Newsy

Bank Millennium z rekordową sprzedażą swojego konta. Liczba Kont 360° po czterech latach przekroczyła milion

2018-06-08  |  06:25

Bankowość zmierza w kierunku upraszczania produktów – w ofercie wielu polskich banków zaczyna dominować jeden uniwersalny rachunek. Dyktują to potrzeby klientów ukierunkowane na wygodne, nowoczesne i możliwie jak najprostsze rozwiązania. Bank Millennium otworzył niedawno milionowy rachunek swojego flagowego produktu – Konta 360°. Do jego niesłabnącej od czterech lat popularności przyczynia się wygoda w korzystaniu z rachunku, dostęp do nowoczesnej bankowości mobilnej, dodatkowych funkcjonalności oraz pakiet usług assistance.

– Konto 360° cieszy się niesłabnącą popularnością. W I kwartale otworzyliśmy ponad 100 tys. rachunków, a w ostatnich dniach liczba Kont 360° przekroczyła milion. To wielki sukces produktu, który niezmiennie od czterech lat oferuje klientom szereg korzyści po spełnieniu dwóch prostych warunków – w tym przede wszystkim bezpłatne konto i kartę oraz wypłaty ze wszystkich bankomatów. Wraz z kontem oferowany jest też pakiet assistance, bezpłatny przez pierwsze dwanaście miesięcy korzystania z rachunku – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Wojciech Rybak, członek zarządu Banku Millennium.

Konto 360° jest jednym z najlepiej sprzedających się rachunków osobistych w Polsce. Jego oferta cenowa od samego początku pozostaje niezmieniona.

– W tym roku otwieramy o 16 proc. więcej nowych Kont 360° w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Jego rosnącej popularności sprzyjają rekomendacje. Bazując na doskonałej opinii klientów o usługach Banku Millennium, mamy najwyższy współczynnik skłonności do rekomendacji w branży – NPS na poziomie 51 – mówi Wojciech Rybak.

Wskaźnik NPS (miara lojalności klientów wyrażona prawdopodobieństwem polecenia banku rodzinie lub znajomym) dla Banku Millennium obecnie wynosi 51, jednak dla posiadaczy Kont 360° jest jeszcze wyższy i sięga 58. Popularność tego produktu potwierdzają też wyniki programu rekomendacyjnego „Lubię to, polecam”, w którym klienci polecają swoim znajomym założenie Konta 360° i Konta 360° Student. Przez rok trwania pierwszej edycji programu zarejestrowało się w nim ponad 240 tys. klientów.

Jak podkreśla Członek Zarządu Banku Millennium, to zasługa z jednej strony dobrej ceny i oferty, a z drugiej – wygodnej dla klientów sieci dystrybucji, ponieważ rachunek można założyć zarówno w oddziałach banku, jak i w kanałach elektronicznych. Na jego popularność wpływa także wygoda w korzystaniu z rachunku, dostęp do bankowości mobilnej i dodatkowych funkcjonalności oraz pakiet assistance.

– Dostęp do czołowej na rynku aplikacji mobilnej jest ważnym wyróżnikiem. Możliwości realizowania operacji we wszystkich dostępnych kanałach, czyli w oddziałach, bankowości mobilnej, internetowej oraz za pośrednictwem contact center Banku Millennium powoduje, że klient z każdej strony ma zapewniony serwis na najwyższym poziomie. Wreszcie ważnym elementem korzystania z rachunku jest dostęp do innowacyjnych i nowoczesnych funkcjonalności, takich jak uruchomiona w ostatnim czasie tokenizacja kart, dzięki której telefon może pełnić funkcję karty płatniczej, co pozwala płacić nim w sposób bardzo prosty, zbliżeniowy, bez konieczności noszenia ze sobą plastiku. – mówi Wojciech Rybak.

