Mówi: | Marcin Malinowski |
Funkcja: | dyrektor ds. rozwoju biznesu |
Firma: | Netia |
Netia dostarczy tani, ale wolny Internet dla niezdecydowanych
Jest wolny, ale za to najtańszy na rynku. Netia chce z internetem dotrzeć do tych, którzy do tej pory z niego nie korzystali, bo był za drogi. Operator będzie przy tym korzystał z własnych łączy oraz łączy Orange (d. TPSA). Netia chce również uruchomić w ten sposób dostęp do telewizji cyfrowej. Jednak to rozwiązanie jest jeszcze testowane.
- Zaoferujemy najtańsze na rynku podłączenie do internetu dla tych gospodarstw domowych, a przypomnę, że jest ich prawie połowa, które jeszcze nigdy z Internetu nie korzystały - mówi Marcin Malinowski, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Netii.
Proponowany w nowej ofercie internet ma prędkość 1 Mbps. Pakiet będzie kosztował niecałe 30 złotych, czyli 15 złotych mniej niż podobna oferta konkurencji.
Cena ta dotyczy pakietów na własnych łączach Netii. Jeśli operator będzie musiał korzystać z sieci Orange, klienci zapłacą niecałe 35 złotych.
Dyrektor Marcin Malinowski wierzy w to, że dostęp do taniego internetu przekona tych, którzy jeszcze na stałe łącze z siecią się nie zdecydowali. Głównie z powodu tego, że było po prostu za drogie. Odpowiednio skalkulowana cena pozwoli, zdaniem Malinowskiego, tym gospodarstwom odkryć nową przestrzeń, jaką jest dostęp do Internetu.
- Zimą wprowadziliśmy też ofertę 2-megabitowego dostępu do internetu i ona, w naszej ocenie, także cieszy się dosyć dobrą popularnością. Krok w kierunku jeszcze niższej ceny, jeszcze mniejszej przepływności jest krokiem do otwarcia tych pozostałych gospodarstw domowych, które jeszcze z sieci nie korzystają - argumentuje w rozmowie z Agencją Informacyjną Newseria dyrektor w Netii.
W tej samej cenie Netia oferuje pakiet kanałów cyfrowej TV, tam gdzie operator nie docierał dotychczas ze swoją ofertą telewizyjną. Dostęp do cyfrowej TV, jak zaznacza Marcin Malinowski, jest na razie w fazie testowej.
- Wprowadzamy dostęp do Telewizyjnego Pakietu Praktycznego. Jest to uzupełnienie oferty naziemnej telewizji cyfrowej, która jest powszechnie dostępna. Nasze urządzenie Netia Player, w które będziemy wyposażać naszych abonentów będzie miało możliwość odbioru dodatkowo 18 programów z kategorii Premium. Znajdziemy tam programy dla dzieci, programy przyrodnicze i uzupełnienie oferty DVBT, naziemnej telefonii cyfrowej - dodaje dyrektor ds. rozwoju biznesu w Netii.
Jak podkreślają przedstawiciele operatora, Netia Player jest multimedialnym urządzeniem, które pozwala nie tylko na odbiór kanałów telewizyjnych, ale także na uruchomienie aplikacji internetowych i dostęp do multimediów zgromadzonych w całym domu.
Czytaj także
- 2025-06-30: Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje
- 2025-06-12: Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie
- 2025-05-13: Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie
- 2025-04-02: Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia
- 2025-04-02: Zapobieganie cyberuzależnieniom wśród dzieci wymaga dużego zaangażowania rodziców. Zakazy nie są wystarczające
- 2025-02-26: Przez brak więzi z rodzicami dziecko szuka wsparcia w smartfonie. Psychiatrzy ostrzegają przed taką pułapką
- 2025-03-11: Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu
- 2025-01-31: Unijne przepisy zwiększą bezpieczeństwo inwestycji w kryptowaluty. Nowe regulacje mają uporządkować rynek
- 2025-01-14: Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
- 2025-03-25: E-głosowanie jest odległą przyszłością. Wymaga wzmocnienia zaufania społecznego i wysokiego poziomu cyberzabezpieczeń
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.