Cocoa and Chocolate Market Size to Worth USD 67.88 billion by 2029 | CAGR of 4.98% during 2025-2029
Key companies covered in the cocoa and chocolate market report are Barry Callebaut, AG, Cargill, Inc., Olam International, and Others.
NY, UNITED STATES, May 14, 2025 /EINPresswire.com/ -- The global cocoa and chocolate market was valued at USD 46.61 billion in 2021. It is expected to increase from USD 48.29 billion in 2022 to USD 67.88 billion by 2029, registering a CAGR of 4.98% over the forecast period.The market is witnessing steady growth due to the strong performance of the global chocolate confectionery sector. A notable rise in the origin share of global cocoa grindings has supported increased consumption of cocoa-based products. Ongoing product innovations across various food sectors are also contributing to the market's expansion. Chocolate continues to be a dominant flavor in new product launches within the beverage, bakery, and confectionery categories and remains a popular ingredient in sweet and drinkable items. This trend is anticipated to drive market growth moving forward.
Fortune Business Insights™ offers these insights in its comprehensive research report titled “Cocoa and Chocolate Market Size, Share, Growth, and Forecast Report, 2022-2029.”
➤ Get a Free Sample Research PDF:
https://www.fortunebusinessinsights.com/enquiry/request-sample-pdf/cocoa-and-chocolate-market-100075
➤ Report Scope & Segmentation:
♦︎ Market Size Value in 2022: USD 48.29 billion
♦︎ Market Size Value in 2029: USD 67.88 billion
♦︎ Growth Rate: CAGR of 4.98%% (2022-2029)
♦︎ Base Year: 2023
♦︎ Historical Data: 2019-2022
♦︎ Years Considered for the Study: 2018-2029
♦︎ No. of Report Pages: 180
♦︎
Aluminum ROPP Closures Market to Hit USD 4,269.3 Million by 2035, Fueled by Demand for Secure and Sustainable Packaging
Cloth Diaper Market to Hit USD 8.5 Billion by 2035, Fueled by Sustainability and Eco-Conscious Parenting Choices
Official Film Released for “KIWA” – The Tea Room of Light at NIWA, Kyoto Station Building
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.