Newsy

PTK Centertel stawia na sprzedaż usług w pakiecie

2012-06-15  |  06:21
Mówi:Mariusz Gaca
Funkcja:Prezes Zarządu
Firma:PTK Centertel
  • MP4

    Prezes PTK Centertel, Mariusz Gaca stawia na pakietyzowanie usług. W ramach jednego rachunku i po jednej cenie rozliczany jest dostęp do telefonii stacjonarnej, Internetu i telewizji. Dla konsumentów taka oferta oznacza spore oszczędności, bo usługi sprzedawane w pakiecie są tańsze razem niż kupowane osobno. Dodatkowo telekom może łatwiej konkurować z ofertami popularnych kablówek. Tym bardziej, że rynek telefonii stacjonarnej coraz bardziej się kurczy.

    - Naszą odpowiedzią na to, co się dzieje na rynku już od dobrej dekady, odkąd telefonia komórkowa rozwinęła się w sposób bardzo szybki, to jest pakietyzowanie usług w taki sposób, by klient korzystał z linii stacjonarnej nie tylko po to, aby wykonywać rozmowy telefoniczne, ale by wykorzystywał ją do szybkiego dostępu do Internetu i telewizji - mówi Prezes Zarządu PTK Centertel Mariusz Gaca.

    Operatorzy, którzy nie mają w swojej ofercie szybkiego Internetu i telewizji muszą liczyć się z marginalizacją.

    - Stąd też Fun Pack, który zaproponowaliśmy w zeszłym roku oraz oferta Orange Open, którą zaprezentowaliśmy całkiem niedawno, przy okazji rebrandingu - podkreśla Mariusz Gaca.

    Za pierwszy kwartał operator pozyskał już ponad 100 tysięcy klientów pakietu Fun Pack. Sprzedaż usług telekomunikacyjnych w pakietach to przede wszystkim pozyskanie klienta lojalnego. Nie powoduje wzrostu przychodów firm. Klienci kupują usługi w pakietach, bo po prostu mniej za taki pakiet płacą.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Kongres Profesjonalistów Public Relations

    Handel

    1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem

    Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.

    Ochrona środowiska

    KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

    Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.

    Handel

    Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

    Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.