Newsy

Euro 2012 pomoże TP zmienić się w Orange

2012-05-24  |  06:45
Mówi:Tomasz Nowakowski
Funkcja:Dyrektor ds. korporacyjnych
Firma:Orange Polska
  • MP4
    - To najlepszy moment na zmianę marki - twierdzą przedstawiciele Orange. Zaangażowanie jako sponsora i partnera technologicznego w organizację Euro 2012 może pomóc w przekonaniu klientów do jednej, połączonej marki Orange. Zgodnie z planem marka TP zniknie z rynku do końca czerwca.

    Łączenie obu spółek pod jednym szyldem Orange trwa od kliku miesięcy. Współorganizacja tak wielkiej imprezy, jaką jest Euro 2012, może w tym tylko pomóc.

     - Jako partner technologiczny i jako jeden z głównych sponsorów Euro 2012, jesteśmy firmą mocno w to zaangażowaną i to jest bardzo dobry moment żeby przejść od TP do Orange - ocenia Tomasz Nowakowski, dyrektor ds. korporacyjnych Orange Polska.

    Jednocześnie podkreśla, że nie chodzi o przekonanie klientów do nowego wizerunku czy zmienionych wnętrz salonów sprzedaży. Kluczowym elementem rebrandingu jest łączenie oferty i podnoszenie jakości usług. I to do tego spółka musi przekonać i przyzwyczaić klientów.

     - Tu chodzi o rzeczywistą zmianę i podejście do klientów. Tak naprawdę sama zmiana marki polega właśnie na tym, ze zyskujemy to, co w marce Orange jest najlepsze, czyli podniesienie jakości obsługi klientów - wyjaśnia Nowakowski.
     
    Rebranding będzie kosztował ponad 90 mln zł. Jednak, jak zapewniają przedstawiciele telekomu, nie wpłynie to na wyniki finansowe Orange.
     
     - Wszystkie koszty, które poniesie Telekomunikacja Polska i Grupa Orange Polska, będą pokryte przez naszego większościowego akcjonariusza - podkreśla Tomasz Nowakowski.

    Czyli France Telecom. Mimo dużych kosztów przedsięwzięcia, władze Orange liczą na to, że przyniesie ono wymierne korzyści.

     - Cała spółka zyska dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań i technologii, które są dostępne na całym świecie. W ramach globalnej marki Orange to jest 225 mln klientów i przychody wartości 40 mld euro - wymienia dyrektor ds. finansowych spółki.

    Rzeczywiście, Orange to jedna z wiodących i najbardziej innowacyjnych marek telekomunikacyjnych na świecie. Posiada jeden z najwyższych wskaźników rozpoznawalności: w ubiegłym roku wartość marki Orange oszacowano na ponad 17 mld USD. Do końca drugiego kwartału 2012 roku Orange stanie się marką handlową wszystkich produktów i usług TP.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Kongres Profesjonalistów Public Relations

    Ochrona środowiska

    Transport

    Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

    Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

    Konsument

    Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

    Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

    Partner serwisu

    Instytut Monitorowania Mediów

    Szkolenia

    Akademia Newserii

    Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.