Mówi: | Mariusz Gaca |
Funkcja: | Prezes Zarządu |
Firma: | PTK Centertel |
PTK Centertel stawia na sprzedaż usług w pakiecie
Prezes PTK Centertel, Mariusz Gaca stawia na pakietyzowanie usług. W ramach jednego rachunku i po jednej cenie rozliczany jest dostęp do telefonii stacjonarnej, Internetu i telewizji. Dla konsumentów taka oferta oznacza spore oszczędności, bo usługi sprzedawane w pakiecie są tańsze razem niż kupowane osobno. Dodatkowo telekom może łatwiej konkurować z ofertami popularnych kablówek. Tym bardziej, że rynek telefonii stacjonarnej coraz bardziej się kurczy.
- Naszą odpowiedzią na to, co się dzieje na rynku już od dobrej dekady, odkąd telefonia komórkowa rozwinęła się w sposób bardzo szybki, to jest pakietyzowanie usług w taki sposób, by klient korzystał z linii stacjonarnej nie tylko po to, aby wykonywać rozmowy telefoniczne, ale by wykorzystywał ją do szybkiego dostępu do Internetu i telewizji - mówi Prezes Zarządu PTK Centertel Mariusz Gaca.
Operatorzy, którzy nie mają w swojej ofercie szybkiego Internetu i telewizji muszą liczyć się z marginalizacją.
- Stąd też Fun Pack, który zaproponowaliśmy w zeszłym roku oraz oferta Orange Open, którą zaprezentowaliśmy całkiem niedawno, przy okazji rebrandingu - podkreśla Mariusz Gaca.
Za pierwszy kwartał operator pozyskał już ponad 100 tysięcy klientów pakietu Fun Pack. Sprzedaż usług telekomunikacyjnych w pakietach to przede wszystkim pozyskanie klienta lojalnego. Nie powoduje wzrostu przychodów firm. Klienci kupują usługi w pakietach, bo po prostu mniej za taki pakiet płacą.
Czytaj także
- 2020-09-28: Mariusz Pudzianowski: W grudniu planuję wejść do klatki i stoczyć następny pojedynek
- 2020-09-22: Mariusz Pudzianowski: Zawsze miałem do siebie dystans. Podchodzę do programu „Anything Goes. Ale Jazda!” na luzie i dobrze się bawię
- 2020-10-02: Mariusz Pudzianowski: Nie tylko żyję sportem i chodzę w białej koszuli. Pracuję jak przysłowiowy Kowalski, jestem rolnikiem i sadownikiem
- 2020-03-06: Michalina Sosna: Lubię śpiewać. Może nie robię tego wybitnie, ale dobrze się przy tym bawię
- 2018-07-05: Drobni usługodawcy mają szansę wyjść z szarej strefy. Działalność nierejestrowa powinna też zwiększyć przedsiębiorczość
- 2018-06-01: Lotnisko Chopina przygotowuje się do coraz większej liczby pasażerów. W tym roku może obsłużyć rekordową liczbę pasażerów
- 2018-01-31: Paprocki & Brzozowski: Zaczynając współpracę, nie traktowaliśmy wszystkiego bardzo poważnie. Wiele rzeczy robiliśmy dla idei
- 2018-01-26: Paprocki & Brzozowski: Nie będziemy hucznie obchodzić osiemnastolecia. Poczekamy do 21. rocznicy
- 2017-11-09: Polscy naukowcy chcą rozpoznać budowę ziemi do głębokości ok. 60 km. Trójwymiarowy obraz litosfery pomoże odnaleźć nowe złoża ropy naftowej i gazu
- 2017-10-16: Mariusz Czerkawski: jestem bardzo wierny SUV-om. Potrzebuję obszernych samochodów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.