Newsy

Pizza Hut otwiera nowy typ restauracji

2015-02-03  |  06:40
Mówi:Damian Rybak
Funkcja:brand president
Firma:Pizza Hut
  • MP4
  • W Bielsku-Białej powstała pierwsza w Polsce restauracja Pizza Hut Express. Przygotowanie pizzy w jednym z pięciu najpopularniejszych smaków będzie trwać maksymalnie 5 minut. Sieć w ten sposób chce odpowiedzieć na rosnące zapotrzebowanie na szybki posiłek, jedzony w drodze do domu lub podczas przerwy w pracy. Kolejny lokal Pizza Hut Express zostanie otwarty we Wrocławiu. Tempo rozwoju sieci będzie uzależnione od zainteresowania klientów.

     Z tą ofertą chcemy trafić do wszystkich tych, którzy mają mniej czasu i chcą szybko zjeść najlepszej jakości pizzę przygotowywaną na ich oczach ze świeżych składników najlepszej jakości – zapowiada w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Damian Rybak, brand president marki Pizza Hut. ‒ Pierwszą restaurację już otworzyliśmy w centrum handlowym Sfera w Bielsku-Białej, kolejną za chwilę otworzymy we Wrocławiu.

    Jak podkreśla, lokale będą otwierane na początku w centrach handlowych, w następnej kolejności sieć będzie rozwijana w centrach miast, na dworcach czy w innych punktach przesiadkowych.

    W restauracjach nowego typu dostępnych będzie pięć najpopularniejszych smaków pizzy. Klienci będą mogli też dowolnie komponować własną pizzę z trzech składników. Ograniczone menu oraz specjalny piec przystosowany do szybkiego wypieku pozwalają na przygotowanie pizzy w zaledwie pięć minut.

    Wśród dostępnych smaków są pizze margherita, hawajska, prosciutto e rucola, farmerska i pepperoni.

    Polska jest jednym z pierwszych rynków, na których rozwijana będzie sieć restauracji Pizza Hut Express. Pierwszą placówkę otwarto 28 stycznia, kolejne restauracje w tym formacie mają być otwierane jeszcze w tym roku. Damian Rybak zaznacza, że już w ciągu kilku pierwszych dni bielską restaurację odwiedziło kilka tysięcy klientów, a ich opinie są pozytywne.

    Wyniki testu i reakcje klientów będą wpływały na to, w jakim tempie i w jakiej formie będziemy dalej rozwijać ten format – zapewnia Rybak.

    Pizza Hut oferuje już sprzedaż kawałków pizzy na wynos w niektórych spośród swoich 59 restauracji w Polsce. Pizza Hut Express idzie krok dalej, bo każdy klient może obserwować, jak wypiekana jest zamówiona pizza o 23-centymetrowej średnicy. Pizza jest sprzedawana w cenie od 9,95 do 14,95 zł.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Polityka

    Infrastruktura

    Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

    Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

    Handel

    Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

    Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.