Do Konta 360° oferowany jest „Pakiet Bardzo Pomocny”, który uprawnia posiadacza rachunku do skorzystania z siedmiu świadczeń assistance w ciągu roku. W razie nagłej choroby lub nieszczęśliwego wypadku właściciel konta może przez całą dobę skorzystać z wizyty domowej lekarza lub pielęgniarki, a w razie zdarzenia losowego – m.in. z interwencji hydraulika czy elektryka oraz z naprawy sprzętu AGD, RTV, PC lub smartfona. Pakiet assistance jest bezpłatny przez pierwszych dwanaście miesięcy od założenia rachunku (potem opłata wynosi 4,98 zł miesięcznie).

– Nasza strategia w zakresie Konta 360° nie ulega zmianie. Dzięki niemu mamy bardzo dobre wyniki w pozyskiwaniu nowych klientów. Klienci je doceniają, więc będziemy raczej dążyli w kierunku ciągłego uatrakcyjniania usług, które są dostępne za pośrednictwem Konta 360°, niż zmiany samej konstrukcji –zapowiada Wojciech Rybak.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Demografia, zdrowie, edukacja i ekologia. Nowe technologie mają coraz większe znaczenie dla rozwiązywania najbardziej palących problemów

O pozytywnym wpływie technologii na biznes mówi się od dawna, za czym idą rosnące z roku na rok inwestycje przedsiębiorstw w ten obszar, m.in. chmurę czy sztuczną inteligencję. Coraz częściej nowe technologie znajdują także zastosowanie w rozwiązywaniu palących problemów globalnych. Pracują nad nimi zarówno duże korporacje, naukowcy i studenci, jak i start-upy z całego świata. – Nowe technologie posiadają ogromny potencjał w przekształcaniu i wspieraniu kluczowych obszarów społeczno-gospodarczych, takich jak edukacja, zdrowie, środowisko i gospodarka – mówi Alicja Tatarczuk z Huaweia. Koncern szuka takich innowacyjnych pomysłów wśród młodych naukowców w swoim konkursie Tech4Good, który jest częścią programu Seeds for the Future.

Handel

W okresie okołoświątecznym Polacy generują duże ilości elektroodpadów. Połowa nie wie, że nie można ich wyrzucić do śmietnika

Polacy mają problem z prawidłowym wskazaniem elektroodpadów i nie do końca wiedzą, gdzie oddawać takie zużyte sprzęty – pokazuje badanie agencji badawczej Zymetria na zlecenie RLG. 34 proc. badanych przyznało, że zdarzyło im się źle zutylizować wyrzucane elektroodpady. Odpady, które najczęściej trafiają w nieodpowiednie miejsce, to m.in. kable, ładowarki czy słuchawki. – Podobnie jest z różnego rodzaju golarkami, lokówkami, zabawkami na baterie i innymi małymi sprzętami, czyli tym, co niebawem będziemy kupować pod choinkę – zauważa Monika Wyciechowska z RLG w Polsce. Jak wskazuje, ponad połowa Polaków nie wie, że starych sprzętów nie wolno wyrzucać do pięciu frakcji, ale trzeba je oddać do specjalnych punktów zbiórki.

Bankowość

Banki i fundusze skoncentrowane na zielonych aspektach finansowanych projektów. UE stawia przed nimi coraz więcej wymogów

Zielona transformacja w Europie odciska coraz mocniejsze piętno na wszystkich sektorach gospodarki, także w branży finansowej. Wchodzące w życie kolejne regulacje z jednej strony wymuszają na bankach i innych instytucjach uwzględnianie kwestii ESG przy podejmowaniu decyzji o udzielaniu firmom kredytu inwestycyjnego czy zakupie akcji lub obligacji spółek. Z drugiej strony kolejne dyrektywy i rozporządzenia tworzą podstawy do oceny stopnia „zieloności” projektów. Ekologizację branży ma wspomóc utworzona właśnie platforma koordynująca działania branży – POLSIF.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.