy letni rozkład lotów Ryanair w Polsce będą obsługiwać 44 samoloty bazujące na polskich lotniskach. W tym roku, pierwszy raz w historii, przewoźnik oferuje ponad 20 milionów miejsc.
Polityka
M. Gosiewska: Na Białorusi znowu odbędą się pseudowybory. Należy zaostrzyć sankcje uderzające w reżim i firmy europejskie tam obecne
Alaksandr Łukaszenka rządzi Białorusią już 30 lat, 26 stycznia będzie się ubiegał o siódmą kadencję. W nadchodzących wyborach nie będzie niezależnych obserwatorów i demokratycznych kandydatów opozycji. Poprzednie wybory, w 2020 roku, zakończyły się masowymi protestami i olbrzymimi represjami, a w 2024 roku przybrały jeszcze na sile. – Tylko twarda i zdecydowana postawa jest w stanie zmienić sytuację u naszego wschodniego sąsiada – ocenia europosłanka Małgorzata Gosiewska.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.