Newsy

Alior Bank zyskuje 1,5 tys. nowych klientów dziennie

2012-03-14  |  06:30
Mówi:Wojciech Sobieraj
Funkcja:Prezes Zarządu
Firma:Alior Bank
  • MP4

    Działający od ponad 3 lat na polskim rynku bank ma już ponad milion klientów. I codziennie zyskuje kolejne 1,5 tys. - Klienci nam przyrastają najszybciej w Polsce - zapewnia Wojciech Sobieraj, prezes Alior Banku.

    Przedstawiciele banku spodziewają się, że do końca 2012 roku liczba klientów przekroczy 1,5 mln.

     - Codziennie przybywa nam ok. 1500 klientów. Rok skończyliśmy prawie z milionem, teraz dochodzimy do 1 miliona 100 tys. klientów. W ciągu 3 lat to nie jest źle - ocenia Wojciech Sobieraj.

    Pod względem liczby depozytów i kredytów bank jest już w pierwszej dziesiątce działających w Polsce banków. 

     - To są wartości powyżej 11-12 mld zł - mówi prezes Alior Banku.

    I dodaje, że oferta kierowana jest również do przedsiębiorców. Na początku 2012 roku ponad 86 tys. klientów to byli klienci biznesowi, głównie małe i średnie firmy.

     - Co miesiąc przybywa nam 10 tys. firm. Oferujemy im szereg różnych usług internetowych, czy to dobre warunki Alior Trader, czy Autodealing. Mamy dużą dobrą ofertę praktycznie dla wszystkich na rynku, z wyjątkiem największych firm - tam jeszcze jesteśmy za „krótcy” - przyznaje Wojciech Sobieraj.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Infrastruktura

    Prawo

    W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

    W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

    Problemy społeczne

    Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

    Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.