CurlyChic Haircare Partners with Jozzy to Celebrate Theatrical Debut in 'StagePlay 2 Get Her Back' & New Record 'Scroll'
Premium textured‑hair expertise meets boundary‑pushing artistry as CurlyChic Haircare becomes the official beauty partner for Jozzy’s multimedia launch
As part of the activation, CurlyChic will be seamlessly integrated into Jozzy’s latest artistic ventures—on-screen, on-stage, and across social media platforms—through dynamic product placements, exclusive behind-the-scenes content, and curated collaborations. The partnership amplifies Jozzy’s boundary-pushing narratives while highlighting CurlyChic’s role as a champion of self-expression and natural beauty.
“Partnering with Jozzy is a natural fit for CurlyChic,” said Sandy Williams Bordenave Co-Founder at CurlyChic Hair Care. “Jozzy is fearless, creative, and unapologetically herself—qualities that align perfectly with our brand ethos. We’re excited to be a part of this cultural moment.”
The theatrical performance “StagePlay 2 Get Her Back”, which made waves in LA Weekly for its one-night-only premiere, is an intimate, drama-filled experience promising raw emotion, star power, and a new chapter in Jozzy’s artistic journey. Learn more about the production here.
This collaboration is more than a brand placement—it’s a celebration of Black artistry, storytelling, and the power of showing up authentically in every space.
About CurlyChic Haircare:
CurlyChic Haircare is a black-owned and family-operated business based in Los Angeles, CA. Since 2010, CurlyKids Mixed Texture HairCare, CurlyChic and newest addition CurlyBaby has continued to support hair journeys with affordable, quality products. CurlyChic, CurlyKids Mixed Texture and CurlyBaby were developed for Curly, Kinky, Coily, Wavy, and Frizzy Hair. Their products are sulfate and paraben free and are available at select Burlington, Citi Trends, Dollar General, Sally Beauty, Target, Walmart and independent beauty stores worldwide, Amazon or online curlychichaircare.com
Follow the movement:
@CurlyChicHairCare | @Jozzy | #CurlyChicxJozzy | #Scroll | #2GetHerBack
Delia Douglas
Vibrancy Agency
+1 424-234-1393
delia|vibrancyagency.com| |delia|vibrancyagency.com
Visit us on social media:
Instagram
Facebook
TikTok
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Christine Hopkins Receives 2025 Vistage Leadership Award for Transformational Leadership and Business Resilience
Fasoo Expands Globally with Wrapsody eCo Cloud Update, Enhancing Supply Chain Security & Virtual Deal Room Capabilities
MINDVALLEY LAUNCHES E.V.E, AN AI THERAPIST THAT RESPONDS TO EMOTIONS IN REAL TIME
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.