Mówi: | Marcin Malinowski |
Funkcja: | dyrektor ds. rozwoju biznesu |
Firma: | Netia |
Netia dostarczy tani, ale wolny Internet dla niezdecydowanych
Jest wolny, ale za to najtańszy na rynku. Netia chce z internetem dotrzeć do tych, którzy do tej pory z niego nie korzystali, bo był za drogi. Operator będzie przy tym korzystał z własnych łączy oraz łączy Orange (d. TPSA). Netia chce również uruchomić w ten sposób dostęp do telewizji cyfrowej. Jednak to rozwiązanie jest jeszcze testowane.
- Zaoferujemy najtańsze na rynku podłączenie do internetu dla tych gospodarstw domowych, a przypomnę, że jest ich prawie połowa, które jeszcze nigdy z Internetu nie korzystały - mówi Marcin Malinowski, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Netii.
Proponowany w nowej ofercie internet ma prędkość 1 Mbps. Pakiet będzie kosztował niecałe 30 złotych, czyli 15 złotych mniej niż podobna oferta konkurencji.
Cena ta dotyczy pakietów na własnych łączach Netii. Jeśli operator będzie musiał korzystać z sieci Orange, klienci zapłacą niecałe 35 złotych.
Dyrektor Marcin Malinowski wierzy w to, że dostęp do taniego internetu przekona tych, którzy jeszcze na stałe łącze z siecią się nie zdecydowali. Głównie z powodu tego, że było po prostu za drogie. Odpowiednio skalkulowana cena pozwoli, zdaniem Malinowskiego, tym gospodarstwom odkryć nową przestrzeń, jaką jest dostęp do Internetu.
- Zimą wprowadziliśmy też ofertę 2-megabitowego dostępu do internetu i ona, w naszej ocenie, także cieszy się dosyć dobrą popularnością. Krok w kierunku jeszcze niższej ceny, jeszcze mniejszej przepływności jest krokiem do otwarcia tych pozostałych gospodarstw domowych, które jeszcze z sieci nie korzystają - argumentuje w rozmowie z Agencją Informacyjną Newseria dyrektor w Netii.
W tej samej cenie Netia oferuje pakiet kanałów cyfrowej TV, tam gdzie operator nie docierał dotychczas ze swoją ofertą telewizyjną. Dostęp do cyfrowej TV, jak zaznacza Marcin Malinowski, jest na razie w fazie testowej.
- Wprowadzamy dostęp do Telewizyjnego Pakietu Praktycznego. Jest to uzupełnienie oferty naziemnej telewizji cyfrowej, która jest powszechnie dostępna. Nasze urządzenie Netia Player, w które będziemy wyposażać naszych abonentów będzie miało możliwość odbioru dodatkowo 18 programów z kategorii Premium. Znajdziemy tam programy dla dzieci, programy przyrodnicze i uzupełnienie oferty DVBT, naziemnej telefonii cyfrowej - dodaje dyrektor ds. rozwoju biznesu w Netii.
Jak podkreślają przedstawiciele operatora, Netia Player jest multimedialnym urządzeniem, które pozwala nie tylko na odbiór kanałów telewizyjnych, ale także na uruchomienie aplikacji internetowych i dostęp do multimediów zgromadzonych w całym domu.
Czytaj także
- 2025-06-30: Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje
- 2025-07-08: Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
- 2025-07-10: UE w 80 proc. technologicznie polega na innych krajach. Zależność cyfrowa od USA i Chin może być zagrożeniem dla bezpieczeństwa
- 2025-06-12: Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie
- 2025-05-13: Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie
- 2025-04-02: Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia
- 2025-04-02: Zapobieganie cyberuzależnieniom wśród dzieci wymaga dużego zaangażowania rodziców. Zakazy nie są wystarczające
- 2025-02-26: Przez brak więzi z rodzicami dziecko szuka wsparcia w smartfonie. Psychiatrzy ostrzegają przed taką pułapką
- 2025-03-11: Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu
- 2025-01-31: Unijne przepisy zwiększą bezpieczeństwo inwestycji w kryptowaluty. Nowe regulacje mają uporządkować rynek
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.