Caroline Bakker Joins Sharjah Reading Festival Panel to Empower Women Writers with Insights on Self-Publishing
Caroline Bakker to speak at Sharjah Reading Festival panel on self-publishing, sharing insights on ADHD, PMDD, and building a wellness author brand.
The panel will feature insights from regional and international voices on writing, publishing, and personal branding for authors. Caroline will present strategies for pre- and post-launch book marketing and share her journey from first-time author to mental health advocate.
“Writing my book helped me transform personal adversity into empowerment for others,” says Bakker. “I’m honored to help other women do the same—especially those navigating neurodiversity or emotional health challenges.”
The session will be moderated by Christopher Sako of Ingram Content Group (UK) and Hassan Ali of Lightning Source Sharjah. Fellow panelists include:
Yasmen Ahmed – CBT therapist, best-selling author, and founder of Inspire With Yas
Kim A Page – Communication coach and cross-cultural speaker
Dr. Adil Al Zarooni – Entrepreneur and brand strategist
The event will cover topics such as:
Building an author brand and thought leadership platform
Distribution strategies using IngramSpark and regional printers
Creating a compelling book launch strategy
Writing with authenticity across diverse cultures
Caroline's book, The Healing Journey: Navigating Adult ADHD and PMDD, was self-published in 2025 and explores the lesser-known overlap between ADHD and PMDD in women. Her mission is to equip women with holistic tools for healing and personal development.
Event Details:
Laser Interferometer Market 2025 Trends: Expected to Grow at a CAGR of 6.8% from 2022 to 2031, Claims AMR
DiscoverMyBusiness Launches Digital Marketing Services in Spain to Help Local Businesses Grow Online
Diatom Capital Acquires Industrial Electronics Services Inc.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.