AZ Lemonade Stand Expands into Western States, Including Nevada, New Mexico, California, & More

AZ Lemonade Stand produces premium lemonade with flavors like prickly pear, strawberry, huckleberry, mango, and their new AZ Zero line, both in 16-oz plastic bottles and their signature 32-oz glass mason jars.
With National Lemonade Day approaching, more consumers are reaching for refreshing beverages. AZ Lemonade Stand is heading out west.
AZ Lemonade Stand, Arizona's favorite local beverage company known for its refreshing lemonade, is excited to announce its expansion into several new states, including Nevada, New Mexico, California, Idaho, Washington, Oregon, Utah, and Montana.
Just in time for National Lemonade Day on August 20, 2025, strategic partnerships with Cellar Craft Distributors, Premier, Hensley Beverage, and Jackson’s Food Stores have brought opportunities for AZ Lemonade Stand to debut its products in new territories, including:
• Jackson’s Food Stores across seven states
• Albertsons and Safeway stores in Arizona and Nevada
• Sam’s Club at Tempe Marketplace in Tempe, AZ
• Expanded local restaurant distribution with lemonade on tap and available as a cocktail mixer
“We’re thrilled to be working with our distributors, retail partners, and their experience teams on our explosive growth. Foundation is everything. As we continue to grow, our goal is to dig a trench deep in the market rather than being an inch deep and a mile long,” said Kyle Hollenbeck, co-founder of AZ Lemonade Stand.
One year ago, AZ Lemonade Stand reported that it had crossed the 1 million jars sold benchmark. Today, the brand has doubled its production capacity through an expanded operation, reaching 2 million jars sold.
AZ Lemonade Stand produces premium lemonade with flavors like prickly pear, strawberry, huckleberry, mango, and their new AZ Zero line, both in 16-oz plastic bottles and their signature 32-oz glass mason jars.
AZ Lemonade Stand is also dedicated to giving back to the community. Through charity sponsorships and limited-edition flavor releases, they support groups like #LOVEPUP, JoyBus, Malama Maui, and more.
For more information about AZ Lemonade Stand and its products, visit https://azlemonadestand.com/ or check them out on IG.
About AZ Lemonade Stand
Founded in 2020 by local entrepreneurs Tom D’Ambrosio and Kyle Hollenbeck, AZ Lemonade Stand provides high-quality lemonade in their signature mason jars while giving back to the community. With a commitment to supporting causes that matter, AZ Lemonade Stand aims to make a positive impact through its delicious products made here in Arizona! For more info, visit www.azlemonadestand.com.
Jen Pruett
Big Dill PR & Marketing
+1 951-265-3373
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

KLEVV MELUNCURKAN LINI SSD TERBARU: CRAS C925G, CRAS C910G NVME SSDS, DAN NEO N410+ SATA SSD
KLEVV تُطلق تشكيلة SSD محسّنة: CRAS C925G و CRAS C910G NVME SSDs و NEO N410+ SATA SSD
KLEVV เปิดตัวไลน์อัพสินค้า SSD รุ่นใหม่: CRAS C925G, CRAS C910G NVME SSDS และ NEO N410+ SATA SSD
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.