Komunikaty PR

Piknik padlowy na Bulwarach Wiślanych

2018-07-11  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
MAGDALENA GŁADYSZ
Kuźnia Group Sp. z o.o.

SKWER KARD.WYSZYNSKIEGO, 5/4
01-015 WARSZAWA
MAGDALENA.GLADYSZ|KUZNIAGROUP.PL| |MAGDALENA.GLADYSZ|KUZNIAGROUP.PL
224672083
www.kuzniagroup.pl

Mundial 2018 powoli zmierza ku końcowi, a przed nami emocje związane z inną grą, która błyskawicznie zdobywa popularność w Polsce. Już w najbliższy weekend, 13-15 lipca, odbędzie się piknik rodzinno-sportowy na Bulwarach Wiślanych w Warszawie, towarzyszący eliminacjom do Mistrzostw Świata w Padlu. Wstęp na wydarzenie, któremu patronuje sieć sklepów Decathlon, jest wolny. 

Ta jedna z najdynamiczniej rozwijających się dyscyplin na świecie, która przybyła do Europy z obu Ameryk, wdarła się przebojem na polską scenę sportową w zeszłym roku, kiedy to została powołana reprezentacja kraju w padlu. I nic dziwnego, ponieważ jest to sport, który mimo podobieństw do tenisa, nie jest tak wymagający kondycyjnie, mogą w niego grać zarówno dorośli, jak i dzieci, zawodowcy, jak i amatorzy, i można się go nauczyć podczas jednego treningu! Zalety te doceniło już wiele osobowości ze świata sportu i mediów: Agnieszka i Ula Radwańskie, Mariusz Fyrstenberg, Tomasz Smokowski, Alicja Rosolska, Dawid Celt, Dawid Olejniczak i Zbigniew Boniek.

- W samej Europie gra w padla już kilka milionów ludzi. Cieszymy się, że moda na ten sport dotarła do Polski, dlatego chcemy pokazać go jak największej liczbie osób. Celem pikniku jest propagowanie tej niezwykle wciągającej gry, która zapewnia graczom mnóstwo radości i przyjemności. Zapraszamy wszystkich na trzy dni świetnej zabawy z padlem na Bulwarach Wiślanych. Będą profesjonalne pokazy gry, mecze zawodników, ale też będzie okazja do spróbowania swoich sił na korcie – mówi Marcin Potrzebowski, Prezes Polskiej Federacji Padla, która zrzesza ruch padlowy w naszym kraju.

Od 13 do 15 lipca na Płycie Desantu w Warszawie zostanie rozstawiony profesjonalny, pełnowymiarowy, mobilny kort do gry w padla, na którym rozgrywane będą mecze pokazowe, w tym w niedzielę m.in. zagra drużyna na wózkach inwalidzkich, a popołudniu odbędzie mecz Reprezentacji Polski. Organizatorzy zapowiadają też mnóstwo zabaw i konkursów dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami ufundowanymi przez Decathlon. Na najmłodszych będzie czekała specjalna ścianka do padla, a wszyscy goście pikniku będą mogli zapoznać się z pełnym sprzętem do gier rakietowych marki Artengo by Decathlon.

- Chcemy, żeby każdy mógł spróbować nowego sportu, sprawdzić, czy mu się podoba i rozpocząć swoją przygodę z padlem. Dlatego przygotowaliśmy wszystkie akcesoria do gry, które będzie można wypróbować na korcie. Ponadto zawodowi trenerzy wyjaśnią zasady gry i udzielą niezbędnych informacji. A tym, którzy złapią bakcyla, przypominamy, że na terenie Decathlon Targówek przez całą dobę udostępniamy bepłatnie kort do gry w padla – podkreśla Paulina Krzywicka, National Sport Manager Squash/Padel, Decathlon.

Piknik rodzinny to impreza towarzysząca eliminacjom do Mistrzostw Świata w Paragwaju. Męska reprezentacja zagra w dniach 14-15 lipca z drużynami Austrii, Szwecji i Litwy w najnowocześniejszym klubie do padla w Polsce, na krytych kortach Propadel.

