Eddie Dunn Appointed Interim President of VETS2INDUSTRY
Seasoned talent innovator and veteran–transition advocate to lead national nonprofit into next phase of growth
DENVER, CO, UNITED STATES, May 9, 2025 /EINPresswire.com/ -- The Board of Directors of VETS2INDUSTRY (V2I) is pleased to announce the appointment of Eddie Dunn as Interim President, effective immediately. Dunn — an Army veteran and award-winning national thought leader in the military to civilian transition space, — steps into the role with a clear mandate: To build on the mission and vision of V2I and position the organization for sustainable growth.
“The VETS2INDUSTRY mission of establishing connections, sharing knowledge and identifying opportunities for veterans and their families, deeply resonate with me.” said Eddie Dunn, Interim President, V2I. “My goal is to honor the long and rich history of this organization as we join forces to scale value and impact for our community.”
A Unified, Mission Driven Roadmap
Under Dunn’s leadership, V2I will accelerate several strategic priorities:
1. Scaling Mission Impact – Combine our collective knowledge, skills and abilities to enhance our offerings to better serve our community
2. Grow Employer Pathways – Build industry coalitions that create better opportunities for veterans and position us for sustainable growth
3. Build a Stronger Military Connected Community – to lead and inspire a greater collaboration among veteran service organizations unifying and succeeding together
Board Endorsement
“Eddie brings the perfect blend of strategic vision, operational rigor, and a servant’s heart,” said Hahn March, Chair of the VETS2INDUSTRY Board. “His thought leadership and track record of success is a welcomed advantage as we get ready to launch into this next phase of our growth.”
About Eddie Dunn
Dunn served in the famed 82nd Airborne Division as your paratrooper, then went into the Army Reserves becoming a parachute rigger and jumpmaster. He served as a chaplain’s assistant during 9/11 at Ground Zero, then deployed to Iraq and later retired as a First Sergeant. Eddie’s civilian career spans over 20 years in global talent management, workforce transformation, and veteran advocacy. He helped pioneer the Veteran Jobs Mission coalition at JPMorgan, built the Civilian Ready Reboot Camp transformation experience and designed and led the UnitedHealth Group’s DoD SkillBridge program.
About VETS2INDUSTRY
Founded in 2019, VETS2INDUSTRY is a 501(c)(3) nonprofit that offers free career resources, networking events, and mentorship to service members, veterans, and military spouses worldwide. Learn more at www.vets2industry.org
Carmen White
VETS2INDUSTRY
+1 202-738-5633
carmen.white@vets2industry.org
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Desjardins Negative Vacation Bank Class Action – Certified on Consent for the Purposes of Settlement
Refined Cane Sugar Market to Reach USD 120.1 Billion by 2035 As Rising Demand for Processed Food and Beverage Ingredient
Leading ERP solutions to showcase at Dublin ERP HEADtoHEAD™ event
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.