KRISPY KRUNCHY CHICKEN OPENS IN MONTANA, ITS 48th STATE
Connecting brand fans from coast to coast and through all 48 contiguous states
ATLANTA, GA, UNITED STATES, April 23, 2025 /EINPresswire.com/ -- Krispy Krunchy Chicken®, one of the fastest growing hot food concepts in the convenience store business, is now open in Montana, achieving a presence in all 48 contiguous United States and meeting the nation’s need for ridiculously good, Cajun-spiced fried chicken from coast to coast. The brand, which is operated in more than 3200 locations, continues to grow across C-stores and other retailers, including a recent partnership at the iconic Fenway Park, home to the Boston Red Sox."We are proud and excited to enter new territory with our Montana opening – ‘The Treasure State’ now has a new treasure and fans can savor their favorite golden-fried chicken in any of the contiguous 48 States,” said Jim Norberg, CEO of Krispy Krunchy Chicken®. “Our sights keep getting bigger, and our loyal customers and dedicated operators are truly leading the way for our incredible growth. It’s a thrill to bring our premium offerings to more communities and share what makes our chicken highly sought after across the country.”
Krispy Krunchy specializes in fresh, hand-breaded chicken and chicken tenders with a mild Cajun spice that offers just the right amount of kick – but not so much it hurts! The brand also offers an award-winning Cajun Chicken sandwich, wings, chicken nuggets, honey biscuits and a variety of sides – all at a great value.
Customers may order on-site or use participating third-party delivery partners, like DoorDash, to have Krispy Krunchy® delivered right to their door. For locations, go to https://locations.krispykrunchy.com/search.
In addition to convenience stores, Krispy Krunchy® can be found and enjoyed at universities, casinos, and a variety of other locations. For more information about Krispy Krunchy Chicken®, visit www.krispykrunchy.com or follow them on Facebook and Instagram.
About Krispy Krunchy Chicken®
Krispy Krunchy Chicken® (KKC), founded in Louisiana in 1989, is a quick-serve solution for convenience stores, truck stops and universities across the U.S. The store-in-store concept allows licensees to serve hand-breaded, mildly Cajun-spiced fried chicken and all white meat tenders to its guests, to increase their in-store profitability and drive frequency. The full menu also includes an award-winning Cajun Chicken Sandwich, NEW all-white meat nuggets, a variety of sides and the brand's trademark honey biscuits.
With a weekly chicken sales volume exceeding one million pounds, Krispy Krunchy Chicken® proudly operates more than 3,200 retail locations across 48 states in the United States and is rapidly expanding. To learn more about partnering with Krispy Krunchy Chicken®, visit http://krispykrunchy.com/partnering.
Brianne Barbakoff
Ink Link Marketing
brianne@inklinkmarketing.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Orchestra AI Launches Spyglasses: First Mid-Market Platform to Track AI Search Traffic
BurjX Secures FSRA License, Launches ADGM-Regulated Trading Platform with 100+ Digital Assets
Free Gold IRA Kit Finder: New App Matches Consumers with Top-Rated Precious Metals Dealers
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.