Znaczenie digitalu podczas organizacji eventów, czyli o mocy świata online

Czy dzisiaj organizacja perfekcyjnego eventu wystarczy, by można było mówić o sukcesie?
Nawet najlepiej zaplanowane, a w dalszym etapie zrealizowane wydarzenie nie przyniesie zamierzonych założeń, jeśli nie zostanie odpowiednio wypromowane. Im szybciej wkroczy do akcji agencja digitalowa, tym lepiej! Zawsze rozpoczynamy pracę od szczegółowej analizy potrzeb i celów eventu, a następnie tworzymy kompleksowy plan promocji, który uwzględnia segmentację i targetowanie, identyfikując grupy docelowe tak, aby działania promocyjne dotarły do właściwych odbiorców.
Jakie kanały komunikacji są istotne z punktu widzenia eventów?
Promocja wydarzeń to znacznie więcej niż tylko umieszczenie posta na Facebooku czy poinformowanie o nadchodzącym wydarzeniu na Instastories. Współczesne strategie marketingowe muszą być kompleksowe, wykorzystujące różnorodne materiały i platformy, które pomagają dotrzeć do szerokiego grona konsumentów. Kreatywne kampanie, angażujące posty, relacje na żywo, spersonalizowane e-maile czy współprace z influencerami i ambasadorami marek mogą znacząco zwiększyć widoczność wydarzenia i zainteresowanie nim. Za pomocą narzędzi analitycznych monitorujemy i optymalizujemy kampanie w czasie rzeczywistym, co pozwala nam na osiągnięcie lepszych wyników przy niższych kosztach. Nie zapominajmy też o reklamach Google Ads, czy Meta Ads, dzięki którym możemy osiągnąć maksymalny zasięg oraz zaangażowanie. W przypadku eventów szczególnie istotne jest podtrzymywanie zainteresowania odbiorców nie tylko na początku, ale przez cały czas oczekiwania na wydarzenie – im bliżej, tym emocje mają być większe!
Czy eventy w formie online zdają test?
Eventy nie ograniczają się już tylko do fizycznych spotkań – po pandemii i rosnącej popularności pracy zdalnej wydarzenia online oraz hybrydowe stały się już normą. Nasi klienci coraz częściej decydują się na zorganizowanie profesjonalnego streamingu lub transmisję live. Dzięki temu nawet osoby, które nie mogą uczestniczyć w spotkaniu osobiście, mają możliwość śledzenia eventu na żywo, a to nie tylko zwiększa jego zasięg, ale też buduje nowoczesny wizerunek firmy. Warto zadbać o to, aby tego typu wydarzenia angażowały uczestników po drugiej stronie ekranu poprzez różne formy interakcji, takie jak czaty na żywo, sesje Q&A, ankiety czy wirtualny networking.
Dlaczego warto zadbać o ciekawą relację z eventu?
Dokumentacja eventu w formie zdjęć i filmów to niezwykle istotny element kampanii, który przynosi wiele korzyści. Zawsze zapewniamy profesjonalnych fotografów i kamerzystów, potrafiących uchwycić najważniejsze momenty wydarzenia. Wysokiej jakości materiały możemy później wykorzystać na naprawdę wiele sposobów: zaczynając od relacji w trakcie i po wydarzeniu, po materiały promocyjne, które nie tylko zwiększają wiarygodność i atrakcyjność naszych działań, ale mogą też służyć jako case study kolejnych eventów.
Na najciekawsze pytania odpowiadał Jakub Ryznar, Digital Team Lead z agencji Iskry Digital (wchodząca w skład HOLO Group), która zajmuje się marketingiem 360 i digital marketingu.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.