Mówi: | Dariusz Chróścik |
Funkcja: | kierownik działu zakupów PHOTO, TELEFOM |
Firma: | Media-Saturn Holding Polska |
Wraca kultowa Nokia 3310. Odświeżona wersja telefonu od dziś w sklepach
Po prawie dwóch dekadach wraca na rynek kultowa Nokia 3310, która zasłynęła wytrzymałością, trwałością baterii i legendarną grą w węże. Nowa, odświeżona wersja telefonu jest bardziej smukła, lżejsza i w przeciwieństwie do poprzedniczki wyposażona w aparat fotograficzny. Ma trafić zwłaszcza do tych, którzy zmęczeni wszechobecną technologią i social mediami, szukają użytecznego i prostego sprzętu. Od dziś nową-starą Nokię 3310 można przetestować w sieci Saturn i Media Markt, które przez dwa kolejne tygodnie mają ją na wyłączność.
– To bardzo dobry jakościowo i wytrzymały produkt. Bateria w stanie spoczynku może wytrzymać nawet 30 dni. Nowa wersja została wyposażona w aparat fotograficzny, którego nie miał poprzednik. Jest też kultowa gra, która dla wielu była takim pierwszym, multimedialnym przeżyciem. Nowa Nokia 3310 na pewno jest bardzo podobna, chociaż trochę odświeżona, mniejsza i smuklejsza. Tak jak poprzednik ma również kalendarz, radio i odtwarzacz MP3. Występuje w czterech kolorach, więc każdy może znaleźć dla siebie odpowiedni – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Dariusz Chróścik, kierownik działu zakupów Foto Telefon w sklepach Media Markt i Saturn.
Dziś w sklepach tej sieci debiutuje kultowa Nokia 3310, która zyskała już status ikony i cieszyła się wielką popularnością blisko 20 lat temu, we wczesnej fazie rozwoju telefonii komórkowej. Pierwsza wersja, doceniana za niezawodność i legendarną wytrwałość, nie miała aparatu fotograficznego ani żadnych udogodnień, w które są wyposażone współczesne smartfony. Jej funkcjonalność ograniczała się do kalendarza i kalkulatora, za to można było w niej skomponować własny dzwonek i zagrać w węże, czyli kultową grę Snake.
Równo po 17 latach od premiery Nokia 3310 wraca na rynek w nowej, odświeżonej wersji, wywołując zarówno zachwyt fanów technologii, jak i sentyment posiadaczy jej poprzedniczki. Nowy model jest smuklejszy i lżejszy, wyposażony w nieco bardziej zaokrąglony ekran o przekątnej 2,4 cala i kolorowy wyświetlacz (w pierwszej wersji był jednokolorowy). Od poniedziałku przez kolejne dwa tygodnie nową-starą Nokię 3310 można obejrzeć na żywo w sklepach sieci Saturn i Media Markt, które dystrybuują ją na wyłączność.
Ekspert marki Dariusz Chruścik ocenia, że telefon będzie się cieszył popularnością wśród osób, które chcą odpocząć od zaawansowanych technologicznie sprzętów, odciąć się od social mediów albo po prostu mieć przy sobie awaryjny sprzęt telefoniczny o dużej wytrzymałości i trwałej baterii, która nie wymaga codziennego ładowania.
Ponadto, rośnie grupa klientów, którzy chcą w prosty sposób korzystać z użytecznych produktów. Nie satysfakcjonuje ich zaawansowany technologicznie smartfon, ponieważ wolą łatwy w obsłudze, prostszy sprzęt.
– Nokia 3310 to oferta uzupełniająca. Oprócz smartfona, z którego na co dzień korzystamy, można używać jej, wyjeżdżając na urlop, kiedy chcemy mieć kontakt ze znajomymi, rodziną, z pracą, ale bez dostępu do poczty, Facebooka czy social mediów. Naładowany telefon można też nosić w torebce albo trzymać w samochodzie, co umożliwi kontakt nawet wtedy, kiedy padnie inne źródło zasilania – mówi Dariusz Chróścik.
Ograniczona liczba funkcji w odświeżonej Nokii 3310 paradoksalnie ma się okazać jej zaletą, zwłaszcza dla osób nieco zmęczonych technologią. W telefonie nie zabrakło jednak kultowego Snake, podstawowych narzędzi znanych z poprzedniego modelu oraz radia i odtwarzacza plików mp3.
– Naszym celem jest dostarczenie produktów dla wszystkich klientów. Obok zaawansowanych technologicznie produktów staramy się też uzupełniać naszą ofertę dla tych, którzy niekoniecznie chcą najnowszy smartfon – mówi Dariusz Chróścik, kierownik działu zakupów Foto Telefon w sklepach Media Markt i Saturn.
Należące do holdingu Media Saturn Holding Polska marki są jednym z liderów krajowego rynku w segmencie RTV/AGD. Nie tylko pod względem sprzedaży, lecz także premier, które odbywają się w salonach obu sieci. Nową Nokię 3310, która przez dwa tygodnie będzie dostępna w Saturnie i Media Markt na wyłączność, będzie można obejrzeć i przetestować w salonach.
– Jesteśmy liderem pod względem premier. W naszych sklepach zawsze są nowe produkty i dbamy o dostęp do nich w pierwszej kolejności. W najbliższym czasie pojawią się między innymi również smartfony firmy Nokia. W naszych sklepach można je zabezpieczyć folią lub szybą ochronną albo wykupić dodatkowe ubezpieczenie – mówi Dariusz Chróścik.
Czytaj także
- 2025-07-14: Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba
- 2025-08-01: Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK
- 2025-07-30: Anna Dec: Często zapominamy, że poza ekranami telefonów jest prawdziwe życie i wartościowi ludzie. Bądźmy blisko nich i komunikujmy się najprościej, jak tylko się da
- 2025-06-30: Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje
- 2025-08-01: Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin
- 2025-07-10: UE w 80 proc. technologicznie polega na innych krajach. Zależność cyfrowa od USA i Chin może być zagrożeniem dla bezpieczeństwa
- 2025-08-06: Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji
- 2025-06-16: Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców
- 2025-07-21: Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
- 2025-06-12: Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.