AI Content Platform Hrizn Enters Public Beta to Support Automotive Dealers and Marketing Agencies
Automotive Marketers can now deploy high-quality SEO content in minutes, and automate unique accurate vehicle content with measurable results from early pilots.
BEACHWOOD, OH, UNITED STATES, May 13, 2025 /EINPresswire.com/ -- Automotive SEO Agencies and Dealer Marketing Teams can now collaborate with AI to deploy coordinated high-quality, reader-focused helpful SEO content, automated vehicle description content, landing page content, copywriting, and social content in minutes… with measurable results from early pilots.Today, Hrizn, the first AI-powered content platform purpose-built for automotive marketing teams, officially opened its platform to the public through an Open Beta program. This next-generation solution enables ad agencies, dealer groups, and in-house marketing teams to generate optimized content at scale, including vehicle descriptions, blog articles, landing pages, Q&A content, social posts, and ad copy - all in a fraction of the time and cost of traditional methods.
Developed specifically for the complexities of automotive retail, helpful content/AI SEO requirements, and inventory-driven SEO, Hrizn Composer eliminates content bottlenecks, ensures brand consistency, and unlocks a new level of content velocity... empowering creators to collaborate with AI to deliver their unique strategy and vision, without compromising quality.
“Automotive marketing software has lagged behind other industries in treating content as a strategic asset,” said Matt Copley, Co-Founder of Hrizn. “With Composer, we’re enabling marketers to break free from fragmented workflows, outsourced dependencies, and time-consuming copywriting... unlocking a new standard of efficiency, personalization, and performance.”
Hollywood Life Names MindStir Media the Top Hybrid Publisher in America
NCRI-US Cites the Joint US-European Statement on the Iranian Regime’s State-Sponsored Threats, Calls for Accountability
Western Outdoor Supply Highlights Top Trends in Outdoor Living for Colorado Springs Residents
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.