Komunikaty PR

Australia Third-Party Logistics (3PL) Market Size, Share, Trends and Forecast by 2025-2033

2025-06-12  |  15:55:04

The Australia third-party logistics (3PL) market size reached USD 24.03 Billion in 2024.

AUSTRALIA, June 12, 2025 /EINPresswire.com/ -- The latest report by IMARC Group, titled "
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-13 | 13:55:05

A Body-Mapping Study of Nail Technicians' Occupational Health and Lived Experiences

Full-time nail technician, female, age 37.GA, UNITED STATES, June 13, 2025 /EINPresswire.com/ -- There is a growing body of evidence on the occupational health experiences of nail technicians. While these studies are vital to work towards safe
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-13 | 13:55:05

Kanwarpreet Trehan Wins the 2025 Top Physiotherapist Award of ThreeBestRated® for Re-building Strength, Restoring Hope

Kanwarpreet TrehanHillcrest Physiotherapy ClinicWe are grateful for winning an award from ThreeBestRated®. It really highlights our dedication, hard work, and client satisfaction.”— KanwarpreetABBOTSFORD, BRITISH COLUMBIA, CANADA,
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-13 | 13:55:05

Treeline Inc Sales Recruiting Agency Fills Gaps in the Resurgent U.S. Manufacturing Sector

Treeline Inc. Delivers Critical Sales Recruiting and Staffing Solutions for Sales Talent Gaps in the Resurgent U.S. Manufacturing SectorWAKEFIELD, MA, UNITED STATES, June 13, 2025 /EINPresswire.com/ -- Treeline, Inc., a leading national sales

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.