Zyxel mianuje nowego dyrektora ds. marketingu na region EMEA

Dziś firma Zyxel Networks, lider w dostarczaniu bezpiecznych rozwiązań sieciowych, opartych na chmurze poinformował, że Kevin Drinkall został mianowany nowym dyrektorem ds. marketingu i strategii rynkowej na region EMEA. Nominacja ta następuje w momencie, w którym Zyxel Networks kontynuuje swoją strategię rozwoju w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Kevin pracuje w sektorze technologicznym od ponad 20 lat i dysponuje bogatą wiedzą branżową, którą będzie mógł wykorzystać w swojej nowej roli. Dołączył do zespołu Zyxel Networks w 2015 r. jako inżynier techniczny ds. obsługi przedsprzedażnej. Następnie został mianowany menedżerem ds. marketingu w zakresie korporacyjnej łączności bezprzewodowej i chmury i zajął się powiększaniem rynku.
Kevin poprowadził kampanię „Just Connect”, która demonstrowała możliwości scentralizowanej, chmurowej platformy administracyjnej firmy Zyxel, Nebula Together. Nebula pozwala użytkownikom konfigurować, monitorować i kontrolować szeroką gamę urządzeń bezprzewodowych, przewodowych i zabezpieczających z poziomu jednego scentralizowanego centrum sterowania.
Komentując swoją nominację, Kevin Drinkall, dyrektor ds. marketingu i strategii rynkowej na region EMEA, powiedział: „Zyxel zyskał doskonałą reputację wśród klientów i sprzedawców w całej Europie dzięki wysokiej jakości naszych rozwiązań sieciowych, a także pogłębionej pomocy technicznej dostępnej dla naszych klientów. Zawsze stawiamy sobie za cel iść o krok dalej, oferując użytkownikom domowym, startupom oraz małym i dużym firmom rozwiązania sieciowe, których potrzebują.
Cieszę się, że obejmuję stanowisko dyrektora ds. marketingu na region EMEA w tym ekscytującym momencie dynamicznego rozwoju firmy Zyxel, w którym kontynuujemy współpracę z klientami, aby dostarczyć im intuicyjne i zaawansowane rozwiązania chmurowej łączności sieciowej, które pomogą uwolnić ich pełen potencjał”.
Zyxel Networks
Zyxel od ponad 30 lat zapewnia użytkownikom domowym i biznesowym dostęp do Internetu, od samego początku polegając na innowacjach i usługach zorientowanych na potrzeby klientów. W 1989 roku oznaczało to modemy analogowe. Dziś to wykorzystanie sztucznej inteligencji i chmury, by zapewniać szybkie, niezawodne i bezpieczne rozwiązania sieciowe dla domu i firmy.
Zyxel jest znaczącą marką na globalnym rynku urządzeń sieciowych:
- obecny na 150 rynkach na całym świecie
- 1 mln firm pracuje lepiej, dzięki produktom marki Zyxel
- 100 milionów urządzeń łączących na globalną skalę
Obecnie, Zyxel tworząc sieci przyszłości, uwalnia potencjał i spełnia wymagania nowoczesnych miejsc pracy – wspiera ludzi w biurze, codziennym życiu i w czasie wolnym.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.