Newsy

Agencja informacyjna Newseria wyróżniona przez „Dziennik Gazetę Prawną”

2014-12-08  |  05:55
Mówi:Artur Woliński, prezes agencji informacyjnej Newseria

Marek Tejchman, zastępca redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej”

  • MP4
  • „Dziennik Gazeta Prawna” wyróżnił Newserię Skrzydłami Biznesu w kategorii mikrofirm w województwie mazowieckim. – To wyróżnienie dodaje nam skrzydeł – mówi prezes agencji Artur Woliński.

     – Zostaliśmy postawieni w jednym rzędzie z wieloma wspaniałymi polskimi firmami, które od lat działają i rozwijają się na polskim rynku, a Newseria jest firmą młodą, mamy zaledwie 3 lata. To wyróżnienie to tak naprawdę ocena naszej działalności. Zostaliśmy docenieni za pracę naszych redakcji, naszych dziennikarzy, za informacje, które codziennie są przez nas przygotowywane i publikowane w naszych serwisach – powiedział po odebraniu wyróżnienia Artur Woliński, prezes agencji informacyjnej Newseria.

    Agencja zaczynała od informacji biznesowych. Ponad rok temu ruszył serwis Newseria Lifestyle, a cztery miesiące temu – Newseria Inwestor.

    Tegoroczne Skrzydła Biznesu to piąta edycja tych nagród.

    Piąty raz, i mam nadzieję, że nie ostatni, przyglądamy się profesjonalny małym, średnim i trochę większym biznesom. To, że te biznesy funkcjonują i zarabiają pieniądze, samo w sobie jest już ciekawą historią. Ale też jest dowodem na to, że istnieje zapotrzebowanie na ich produkty i usługi, które świadczą, i to też nam mówi coś na temat gospodarki – mówi Marek Tejchman, zastępca redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej”.

    Skrzydła Biznesu powstały po to, by nagrodzić postawę przedsiębiorców, którzy w czasach spowolnienia gospodarczego skutecznie bronią pozycji rynkowej i wciąż poszukują nowych rozwiązań umożliwiających nieustanny rozwój. Świetne wyniki finansowe, wysoka dynamika wzrostu sprzedaży, wiarygodność w relacjach z klientami i partnerami – takie właśnie cechy mają najlepsze mikro-, małe i średnie firmy.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Konsument

    T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

    T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

    Problemy społeczne

    W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

     Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

    Konsument

    Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

    Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.