Komunikaty PR

Zoltan Varga uhonorowany prestiżową Europejską Nagrodą Biznesową GLOBSEC

2024-10-10  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karol Czyżewski
FleishmanHillard

ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
karol.czyzewski|fleishmaneurope.com| |karol.czyzewski|fleishmaneurope.com
601 750 060
www.fleishmanhillard.pl

Wyróżnienie to jest wyrazem uznania dla znaczących wkładów wybranych europejskich osobistości w promowanie jedności i siły na całym kontynencie, szczególnie w trudnych czasach. Zoltan Varga dołączył tym samym do znakomitej grupy dotychczasowych laureatów, co jeszcze bardziej umacnia prestiż nagrody i jego własny wpływ na europejski krajobraz biznesowy.

Uzasadnienie przyznania nagrody GLOBSEC - Przywództwo Zoltana Vargi znacząco kształtuje niezależne media i innowacje biznesowe w Europie Środkowej i Wschodniej. Nagroda jest uznaniem jego niezwykłych osiągnięć jako inspirującego i wizjonerskiego przedsiębiorcy i właściciela mediów.

Jako CEO i prezes Central Media Group, jednej z największych niezależnych spółek medialnych na Węgrzech, Zoltan Varga wykazał się wyjątkowym zaangażowaniem w budowę regionalnego holdingu medialnego, który promuje wolność słowa i wartości demokratyczne. W ostatnich latach został udziałowcem polskiej grupy Gremi Media Plc. oraz placówek w Czechach i na Słowacji.

- Jestem zaszczycony otrzymaniem wyróżnienia od GLOBSECpowiedział Zoltan Varga.
- Wierzę w siłę niezależnych mediów, które mogą informować, inspirować i pociągać władzę do odpowiedzialności. W Europie Środkowej i Wschodniej, gdzie krajobraz medialny może być czasami trudny, pozostaję oddany obronie wolności prasy i promowaniu innowacji, ponieważ wierzę, że silne, wolne media są niezbędne dla rozkwitających demokracjidodał Varga, który zadedykował nagrodę swojemu zespołowi w Central Médiacsoport i Central Group.

Zoltan Varga przejął Central Media w 2014 roku, stając się właścicielem jednej z największych niezależnych spółek medialnych na Węgrzech. W 2023 roku wykonał znaczący ruch na polskim rynku medialnym, nabywając duży udział w Gremi Media, właścicielu gazety Rzeczpospolita i dziennika biznesowego Parkiet. Central Media jest również głównym inwestorem w medium Refresher skierowanym do pokolenia Z na Węgrzech, w Czechach i na Słowacji.

***

O Zoltanie Varga
Zoltan Varga jest międzynarodowym przedsiębiorcą i inwestorem z Węgier, najbardziej znanym jako CEO i prezes Central Media Group. Jego kariera obejmuje ponad trzy dekady w finansach, inwestycjach i mediach. Jest oddany wspieraniu niezależnego dziennikarstwa i promowaniu wartości demokratycznych w Europie Środkowo-Wschodniej.

O GLOBSEC
GLOBSEC to globalny think-tank z lokalnymi biurami w Bratysławie, Brukseli, Kijowie, Wiedniu i Waszyngtonie, który angażuje się w zwiększanie bezpieczeństwa, dobrobytu i zrównoważonego rozwoju w Europie i na całym świecie. Jego misją jest wpływanie na przyszłość poprzez generowanie nowych pomysłów i rozwiązań dla lepszego i bezpieczniejszego świata.

Poprzednimi laureatami GLOBSEC European Business Award są: Andreas Treich, który pełnił funkcję CEO Erste Group, dużej grupy bankowej w Europie Środkowej i Wschodniej; Arkadiy Dobkin, CEO, President i Chairman of the Board w EPAM Systems, globalnej firmie zajmującej się usługami transformacji cyfrowej i inżynierią produktów; lub Thierry Déau, CEO i założyciel Meridiam, globalnego inwestora i zarządzającego aktywami specjalizującego się w zrównoważonych projektach infrastrukturalnych i transformacji energetycznej.

O Central Media
Central Media jest jedną z wiodących niezależnych spółek medialnych na Węgrzech. W swoim zróżnicowanym portfolio jest obecna z najbardziej znanymi i lubianymi markami Węgier: magazynami rozrywkowymi, informacyjnymi, lifestylowymi, a także produktami cyfrowymi, które docierają do szerokiego grona czytelników. Dzięki 14 magazynom drukowanym, ponad 20 wydaniom specjalnym i magazynom książkowym oraz 19 publikacjom internetowym Central dociera do ponad 6 milionów osób miesięcznie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FleishmanHillard
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.