The Lucky Group Awarded Gold Stevie® Award for 'Founding Team of the Year'
The Lucky Group’s founding team honored for redefining home financing and driving innovation in real estate
Led by co-founders Jesse Coody and Hannah Coody, The Lucky Group has built a vertically integrated, full-cycle real estate ecosystem that reimagines how owner-financing works. At the heart of this model is Coody & Co. Financing, a dedicated platform that pre-qualifies credit-conscious and self-employed homebuyers who are traditionally excluded from conventional mortgage options. Rather than forcing clients to choose from a small pool of seller-financed properties, Coody & Co. empowers buyers to select any home on the open market. Once approved, the company purchases the home and immediately resells it through a structured owner-financing arrangement. This model not only eliminates the limitations of typical seller-financing, but also creates a scalable, repeatable solution that serves families across income levels—while offering built-in protections and long-term sustainability.
“Your work shows both innovation and compassion in action, making a true impact on the lives of many aspiring homeowners,” said one of the Stevie Awards judges. “This is a compelling founding team solving a real market gap with a smart, scalable model.”
Since launching in 2024, The Lucky Group and Coody & Co. Financing have:
• Processed thousands of applications and originated over $10 million in transactions
• Helped dozens of families transition from renting to homeownership through non-predatory lending terms
• Built and tested their model through a Consulting Program that proved both the investor returns and borrower impact across 10 initial deals, with an average 23% IRR
• Scaled operations from Texas to 10 states, with additional market expansion on the horizon
• Earned the Silver Award for Most Innovative Company of 2024 in the Best in Biz Awards and featured in Top 100 Magazine
The company's next phase of growth is supported by the strategic expansion of its internal financing arm—enabling increased reach, operational scale, and long-term program sustainability.
“This award is a reflection of our mission to challenge the status quo in home financing,” said Hannah Coody, Co-Founder and COO. “We’re building more than a company—we’re building a system that works for families who’ve been told ‘no’ for far too long.”
About the Stevie® Awards
The Stevie Awards are among the most prestigious honors in the global business community, recognizing outstanding achievements in organizations of all sizes across more than 60 countries. The American Business Awards®—its flagship program in the U.S.—celebrate excellence in corporate performance, innovation, and leadership across a wide range of industries.
Media Relations
The Lucky Group, LLC
media|theluckygroupllc.com| |media|theluckygroupllc.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

MustWants Launches in Colorado, Empowering Military Families with Trusted Relocation Support and Veteran-Led Expertise
Survival, Memories, and Miracles Intertwine in Poignant Debut Novel by Tilly Grey
New U.S. Housing Policies May Boost Foreclosures & Investment Opportunities in 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.