Mówi: | Mikołaj Ziółkowski |
Funkcja: | szef agencji Alter Art |
Organizator Open’era i Orange Polska łączą siły. Chcą konkurować z innymi festiwalami muzycznymi w Europie
Orange Warsaw Festival i Open’er Festival, czyli dwa największe wydarzenia muzyczne, będą się uzupełniały programowo. Alter Art, organizator gdyńskiego festiwalu, i Orange Polska, sponsor warszawskiej imprezy, rozpoczynają współpracę. Wspólnymi siłami chcą do Polski przyciągać najlepszych i najbardziej popularnych artystów i w ten sposób umacniać swoją pozycję na rynku największych europejskich festiwali.
– Orange i Alter Art rozpoczynają współpracę. To na pewno będzie nowy etap i nowy impuls do rozwoju rynku muzycznego i rynku festiwalowego w Polsce. Alter Art staje się organizatorem Orange Warsaw Festival, a Orange będzie od tej pory głównym sponsorem Open’era – mówi agencji Newseria Mikołaj Ziółkowski, szef Alter Art, organizator Open’er Festival.
Warszawska i gdyńska impreza na stałe wpisały się w kalendarz letnich wydarzeń muzycznych. Orange Warsaw Festival odbędzie się w 2016 roku po raz dziewiąty na początku czerwca. Osiem poprzednich edycji przyciągnęło ponad 120 wykonawców i pół miliona fanów.
Z kolei Open’er Festival odbędzie się w tym roku po raz piętnasty. Tegoroczna edycja przyciągnęła 185 tys. uczestników. W przyszłym roku fani muzyki będą bawić się w Gdyni między 29 czerwca a 2 lipca.
– Początek czerwca będzie rozpoczynał sezon festiwalowy, jak do tej pory, w Warszawie. Z racji szerszej współpracy będzie to wydarzenie komplementarne do Open’era. Obydwa wydarzenia będą się wspierały, tworzyły pewną całość, ale tak naprawdę dzięki tej współpracy będziemy w stanie poszerzyć ofertę muzyczną, by zorganizować coś dla wszystkich fanów muzyki, dla wszystkich odbiorców festiwali – wyjaśnia Ziółkowski.
Anna Kowalik-Mizgalska z Orange Polska podkreśla, że muzyka jest głównym obszarem strategii sponsoringowej marki. Cel jest taki, żeby do Polski przyciągnąć najlepszych artystów i w ten sposób konkurować z innymi, podobnymi imprezami w Europie.
Swój udział w przyszłorocznym Open’erze już ogłosili m.in. Red Hot Chili Peppers, Florence and the Machine i Wiz Khalifa. Pierwsi artyści na Orange Warsaw Festival zostaną ogłoszeni w kolejnych tygodniach. Jak podkreśla Ziółkowski, atrakcyjny program festiwalu jest gwarantem sukcesu wydarzenia.
– Bardzo się cieszę z tej współpracy, ponieważ dwóch liderów rynku, Orange jako marka i Alter Art jako największy niezależny promotor, łączy siły. Już w przyszłym roku, a także w kolejnych latach fani będą mogli się cieszyć jeszcze większą ilością muzyki i z jeszcze większej ilości wspaniałych emocji z tym związanych – mówi szef Alter Art.
Współpraca przy tworzeniu obu festiwali pozwoli nie tylko zbudować uzupełniającą się ofertę muzyczną. Osoby zainteresowane zarówno gdyńską, jak i warszawską imprezą będą mogły skorzystać ze specjalnych zniżek na karnety.
Czytaj także
- 2025-02-18: Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
- 2024-12-23: Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
- 2024-12-18: Inżynierowie z Warszawy pracują nad innowacjami dla całej Grupy Orange. Ich specjalności to AI i cyberbezpieczeństwo
- 2025-01-16: Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę
- 2025-01-07: Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
- 2024-11-18: Sprzedaż kart telemetrycznych M2M mocno przyspieszyła. Dzięki nim internet rzeczy wspiera cyfryzację firm
- 2024-12-12: Sebastian Karpiel-Bułecka: Z zawodu jestem architektem, a muzyka to jest moja pasja. Nie byłem spięty, żeby za wszelką cenę zrobić wielką karierę
- 2025-01-28: Joanna Kurowska: Aktorstwo to jest niesprawiedliwy zawód. Jesteśmy ciągle oceniani, a nie mamy żadnego wsparcia
- 2024-10-30: Kompetencje społeczne są kluczowe w świecie pełnym ekranów. Można je rozwijać już u przedszkolaków
- 2024-11-15: Alicja Węgorzewska: W Warszawskiej Operze Kameralnej sięgamy po rzadkie i trudne dzieła sprzed wieków. Chcemy zaprezentować widzom najwyższy kunszt
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Są już pierwsze propozycje deregulacji przepisów dla biznesu. Ten proces może pobudzić inwestycje i zwiększyć konkurencyjność Polski
– Deregulacja prawa gospodarczego ma kluczowe znaczenie dla zwiększenia konkurencyjności polskich firm i przyciągania inwestycji – ocenia prezes Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu Andrzej Dycha. W tym tygodniu zespół ds. tej deregulacji, który powstał w odpowiedzi na apel premiera Donalda Tuska, przedstawił już pierwsze propozycje zmian, w tym m.in. ograniczenie kontroli firm, uproszczenie przepisów podatkowych i ułatwienia w zatrudnianiu cudzoziemców. Prezes PAIH wskazuje, że jednym z punktów tej listy powinno być również wzmocnienie roli izb gospodarczych, które mogą odgrywać większą rolę w dialogu między biznesem a rządem.
Polityka
Trzy lata wojny w Ukrainie. UE i kraje członkowskie przeznaczyły na wsparcie ponad 134 mld euro

Instytucje UE deklarują w dalszym ciągu mocne poparcie dla Ukrainy. Łącznie w ciągu trzech lat od rozpoczęcia rosyjskiej agresji Unia i jej państwa członkowskie przeznaczyły na wsparcie walczącej Ukrainy i jej obywateli 134 mld euro, w tym ponad 67 mld euro pomocy finansowej i 50 mld wojskowej. Skala potrzeb nadal jest jednak ogromna. Tym bardziej że dalsze wsparcie ze strony amerykańskiego sojusznika stoi pod znakiem zapytania.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.