Newsy

Orange technologicznym partnerem Euro 2012

2012-06-04  |  06:35
Mówi:Maciej Witucki
Funkcja:Prezes Zarządu
Firma:Orange
  • MP4

    Orange udostępni mecze Euro 2012 użytkownikom mobilnego i stacjonarnego internetu. W tym celu operator podpisał już umowy z UEFA i Telewizją Polską. Orange jest też technologicznym partnerem i sponsorem tegorocznych Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej.

    - Od strony technologicznej to jest niesamowite przedsięwzięcie, musieliśmy zbudować specjalnie dla UEFA najszybszą sieć światłowodową w tej części Europy – mówi prezes Orange Maciej Witucki.

    Mecze Euro 2012 będzie można oglądać na wszystkich urządzeniach mających dostęp do Internetu. Chodzi zarówno o urządzenia mobilne jak i stacjonarne.

    - To jest dodatkowo jeszcze w ramach abonamentu, w ramach przesyłu danych, jeśli się zmieszczą, jest to bez dodatkowych kosztów. Jeśli jest to Internet stacjonarny, to zupełnie za darmo – dodaje Maciej Witucki.

    Firma ma nadzieję, że w trakcie piłkarskiej imprezy uda się jej przekonać klientów do swojego nowego wizerunku. Zaangażowanie jako sponsora i partnera technologicznego w organizację Euro 2012 może pomóc w przekonaniu klientów do jednej, połączonej marki Orange. Zgodnie z planem marka TP zniknie z rynku do końca czerwca.

    - Także zapraszamy tych, których będą ewentualnie mamy, wujowie czy babcie odpychali od telewizora z powodu ulubionego serialu. Dzisiaj wszyscy klienci Orange mogą to oglądać w Internecie, więc dzieje się dużo. A dla nas najważniejszym wyzwaniem jest ta obsługa technologiczna UEFA w transmisji danych – mówi prezes Orange.

    W sumie rozegranych zostanie 31 meczów, a mobilnie obejrzą je ci, którzy mają zarejestrowane konto w serwisie orange.pl.

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Kongres Profesjonalistów Public Relations

    Polityka

    Transport

    Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

    Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

    Handel

    Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

    Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.