Newsy

Pizza Hut otwiera nowy typ restauracji

2015-02-03  |  06:40
Mówi:Damian Rybak
Funkcja:brand president
Firma:Pizza Hut
  • MP4
  • W Bielsku-Białej powstała pierwsza w Polsce restauracja Pizza Hut Express. Przygotowanie pizzy w jednym z pięciu najpopularniejszych smaków będzie trwać maksymalnie 5 minut. Sieć w ten sposób chce odpowiedzieć na rosnące zapotrzebowanie na szybki posiłek, jedzony w drodze do domu lub podczas przerwy w pracy. Kolejny lokal Pizza Hut Express zostanie otwarty we Wrocławiu. Tempo rozwoju sieci będzie uzależnione od zainteresowania klientów.

     Z tą ofertą chcemy trafić do wszystkich tych, którzy mają mniej czasu i chcą szybko zjeść najlepszej jakości pizzę przygotowywaną na ich oczach ze świeżych składników najlepszej jakości – zapowiada w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Damian Rybak, brand president marki Pizza Hut. ‒ Pierwszą restaurację już otworzyliśmy w centrum handlowym Sfera w Bielsku-Białej, kolejną za chwilę otworzymy we Wrocławiu.

    Jak podkreśla, lokale będą otwierane na początku w centrach handlowych, w następnej kolejności sieć będzie rozwijana w centrach miast, na dworcach czy w innych punktach przesiadkowych.

    W restauracjach nowego typu dostępnych będzie pięć najpopularniejszych smaków pizzy. Klienci będą mogli też dowolnie komponować własną pizzę z trzech składników. Ograniczone menu oraz specjalny piec przystosowany do szybkiego wypieku pozwalają na przygotowanie pizzy w zaledwie pięć minut.

    Wśród dostępnych smaków są pizze margherita, hawajska, prosciutto e rucola, farmerska i pepperoni.

    Polska jest jednym z pierwszych rynków, na których rozwijana będzie sieć restauracji Pizza Hut Express. Pierwszą placówkę otwarto 28 stycznia, kolejne restauracje w tym formacie mają być otwierane jeszcze w tym roku. Damian Rybak zaznacza, że już w ciągu kilku pierwszych dni bielską restaurację odwiedziło kilka tysięcy klientów, a ich opinie są pozytywne.

    Wyniki testu i reakcje klientów będą wpływały na to, w jakim tempie i w jakiej formie będziemy dalej rozwijać ten format – zapewnia Rybak.

    Pizza Hut oferuje już sprzedaż kawałków pizzy na wynos w niektórych spośród swoich 59 restauracji w Polsce. Pizza Hut Express idzie krok dalej, bo każdy klient może obserwować, jak wypiekana jest zamówiona pizza o 23-centymetrowej średnicy. Pizza jest sprzedawana w cenie od 9,95 do 14,95 zł.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Konkurs Polskie Branży PR

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Ochrona środowiska

    Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

    30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

    Sport

    Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

    Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

    Infrastruktura

    Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

    W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.