Newsy

Bank Millennium z rekordową sprzedażą swojego konta. Liczba Kont 360° po czterech latach przekroczyła milion

2018-06-08  |  06:25

Bankowość zmierza w kierunku upraszczania produktów – w ofercie wielu polskich banków zaczyna dominować jeden uniwersalny rachunek. Dyktują to potrzeby klientów ukierunkowane na wygodne, nowoczesne i możliwie jak najprostsze rozwiązania. Bank Millennium otworzył niedawno milionowy rachunek swojego flagowego produktu – Konta 360°. Do jego niesłabnącej od czterech lat popularności przyczynia się wygoda w korzystaniu z rachunku, dostęp do nowoczesnej bankowości mobilnej, dodatkowych funkcjonalności oraz pakiet usług assistance.

– Konto 360° cieszy się niesłabnącą popularnością. W I kwartale otworzyliśmy ponad 100 tys. rachunków, a w ostatnich dniach liczba Kont 360° przekroczyła milion. To wielki sukces produktu, który niezmiennie od czterech lat oferuje klientom szereg korzyści po spełnieniu dwóch prostych warunków – w tym przede wszystkim bezpłatne konto i kartę oraz wypłaty ze wszystkich bankomatów. Wraz z kontem oferowany jest też pakiet assistance, bezpłatny przez pierwsze dwanaście miesięcy korzystania z rachunku – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Wojciech Rybak, członek zarządu Banku Millennium.

Konto 360° jest jednym z najlepiej sprzedających się rachunków osobistych w Polsce. Jego oferta cenowa od samego początku pozostaje niezmieniona.

– W tym roku otwieramy o 16 proc. więcej nowych Kont 360° w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Jego rosnącej popularności sprzyjają rekomendacje. Bazując na doskonałej opinii klientów o usługach Banku Millennium, mamy najwyższy współczynnik skłonności do rekomendacji w branży – NPS na poziomie 51 – mówi Wojciech Rybak.

Wskaźnik NPS (miara lojalności klientów wyrażona prawdopodobieństwem polecenia banku rodzinie lub znajomym) dla Banku Millennium obecnie wynosi 51, jednak dla posiadaczy Kont 360° jest jeszcze wyższy i sięga 58. Popularność tego produktu potwierdzają też wyniki programu rekomendacyjnego „Lubię to, polecam”, w którym klienci polecają swoim znajomym założenie Konta 360° i Konta 360° Student. Przez rok trwania pierwszej edycji programu zarejestrowało się w nim ponad 240 tys. klientów.

Jak podkreśla Członek Zarządu Banku Millennium, to zasługa z jednej strony dobrej ceny i oferty, a z drugiej – wygodnej dla klientów sieci dystrybucji, ponieważ rachunek można założyć zarówno w oddziałach banku, jak i w kanałach elektronicznych. Na jego popularność wpływa także wygoda w korzystaniu z rachunku, dostęp do bankowości mobilnej i dodatkowych funkcjonalności oraz pakiet assistance.

– Dostęp do czołowej na rynku aplikacji mobilnej jest ważnym wyróżnikiem. Możliwości realizowania operacji we wszystkich dostępnych kanałach, czyli w oddziałach, bankowości mobilnej, internetowej oraz za pośrednictwem contact center Banku Millennium powoduje, że klient z każdej strony ma zapewniony serwis na najwyższym poziomie. Wreszcie ważnym elementem korzystania z rachunku jest dostęp do innowacyjnych i nowoczesnych funkcjonalności, takich jak uruchomiona w ostatnim czasie tokenizacja kart, dzięki której telefon może pełnić funkcję karty płatniczej, co pozwala płacić nim w sposób bardzo prosty, zbliżeniowy, bez konieczności noszenia ze sobą plastiku. – mówi Wojciech Rybak.

Do Konta 360° oferowany jest „Pakiet Bardzo Pomocny”, który uprawnia posiadacza rachunku do skorzystania z siedmiu świadczeń assistance w ciągu roku. W razie nagłej choroby lub nieszczęśliwego wypadku właściciel konta może przez całą dobę skorzystać z wizyty domowej lekarza lub pielęgniarki, a w razie zdarzenia losowego – m.in. z interwencji hydraulika czy elektryka oraz z naprawy sprzętu AGD, RTV, PC lub smartfona. Pakiet assistance jest bezpłatny przez pierwszych dwanaście miesięcy od założenia rachunku (potem opłata wynosi 4,98 zł miesięcznie).

