TiniFiber Expands Regional Presence with Appointment of Nikki Van Gemert as Northeast Regional Sales Manager
With over 29 years of experience in B2B sales and strategic account development, Nikki brings a proven track record of exceeding revenue targets and driving growth across highly competitive markets. She joins TiniFiber from TTI, Inc., and has also held impactful roles at Velcro, Allied Wire & Cable, and Anixter.
Nikki’s strengths lie in consultative selling, territory expansion, and building enduring client relationships. Her experience spans a wide range of industries and complex sales cycles, making her a valuable addition to the team as TiniFiber continues to grow its national footprint.
Chris Pegge, VP; Sales of TiniFiber, stated: “Nikki’s deep industry knowledge, client-first mindset, and results-driven approach makes her a tremendous asset as we continue , during this exciting phase of growth.”
TiniFiber’s flagship product, Micro Armor Fiber, is a groundbreaking alternative to Aluminium Interlocking Armor (AIA) and has gained significant traction across the U.S. and Canada. The advanced Fiber Optic Cable is 65% smaller and 75% lighter than traditional competing armored alternatives. This allows an increase in Fiber density while also improving durability. The patented Kevlar-steel design is also significantly more flexible than competing technologies and its reduced weight and size also simplifies and lowers the cost of installation.
Nikki is based in the Northeast U.S., where she will focus on expanding relationships with end-users, integrators, and distribution partners across the region.
For more information, please visit www.tinifiber.com.
About TiniFiber
TiniFiber® is an award-winning, U.S. Patented innovator redefining Fiber Optic industry standard with Micro Armor Fiber® Cable. Offering unmatched durability, flexibility, and weight reduction, TiniFiber is the go-to choice for A/V & Security, Commercial & Residential, DAS/Wireless, Broadband, Transportation, and Data Center applications. Its crush-proof, rodent-resistant, and stainless-steel armored construction makes it ideal for aerial, underground, and powered cable installations in the harshest environments.
Press Contact:
Ramona Mariano
Marketing Coordinator
TiniFiber
Ramona@tinifiber.com
Ramona Mariano, Marketing Coordinator
TiniFiber
Ramona@tinifiber.com
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Intrinseque Health Officially Launches Malaysia Entity in Melaka
Intrinseque Health Officially Launches Malaysia Entity in Melaka
Blockchain-as-a-Service Market Projected to Skyrocket to $84.6 Billion by 2031 with 59.3% CAGR
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.