- W Polsce jest już kilkanaście klubów w których można uprawiać tę dyscyplinę sportu, rozwija się kadra trenerska, sprzęt dostępny jest w coraz większym zakresie. Ale moim zdaniem w padlu najlepsze jest to, że mogą w niego grać nawet ci, którzy nigdy nie trzymali w ręku rakiety. A poza tym to świetna gra zespołowa i wspaniały sposób na spędzanie czasu ze znajomymi i rodziną – dodaje Marcin Potrzebowski.         

Partnerem wydarzenia jest Polska Federacja Padla, m.st. Warszawa, sieć sklepów sportowych Decathlon i marka wody źródlanej Polonica.

PIKNIK PADLOWY  

BULWAR FLOTYLII WIŚLANEJ, PŁYTA DESANTU, WARSZAWA

13 – 15 LIPCA 2018r.

PIĄTEK 13 LIPCA

16:00 – 20:00 Mecze pokazowe na korcie

SOBOTA 14 LIPCA

12:00 – 16:00 Gry, zabawy i konkursy padlowe dla dzieci

13:00 – Powitanie zawodników i uczestników pikniku 

19:00 – 21:00 Mecze pokazowe na korcie 

NIEDZIELA 15 LIPCA

12:00 – 14:00 Mecz drużyny padla na wózkach inwalidzkich

14:30 – 16:00 Mecz Reprezentacji Polski w Padla

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Marka Konspol angażuje się w The Color Run 2018 w Gdyni Biuro prasowe
2018-09-17 | 12:00

Marka Konspol angażuje się w The Color Run 2018 w Gdyni

Pięć kilometrów, tysiące zapalonych biegaczy, tony kolorowego proszku, świetna zabawa i pozytywna energia. Już 15 września startuje festiwal biegowy The Color Run 2018 w Gdyni. W tym
Sport BRAK ZDJĘCIA
2018-09-13 | 09:34

Foods by Ann sponsorem Pekao Szczecin Open już po raz drugi

Marka Foods by Ann została sponsorem rozgrywanego w Szczecinie turnieju tenisowego elitarnej rangi ATP. W ramach współpracy, podczas trwania zawodów, produktów producenta spróbują zawodnicy oraz goście wydarzenia.   Pekao Szczecin Open to już dwudziesta szósta edycja największej zawodowej imprezy tenisowej w Polsce. Szczeciński turniej to licencjonowana impreza Stowarzyszenia Zawodowych Tenisistów ATP, która co roku ściąga fanów tenisa ziemnego do stolicy zachodniopomorskiego.   Pekao Szczecin Open przez 26 lat istnienia wyrobił sobie renomę nie tylko w Europie, ale i na świecie. Wypracowana przez lata marka turnieju sprawia, że rokrocznie przyjeżdżają tu uznani zawodnicy. Turniej dwukrotnie otrzymał prestiżową nagrodę dla najlepszej imprezy tej rangi na świecie.    – Oprócz wysokiego poziomu sportowego, podczas turnieju dbamy też o relacje biznesowe. Grono naszych partnerów i przyjaciół stale się rozszerza, a my niezmiennie staramy się zapewnić im właściwą reklamę na terenie obiektów. Współpraca z Foods By Ann trwa już dwa lata i już teraz możemy powiedzieć, że był to strzał w dziesiątkę. Zarówno zawodnicy, jak i goście turnieju chwalą produkty, które w niesamowitym tempie znikają ze stołów cateringowych. W tym roku, dołożyliśmy dodatkowo stoisko sprzedażowe, będące najbardziej obleganym punktem na alejce – opowiada organizator, Dominik Kwiatkowski.   Marka Foods by Ann pojawiła się w gronie sponsorów już po raz drugi. Produkty producenta znalazły się w jadłospisie sportowców oraz w pakietach sponsorskich dla gości. Dodatkowo, podczas trwania całego turnieju otwarte zostało stoisko sprzedażowe, na którym dostępne są najnowsze napoje i artykuły spożywcze.     – Nasze produkty przeznaczone są dla wszystkich konsumentów, w tym dla osób aktywnych, świadomych swojej diety i tych ceniących najwyższą jakość. Są często doceniane przez osoby dbające o dietę lub uprawiające sport, stąd nasza obecność w ich sportowym świecie – mówi Karol Błaszczyk, współzałożyciel Foods by Ann – Cieszymy się, że dzięki współpracy z Pekao Szczecin Open nasze produkty mogą również dotrzeć bezpośrednio do sportowców – dodaje.   Marka stawia na rozwój i łatwy dostęp do swoich artykułów. Akcja sponsorska podczas turnieju Pekao Szczecin Open jest okazją dla klientów do zapoznania się z asortymentem Foods by Ann i wprowadzenia w życie zdrowych nawyków żywieniowych.  
Sport BC Prienai-Skycop: Big Baller Brand próbował zniszczyć klub
2018-09-03 | 12:00

