Newsy

Agencja informacyjna Newseria wyróżniona przez „Dziennik Gazetę Prawną”

2014-12-08  |  05:55
Mówi:Artur Woliński, prezes agencji informacyjnej Newseria

Marek Tejchman, zastępca redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej”

  • MP4
  • „Dziennik Gazeta Prawna” wyróżnił Newserię Skrzydłami Biznesu w kategorii mikrofirm w województwie mazowieckim. – To wyróżnienie dodaje nam skrzydeł – mówi prezes agencji Artur Woliński.

     – Zostaliśmy postawieni w jednym rzędzie z wieloma wspaniałymi polskimi firmami, które od lat działają i rozwijają się na polskim rynku, a Newseria jest firmą młodą, mamy zaledwie 3 lata. To wyróżnienie to tak naprawdę ocena naszej działalności. Zostaliśmy docenieni za pracę naszych redakcji, naszych dziennikarzy, za informacje, które codziennie są przez nas przygotowywane i publikowane w naszych serwisach – powiedział po odebraniu wyróżnienia Artur Woliński, prezes agencji informacyjnej Newseria.

    Agencja zaczynała od informacji biznesowych. Ponad rok temu ruszył serwis Newseria Lifestyle, a cztery miesiące temu – Newseria Inwestor.

    Tegoroczne Skrzydła Biznesu to piąta edycja tych nagród.

    Piąty raz, i mam nadzieję, że nie ostatni, przyglądamy się profesjonalny małym, średnim i trochę większym biznesom. To, że te biznesy funkcjonują i zarabiają pieniądze, samo w sobie jest już ciekawą historią. Ale też jest dowodem na to, że istnieje zapotrzebowanie na ich produkty i usługi, które świadczą, i to też nam mówi coś na temat gospodarki – mówi Marek Tejchman, zastępca redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej”.

    Skrzydła Biznesu powstały po to, by nagrodzić postawę przedsiębiorców, którzy w czasach spowolnienia gospodarczego skutecznie bronią pozycji rynkowej i wciąż poszukują nowych rozwiązań umożliwiających nieustanny rozwój. Świetne wyniki finansowe, wysoka dynamika wzrostu sprzedaży, wiarygodność w relacjach z klientami i partnerami – takie właśnie cechy mają najlepsze mikro-, małe i średnie firmy.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Szkolenie Online IMM

    Prawo

    UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

    Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

    Prawo

    Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

    Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

    Handel

    Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

    Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.