Mówi: | Marcin Malinowski |
Funkcja: | dyrektor ds. rozwoju biznesu |
Firma: | Netia |
Netia dostarczy tani, ale wolny Internet dla niezdecydowanych
Jest wolny, ale za to najtańszy na rynku. Netia chce z internetem dotrzeć do tych, którzy do tej pory z niego nie korzystali, bo był za drogi. Operator będzie przy tym korzystał z własnych łączy oraz łączy Orange (d. TPSA). Netia chce również uruchomić w ten sposób dostęp do telewizji cyfrowej. Jednak to rozwiązanie jest jeszcze testowane.
- Zaoferujemy najtańsze na rynku podłączenie do internetu dla tych gospodarstw domowych, a przypomnę, że jest ich prawie połowa, które jeszcze nigdy z Internetu nie korzystały - mówi Marcin Malinowski, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Netii.
Proponowany w nowej ofercie internet ma prędkość 1 Mbps. Pakiet będzie kosztował niecałe 30 złotych, czyli 15 złotych mniej niż podobna oferta konkurencji.
Cena ta dotyczy pakietów na własnych łączach Netii. Jeśli operator będzie musiał korzystać z sieci Orange, klienci zapłacą niecałe 35 złotych.
Dyrektor Marcin Malinowski wierzy w to, że dostęp do taniego internetu przekona tych, którzy jeszcze na stałe łącze z siecią się nie zdecydowali. Głównie z powodu tego, że było po prostu za drogie. Odpowiednio skalkulowana cena pozwoli, zdaniem Malinowskiego, tym gospodarstwom odkryć nową przestrzeń, jaką jest dostęp do Internetu.
- Zimą wprowadziliśmy też ofertę 2-megabitowego dostępu do internetu i ona, w naszej ocenie, także cieszy się dosyć dobrą popularnością. Krok w kierunku jeszcze niższej ceny, jeszcze mniejszej przepływności jest krokiem do otwarcia tych pozostałych gospodarstw domowych, które jeszcze z sieci nie korzystają - argumentuje w rozmowie z Agencją Informacyjną Newseria dyrektor w Netii.
W tej samej cenie Netia oferuje pakiet kanałów cyfrowej TV, tam gdzie operator nie docierał dotychczas ze swoją ofertą telewizyjną. Dostęp do cyfrowej TV, jak zaznacza Marcin Malinowski, jest na razie w fazie testowej.
- Wprowadzamy dostęp do Telewizyjnego Pakietu Praktycznego. Jest to uzupełnienie oferty naziemnej telewizji cyfrowej, która jest powszechnie dostępna. Nasze urządzenie Netia Player, w które będziemy wyposażać naszych abonentów będzie miało możliwość odbioru dodatkowo 18 programów z kategorii Premium. Znajdziemy tam programy dla dzieci, programy przyrodnicze i uzupełnienie oferty DVBT, naziemnej telefonii cyfrowej - dodaje dyrektor ds. rozwoju biznesu w Netii.
Jak podkreślają przedstawiciele operatora, Netia Player jest multimedialnym urządzeniem, które pozwala nie tylko na odbiór kanałów telewizyjnych, ale także na uruchomienie aplikacji internetowych i dostęp do multimediów zgromadzonych w całym domu.
Czytaj także
- 2025-05-13: Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie
- 2025-04-02: Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia
- 2025-04-02: Zapobieganie cyberuzależnieniom wśród dzieci wymaga dużego zaangażowania rodziców. Zakazy nie są wystarczające
- 2025-02-26: Przez brak więzi z rodzicami dziecko szuka wsparcia w smartfonie. Psychiatrzy ostrzegają przed taką pułapką
- 2025-03-11: Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu
- 2025-01-31: Unijne przepisy zwiększą bezpieczeństwo inwestycji w kryptowaluty. Nowe regulacje mają uporządkować rynek
- 2025-01-14: Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
- 2025-03-25: E-głosowanie jest odległą przyszłością. Wymaga wzmocnienia zaufania społecznego i wysokiego poziomu cyberzabezpieczeń
- 2024-12-23: Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
- 2024-12-18: Inżynierowie z Warszawy pracują nad innowacjami dla całej Grupy Orange. Ich specjalności to AI i cyberbezpieczeństwo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.