Newsy

Alior Bank zyskuje 1,5 tys. nowych klientów dziennie

2012-03-14  |  06:30
Mówi:Wojciech Sobieraj
Funkcja:Prezes Zarządu
Firma:Alior Bank
  • MP4

    Działający od ponad 3 lat na polskim rynku bank ma już ponad milion klientów. I codziennie zyskuje kolejne 1,5 tys. - Klienci nam przyrastają najszybciej w Polsce - zapewnia Wojciech Sobieraj, prezes Alior Banku.

    Przedstawiciele banku spodziewają się, że do końca 2012 roku liczba klientów przekroczy 1,5 mln.

     - Codziennie przybywa nam ok. 1500 klientów. Rok skończyliśmy prawie z milionem, teraz dochodzimy do 1 miliona 100 tys. klientów. W ciągu 3 lat to nie jest źle - ocenia Wojciech Sobieraj.

    Pod względem liczby depozytów i kredytów bank jest już w pierwszej dziesiątce działających w Polsce banków. 

     - To są wartości powyżej 11-12 mld zł - mówi prezes Alior Banku.

    I dodaje, że oferta kierowana jest również do przedsiębiorców. Na początku 2012 roku ponad 86 tys. klientów to byli klienci biznesowi, głównie małe i średnie firmy.

     - Co miesiąc przybywa nam 10 tys. firm. Oferujemy im szereg różnych usług internetowych, czy to dobre warunki Alior Trader, czy Autodealing. Mamy dużą dobrą ofertę praktycznie dla wszystkich na rynku, z wyjątkiem największych firm - tam jeszcze jesteśmy za „krótcy” - przyznaje Wojciech Sobieraj.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Ochrona środowiska

    Firmy z branży drzewnej i meblarskiej muszą się przygotować na rygorystyczne wymogi. Konieczne będzie dokumentowanie pochodzenia drewna

    Unijne rozporządzenie przeciw wylesianiu (EUDR) obejmie ok. 120 tys. polskich firm działających w branży drzewnej, meblarskiej i sektorach pokrewnych. Chociaż wdrożenie nowych przepisów zostało odroczone o rok, eksperci podkreślają, że przedsiębiorcy powinni się przygotowywać do nich już teraz, żeby uniknąć problemów za kilka–kilkanaście miesięcy, ponieważ rozbudowane wymogi EUDR oznaczają m.in. konieczność ścisłego monitorowania łańcucha dostaw, dokumentowania pochodzenia surowców i zapewnienia zgodności z przepisami krajów ich pochodzenia.

    Bankowość

    Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia

    Empatia, elastyczność i gotowość do eksperymentowania to dziś kluczowe cechy skutecznego przywództwa – szczególnie w świecie zdominowanym przez technologię i sztuczną inteligencję. Transformacja cyfrowa stawia przed liderami wiele nowych wyzwań i wymusza nowy model zarządzania – oparty na zaufaniu, adaptacyjności i rozumieniu potrzeb zespołu. Od 15 lat kobiety na kierowniczych stanowiskach w rozwijaniu kompetencji liderskich wspiera Program Santander W50. Uczestniczki z kilkunastu krajów zdobywają wiedzę i narzędzia do zarządzania zmianą, które pozwalają im skuteczniej funkcjonować w dynamicznym otoczeniu rynkowym.

    Media i PR

    Temat deregulacji dominuje media tradycyjne i społecznościowe. Więcej pozytywnej narracji niż negatywnych uwag

    Od 10 lutego do 10 marca 2025 roku liczba publikacji medialnych na ten temat była o niemal 20 proc. większa niż w całym 2024 roku – wynika z danych IMM. Temat interesuje nie tylko biznes, ale i przeciętnych Polaków – 15 tys. wpisów w mediach społecznościowych miało prawie milion interakcji. Większość materiałów ma wydźwięk neutralny, ale te pozytywne dominują nad negatywnymi. To jeden z głównych tematów w trwającej kampanii wyborczej.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.