– Nasza strategia w zakresie Konta 360° nie ulega zmianie. Dzięki niemu mamy bardzo dobre wyniki w pozyskiwaniu nowych klientów. Klienci je doceniają, więc będziemy raczej dążyli w kierunku ciągłego uatrakcyjniania usług, które są dostępne za pośrednictwem Konta 360°, niż zmiany samej konstrukcji –zapowiada Wojciech Rybak.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Infrastruktura

Gen. W. Nowak: Powołanie operatora strategicznej sieci bezpieczeństwa może paradoksalnie obniżyć jej odporność na ataki. Ta kwestia wymaga odrębnej ustawy [DEPESZA]

– Ustawa o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa ma wiele dobrych elementów, ale paru kwestii tam brakuje, m.in. odniesienia do urządzeń internetu rzeczy (IoT), które będą bardzo istotne w sieci 5G – mówi gen. Włodzimierz Nowak, były pełnomocnik rządu ds. cyberbezpieczeństwa. Jego wątpliwości budzi także pomysł powołania operatora strategicznej sieci bezpieczeństwa. Po pierwsze, tak poważna kwestia powinna zostać uregulowana w odrębnej ustawie. Po drugie, trzeba przeanalizować, czy taki podmiot rzeczywiście przyczyni się do zwiększenia bezpieczeństwa państwa. Zdaniem eksperta może być wręcz odwrotnie.

Transport

Problem smogu powrócił jak bumerang w sezonie grzewczym. Trzy śląskie miasta zwarły szyki, żeby walczyć z nim wspólnie

W Polsce smog zabija kilkunastokrotnie więcej osób, niż ginie ich w wypadkach samochodowych. Głównym winowajcą jest niska emisja ze źródeł komunalnych, a w miastach do problemu przyczynia się też transport drogowy i emitowane przez niego spaliny. Problem smogu i zanieczyszczeń powietrza, który dotyczy całej Polski, niczym w soczewce skupia się na Śląsku i wraca jak bumerang w każdym sezonie grzewczym. Dlatego w ramach kampanii „Oddech dla Polski” trzy miasta z tego województwa – Żywiec, Wodzisław Śląski oraz Tarnowskie Góry – łączą siły, żeby walczyć z nim wspólnie i zaangażować mieszkańców w nawet najdrobniejsze działania na rzecz poprawy jakości powietrza.

Finanse

Nowy start w biznesie. Będzie wsparcie dla przedsiębiorców, którzy musieli zamknąć swoje firmy

Strach przed porażką jest jednym z głównych hamulcowych rozwoju przedsiębiorczości. Jak wynika z badania PARP, 41 proc. osób, które widzą szanse biznesowe w swoim otoczeniu, nie decyduje się na otworzenie własnej firmy z powodu tej obawy. Porażka jest jednak ryzykiem wpisanym w każdy biznes i może stanowić ważną lekcję na przyszłość. Tym, którzy mimo niepowodzenia zdecydowali się wrócić na rynek i ponownie rozpocząć działalność gospodarczą, PARP pomaga w ramach projektu „Nowy start”. O wsparcie, dzięki któremu łatwiejszy będzie powrót na rynek, mogą aplikować mikro-, mali i średni przedsiębiorcy.

Firma

Zamek Królewski na Wawelu przygotowuje się do uruchomienia stałej wystawy nowego Skarbca Koronnego. Od grudnia nowym mecenasem jest PGE Polska Grupa Energetyczna

Inauguracja nowego Skarbca Koronnego oraz zakrojone na szeroką skalę działania edukacyjne dotyczące historii Polski, które będą obejmować m.in. cykle warsztatów, zajęcia z historii, publikacje i konkursy – to najważniejsze przedsięwzięcia, które zrealizuje w przyszłym roku Zamek Królewski na Wawelu dzięki wsparciu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Krakowskie muzeum i największy koncern energetyczny na polskim rynku zawarły właśnie umowę o współpracy. To już kolejny z serii patronatów PGE ukierunkowany na propagowanie kultury i polskiego dziedzictwa historycznego.

Teatr

Warszawska Opera Kameralna po premierze „Castor et Pollux”. Prace nad spektaklem rozpoczęły się jeszcze przed pandemią

Premiera opery „Castor et Pollux” skomponowanej przez Jeana-Philippe’a Rameau była długo oczekiwana. Pierwotnie miała mieć miejsce w marcu 2020 roku. Plany Warszawskiej Opery Kameralnej pokrzyżowała jednak pandemia koronawirusa. Teraz udało się przygotować przedstawienie w międzynarodowym gronie, mimo trudności pandemicznych. – Spektakl zachwyca pięknem głosów i tańców barokowych, a wszystko zostało zrealizowane z ogromną pieczołowitością i atencją do szczegółu. Dzisiaj naprawdę trudno o takie dzieło – mówi Alicja Węgorzewska, śpiewaczka operowa i dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej.