Newsy

Agencja informacyjna Newseria wyróżniona przez „Dziennik Gazetę Prawną”

2014-12-08  |  05:55
Mówi:Artur Woliński, prezes agencji informacyjnej Newseria

Marek Tejchman, zastępca redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej”

  • MP4
  • „Dziennik Gazeta Prawna” wyróżnił Newserię Skrzydłami Biznesu w kategorii mikrofirm w województwie mazowieckim. – To wyróżnienie dodaje nam skrzydeł – mówi prezes agencji Artur Woliński.

     – Zostaliśmy postawieni w jednym rzędzie z wieloma wspaniałymi polskimi firmami, które od lat działają i rozwijają się na polskim rynku, a Newseria jest firmą młodą, mamy zaledwie 3 lata. To wyróżnienie to tak naprawdę ocena naszej działalności. Zostaliśmy docenieni za pracę naszych redakcji, naszych dziennikarzy, za informacje, które codziennie są przez nas przygotowywane i publikowane w naszych serwisach – powiedział po odebraniu wyróżnienia Artur Woliński, prezes agencji informacyjnej Newseria.

    Agencja zaczynała od informacji biznesowych. Ponad rok temu ruszył serwis Newseria Lifestyle, a cztery miesiące temu – Newseria Inwestor.

    Tegoroczne Skrzydła Biznesu to piąta edycja tych nagród.

    Piąty raz, i mam nadzieję, że nie ostatni, przyglądamy się profesjonalny małym, średnim i trochę większym biznesom. To, że te biznesy funkcjonują i zarabiają pieniądze, samo w sobie jest już ciekawą historią. Ale też jest dowodem na to, że istnieje zapotrzebowanie na ich produkty i usługi, które świadczą, i to też nam mówi coś na temat gospodarki – mówi Marek Tejchman, zastępca redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej”.

    Skrzydła Biznesu powstały po to, by nagrodzić postawę przedsiębiorców, którzy w czasach spowolnienia gospodarczego skutecznie bronią pozycji rynkowej i wciąż poszukują nowych rozwiązań umożliwiających nieustanny rozwój. Świetne wyniki finansowe, wysoka dynamika wzrostu sprzedaży, wiarygodność w relacjach z klientami i partnerami – takie właśnie cechy mają najlepsze mikro-, małe i średnie firmy.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Kongres Profesjonalistów Public Relations

    Polityka

    W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

    16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

    Polityka

    P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

    W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

    Media i PR

    Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

    8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.