Z mediów

październik 2021

Ruszyła kolejna edycja Ogólnopolskiego Programu Budowlanego

2021-10-07  |  16:02
Z mediów

27 września ruszyła kolejna edycja Ogólnopolskiego Programu Budowlanego. Program ma na celu wyłonienie najlepszych deweloperów, inwestycji mieszkaniowych i komercyjnych oraz firm budowlanych w kraju. Zgłoszenia do programu przyjmowane są do 26 listopada.  

 

Laureaci zostaną wyłonieniu w dwóch kategoriach: 

DEWELOPER ROKU 2021 

INWESTYCJA ROKU 2021 

FIRMA BUDOWALANA 2021 

 

Laureatami programu są podmioty cieszące się renomą i zaufaniem wśród klientów, przedstawicieli branżowych i partnerów biznesowych. O ich wyjątkowości świadczą walory jakościowe, technologiczne, estetyczne i praktyczne. Brana jest pod uwagę także etyka prowadzenia biznesu. 

 

Aby uzyskać wybrany tytuł uczestnicy projektu muszą przejść proces certyfikacji i spełnić określone w nim standardy.  

 

Laureatów tytułu Deweloper Roku oraz Firma Budowlana Roku charakteryzuje solidność i wysoka jakość zrealizowanych inwestycji. To firmy za sukcesem, których stoją wybitni specjaliści, w tym kadra zarządzająca umiejętnie dostosowująca ofertę do potrzeb i wymagań najbardziej wymagających Klientów. To przede wszystkim firmy bezpieczne, godne zaufania i polecenia. 

 

Inwestycja Roku (mieszkaniowa i/lub komercyjna) to inwestycja wybudowana rzetelnie z zastosowaniem dobrej jakości materiałów. Charakteryzująca się wyjątkową architekturą, implementacją innowacyjnych, ale także praktycznych rozwiązań, zapewniająca komfort codziennego użytkowania. 

 

Organizatorem programu jest Certyfikacja Krajowa 

 

Certyfikacja Krajowa to instytucja wychodząca naprzeciw oczekiwaniom nowoczesnego przedsiębiorcy, dla którego priorytetem jest budowanie silnej i wartościowej marki. To miejsce z ideą zrzeszania, wspomagania oraz intensywnej promocji selektywnie wybranych podmiotów w procesie certyfikacji. 

 

 Więcej informacji na stronie: https://certyfikacjakrajowa.org.pl/program-budowlany-roku/ 

 

Kontakt dla mediów: 

Justyna Nakonieczna  

PR& Marketing Manager  

512 009 069 

j.nakonieczna@certyfikacjakrajowa.org.pl 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.

Informacje z dnia: 7 października

Medium

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.