Convoso Launches Partner Marketplace of Independent Software Vendors
Call center customers gain more options to improve performance with an integrated tech stack through the contact center platform provider’s ISV Marketplace.
The Convoso ISV Partner Marketplace simplifies the search for the right solutions, presenting technologies that help revenue-driven call centers optimize workflows, manage leads, improve agent performance, and more. Partners include BPOs (business process outsourcing/outsourced call centers), lead vendors, lead and call management, compliance tools, fraud prevention, analytics tools, and many more.
"Today's contact center customers are highly sophisticated, seeking to maximize their revenue potential through a dynamic and integrated tech stack,“ said Darrin Koehler, Director of Partnerships at Convoso. “Our new ISV Partner Marketplace is built to help our customers unlock more opportunities to accelerate revenue growth and outpace their competition. The Convoso platform not only enhances our customers' capabilities but also fosters mutual growth for our partners and Convoso, creating a powerful ecosystem for success.”
Convoso plans to expand the marketplace by onboarding additional cutting-edge ISV partners, focusing on emerging technologies such as AI-driven analytics, advanced automation, and predictive lead scoring. The company's future development of the Convoso ISV Marketplace aims to improve platform interoperability for seamless integrations that allow customers to build highly customized tech stacks tailored to their unique revenue goals.
"Convoso is committed to building a dynamic ecosystem that fosters collaboration between partners and invests in co-innovation so we can drive transformative solutions that serve the needs of modern contact centers," said Nima Hakimi, CEO and Co-Founder of Convoso.
About Convoso
Convoso is the leading AI-powered contact center platform purpose-built for revenue teams. Since 2006, Convoso has remained at the forefront of innovation, consistently developing solutions to drive customer growth while supporting adherence to regulatory standards..
Candice Stokes
Venture PR
+1 424-230-3770
convoso@venturepr.co
Visit us on social media:
LinkedIn
Bluesky
Instagram
Facebook
YouTube
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Teacher / Nurse Next Door Buyers Secure Seller Concessions at Twice the National Average
carbmee Expands Unified Sustainability Offering with the Release of AI-Powered EUDR Solution
Health 2.0 Conference’s Dubai 2025 Edition To Investigate Healthcare Fraud Schemes
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.