DriveAway Autos Continues to strengthen Its Partnership with the MS 150 Organization
HOUSTON, TX, UNITED STATES, April 23, 2025 /EINPresswire.com/ -- With over 15 years of experience in the automotive industry, proudly serving Houston and surrounding areas, DriveAway Autos reaffirms its commitment to the community by continuing its support as a key sponsor of high-impact sports and social events.
For the second consecutive year, and as part of this ongoing commitment, DriveAway Autos will sponsor the arm sleeves worn by participants of the MS150, providing added comfort and protection against the sun and weather throughout the event.
The MS150 is one of the most prominent cycling events in Texas and the United States. Organized by the National Multiple Sclerosis Society, the ride brings together thousands of cyclists annually to complete a challenging 150-mile journey from Houston to Austin. The primary goal of the event is to raise critical funds for research and support for those living with multiple sclerosis, a chronic disease affecting the central nervous system, mobility, and overall quality of life.
At DriveAway Autos, their mission goes beyond offering high-quality vehicles, they are deeply committed to the well-being of their community. Supporting events that promote health, sportsmanship, and teamwork is a core part of their values, and they are proud to contribute to initiatives that make a meaningful difference in people’s lives.
DriveAway Autos remains a trusted ally within Houston’s Space City and its surrounding communities, continuing to promote positive values and actively participating in initiatives that create lasting, positive impact for local families.
About DriveAway Autos
With more than 15 years in the industry, DriveAway Autos has become the leading auto dealership within Houston’s Hispanic community. The company boasts four locations and an inventory of over 800 vehicles. DriveAway Autos is deeply committed to customer satisfaction and the quality of its offerings, providing a wide selection of vehicles tailored to meet the needs and preferences of Hispanic families in the region.
For more information about DriveAway Autos and their sponsored events, visit them online at www.driveawayautos.com or follow on social media.
Miguel Quiroz
Q Advertising Group, Inc.
+1 469-230-3481
Miguel@qadgroup.com
Visit us on social media:
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Christine Hopkins Receives 2025 Vistage Leadership Award for Transformational Leadership and Business Resilience
Fasoo Expands Globally with Wrapsody eCo Cloud Update, Enhancing Supply Chain Security & Virtual Deal Room Capabilities
MINDVALLEY LAUNCHES E.V.E, AN AI THERAPIST THAT RESPONDS TO EMOTIONS IN REAL TIME
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.