Mówi: | Damian Rybak |
Funkcja: | brand president |
Firma: | Pizza Hut |
Pizza Hut otwiera nowy typ restauracji
W Bielsku-Białej powstała pierwsza w Polsce restauracja Pizza Hut Express. Przygotowanie pizzy w jednym z pięciu najpopularniejszych smaków będzie trwać maksymalnie 5 minut. Sieć w ten sposób chce odpowiedzieć na rosnące zapotrzebowanie na szybki posiłek, jedzony w drodze do domu lub podczas przerwy w pracy. Kolejny lokal Pizza Hut Express zostanie otwarty we Wrocławiu. Tempo rozwoju sieci będzie uzależnione od zainteresowania klientów.
‒ Z tą ofertą chcemy trafić do wszystkich tych, którzy mają mniej czasu i chcą szybko zjeść najlepszej jakości pizzę przygotowywaną na ich oczach ze świeżych składników najlepszej jakości – zapowiada w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Damian Rybak, brand president marki Pizza Hut. ‒ Pierwszą restaurację już otworzyliśmy w centrum handlowym Sfera w Bielsku-Białej, kolejną za chwilę otworzymy we Wrocławiu.
Jak podkreśla, lokale będą otwierane na początku w centrach handlowych, w następnej kolejności sieć będzie rozwijana w centrach miast, na dworcach czy w innych punktach przesiadkowych.
W restauracjach nowego typu dostępnych będzie pięć najpopularniejszych smaków pizzy. Klienci będą mogli też dowolnie komponować własną pizzę z trzech składników. Ograniczone menu oraz specjalny piec przystosowany do szybkiego wypieku pozwalają na przygotowanie pizzy w zaledwie pięć minut.
Wśród dostępnych smaków są pizze margherita, hawajska, prosciutto e rucola, farmerska i pepperoni.
Polska jest jednym z pierwszych rynków, na których rozwijana będzie sieć restauracji Pizza Hut Express. Pierwszą placówkę otwarto 28 stycznia, kolejne restauracje w tym formacie mają być otwierane jeszcze w tym roku. Damian Rybak zaznacza, że już w ciągu kilku pierwszych dni bielską restaurację odwiedziło kilka tysięcy klientów, a ich opinie są pozytywne.
‒ Wyniki testu i reakcje klientów będą wpływały na to, w jakim tempie i w jakiej formie będziemy dalej rozwijać ten format – zapewnia Rybak.
Pizza Hut oferuje już sprzedaż kawałków pizzy na wynos w niektórych spośród swoich 59 restauracji w Polsce. Pizza Hut Express idzie krok dalej, bo każdy klient może obserwować, jak wypiekana jest zamówiona pizza o 23-centymetrowej średnicy. Pizza jest sprzedawana w cenie od 9,95 do 14,95 zł.
Czytaj także
- 2024-02-15: Włoska żywność wśród najczęściej podrabianych na świecie. Producenci walczą z tym zjawiskiem za pomocą certyfikacji
- 2023-11-30: Technologie rewolucjonizują biznes restauracyjny. Kioski samoobsługowe, kody QR, a wkrótce sztuczna inteligencja będą standardem w branży gastronomicznej
- 2023-11-14: Rozmiar opisów w menu może wpływać na wybory gości restauracji. Niższa kaloryczność opisana większą czcionką skłania do zdrowszych opcji
- 2023-10-03: Filip Chajzer: Postanowiłem oderwać od siebie hasło show-biznes i postawić tylko na biznes
- 2023-07-11: Tatiana Sosna-Sarno: Zawsze lubiłam ryzykować, miałam w życiu kilka firm. Kiedy nie grałam, to odzywały się we mnie smykałki biznesowe
- 2023-03-22: Krzysztof Skórzyński: Jak gotuję sam dla siebie, to nigdy mi to nie smakuje. Robię bardzo dobrą pizzę i mięsa
- 2022-04-22: Ponad połowa Polaków wybiera w restauracjach kuchnię włoską. Produkty spożywcze z Włoch na stałe weszły także do domowego menu
- 2022-04-14: Stefano Terrazzino: Buraki w Polsce są dużo lepsze niż pomidory. Kiedy po raz pierwszy ich spróbowałem z kotletem mielonym, to po prostu oszalałem
- 2021-11-23: Polska firma opracowała robota do mieszania drinków. Planuje z nim ekspansję na największe europejskie miasta
- 2021-04-28: Agnieszka Radwańska: Inwestuję przede wszystkim w mieszkania, nie tylko w Polsce. Zawsze marzyła mi się restauracja, w planach mam otwarcie akademii tenisa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.