Newsy

PTK Centertel stawia na sprzedaż usług w pakiecie

2012-06-15  |  06:21
Mówi:Mariusz Gaca
Funkcja:Prezes Zarządu
Firma:PTK Centertel
  • MP4

    Prezes PTK Centertel, Mariusz Gaca stawia na pakietyzowanie usług. W ramach jednego rachunku i po jednej cenie rozliczany jest dostęp do telefonii stacjonarnej, Internetu i telewizji. Dla konsumentów taka oferta oznacza spore oszczędności, bo usługi sprzedawane w pakiecie są tańsze razem niż kupowane osobno. Dodatkowo telekom może łatwiej konkurować z ofertami popularnych kablówek. Tym bardziej, że rynek telefonii stacjonarnej coraz bardziej się kurczy.

    - Naszą odpowiedzią na to, co się dzieje na rynku już od dobrej dekady, odkąd telefonia komórkowa rozwinęła się w sposób bardzo szybki, to jest pakietyzowanie usług w taki sposób, by klient korzystał z linii stacjonarnej nie tylko po to, aby wykonywać rozmowy telefoniczne, ale by wykorzystywał ją do szybkiego dostępu do Internetu i telewizji - mówi Prezes Zarządu PTK Centertel Mariusz Gaca.

    Operatorzy, którzy nie mają w swojej ofercie szybkiego Internetu i telewizji muszą liczyć się z marginalizacją.

    - Stąd też Fun Pack, który zaproponowaliśmy w zeszłym roku oraz oferta Orange Open, którą zaprezentowaliśmy całkiem niedawno, przy okazji rebrandingu - podkreśla Mariusz Gaca.

    Za pierwszy kwartał operator pozyskał już ponad 100 tysięcy klientów pakietu Fun Pack. Sprzedaż usług telekomunikacyjnych w pakietach to przede wszystkim pozyskanie klienta lojalnego. Nie powoduje wzrostu przychodów firm. Klienci kupują usługi w pakietach, bo po prostu mniej za taki pakiet płacą.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Farmacja

    Konsument

    Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

    Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

    Prawo

    Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

    Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.