BC Prienai-Skycop: Big Baller Brand próbował zniszczyć klub

Litewski klub koszykarski BC Prienai-Skycop zabrał głos po raz pierwszy po nieudanej przygodzie z niesławnymi braćmi Ball: LaMelo i LiAngelo. Ujawnia, że choć pojawienie się Big Baller

Kalendarium

Przemysł

Francuzi pomogą w budowie okrętów w polskich stoczniach. Prace mogą ruszyć w ciągu roku

Polskie stocznie mogą budować okręty podwodne w ramach 15-letniego programu współpracy przemysłowej. To możliwy efekt porozumienia podpisanego przez francuski koncern stoczniowy Naval Group z Polską Grupą Zbrojeniową, dotyczącego m.in. transferu technologii i współpracy w zakresie budowy okrętów podwodnych. Dla polskich firm z branży stoczniowej oznacza to utworzenie około 2 tys. nowych miejsc pracy. Prace mogą wystartować już w przyszłym roku. – Biorąc pod uwagę gotowość naszą i polskich zakładów, prace będą mogły się rozpocząć w ciągu roku od podpisania umowy – mówi François Dupont, wiceprezes Naval Group.

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także realizuje wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

> Zobacz pełne informacje o naszej ofercie.

Transport

Autobusy elektryczne z Polski podbijają europejskie rynki. Transport publiczny czekają rewolucyjne zmiany

Polska może odegrać w Europie wiodącą rolę w rozwoju elektromobilności – zarówno samochodów osobowych, jak i transportu publicznego – ocenia Håkan Agnevall, prezes koncernu Volvo Buses, który projektuje i produkuje we Wrocławiu autobusy elektryczne z przeznaczeniem na polski i europejski rynek. Na ulicach polskich miast pojawia się coraz więcej takich pojazdów, a według prognoz PSPA w ciągu najbliższych 10 lat będzie ich już ponad 3,5 tysiąca. W niskoemisyjnym transporcie – który jest jednym z najsilniejszych obecnie trendów w motoryzacji – samorządy upatrują szansy na poprawę jakości powietrza i życia mieszkańców.

 

Patronat Newserii

Prawo

Wyłudzenia poważnym problemem dla sektora publicznego. Bez odpowiednich systemów walka z nimi nie będzie skuteczna

Sektor publiczny, szczególnie w obszarze podatków, zdrowia i ubezpieczeń społecznych, jest narażony na szereg nadużyć. Głównym obszarem jest luka VAT-owska, którą obecnie szacuje się na 14 proc. Standardowe metody przeciwdziałania nadużyciom nie przynoszą oczekiwanych efektów, więc coraz częściej administracja publiczna sięga po odpowiednie systemy informatyczne, które identyfikują i weryfikują zagrożenia. Dzięki nim kontrole są szybsze, mniej uciążliwe, ale jednocześnie bardziej skuteczne.

 

Handel

Polski rynek brafittingu dynamicznie się rozwija. Rośnie świadomość kobiet na temat dopasowania biustonosza

Rozwój brafittingu w Polsce na przestrzeni ostatnich 10 lat wyraźnie przyspieszył. Na rynku może działać 500 specjalistycznych salonów oferujących darmową usługę dobierania biustonosza. Postęp w tej dziedzinie to efekt rosnącej świadomości Polek na temat negatywnego wpływu nieprawidłowo dobranego stanika na zdrowie i komfort życia.