Komunikaty PR

Documentary on U.S. Lottery Scam Draws Over 500,000 Viewers

2025-07-10  |  17:55:05
JACKPOT Poster

DALLAS, TX, UNITED STATES, July 10, 2025 /EINPresswire.com/ -- What started as a quirky question—What do a lottery ticket, Canada, Bigfoot, and two hot dogs have in common?—has quickly gained traction online.

JACKPOT: AMERICA'S BIGGEST LOTTO SCAM, a documentary now streaming for free on YouTube at lottodoc.com, has already drawn more than 500,000 viewers worldwide, with nearly half tuning in from outside the U.S. Blending elements of true crime, dark comedy, and investigative journalism, the film tells the true story of the largest lottery fraud in U.S. history.

At the center of the story: a $16.5 million Hot Lotto jackpot that went unclaimed—until just hours before the deadline, when a man walked into an Iowa lottery office claiming to represent a trust based in Belize.

What followed was an international unraveling involving hidden voices, encrypted emails, a skilled but deceptive programmer, and a trail of suspicious wins stretching across multiple states. Each twist in the investigation uncovered new layers of the scheme.

“The public response to the documentary has far exceeded YouTube’s expectations,”
says Executive Producer Andy Streitfeld. “And it all started with a simple mistake that unraveled something no one expected.”

JACKPOT explores issues of trust, technology, and how a system designed to be secure was manipulated from within.

Now streaming at:
YouTube.com/@AMSPicturestv or lottodoc.com

Marisa Thomas
AMS Pictures
press|amspictures.com| |press|amspictures.com

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-07-18 | 13:55:05

Decorative Concrete Market Size, Trend, Growth, Competitive Insights, Leading Players by 2025-2032

Decorative Concrete MarketDecorative Concrete Market size was at USD 19.47 Bn. in 2024, and is expected to grow at 6.2% from 2025 to 2032, reaching nearly USD 31.51 Bn. by 2032.Built to last, designed to impress, decorative concrete is where
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-07-18 | 13:55:04

Benzenoid Market Trends, Strategy, Application, Analysis, Global Share and Forecast-2031

Benzenoid Markets GrowthThe global benzenoid market is projected to reach $1,333.10 million by 2031, growing at a CAGR of 5.8% from 2022 to 2031 WILMINGTON, DE, UNITED STATES, July 18, 2025 /EINPresswire.com/ -- According to the report published
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-07-18 | 13:55:04

Tom Jackobs Urges Entrepreneurs to Burn Their Old Sales Scripts This Fourth of July

Tom Jackobs / CEOLos Angeles-based sales coach says freedom comes from connecting—not closingClients buy from people they trust, not people who talk at them.”— Tom JackobsLOS ANGELES, CA, UNITED STATES, July 18, 2025 /EINPresswire.com/ -- While others are setting off fireworks, Tom Jackobs is lighting a match to old-school sales scripts that feel robotic and manipulative. “This Fourth of July, forget memorized lines,” says Tom. “Your business needs a message that comes from the heart—not a script that came from someone else's mouth.” Jackobs teaches private-pay clinics and wellness professionals how to grow revenue with emotional intelligence and authentic connection through his Selling With H.E.A.R.T. method. “If your sales conversation sounds like a telemarketer, it’s time for a rewrite,” he says. “Clients buy from people they trust, not people who talk at them.” This July, Tom Jackobs is offering free training on how to sell naturally—no pyrotechnics required.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.