Etherio Wins Platinum and Gold at 2025 Hermes Creative Awards for Excellence in Advertising
The Hermes Creative Awards is one of the oldest and largest creative competitions in the world. It honors the messengers and creators of traditional and emerging media. Winners range from individuals to media conglomerates and Fortune 500 companies.
Etherio received the following awards:
• Platinum Winner: Direct Mail Piece and Event Signage
• Gold Winner: Print Media - Advertisement
“These recognitions are a testament to the talent and tenacity of our creative team,” said Jena Dunham, Vice President of Marketing and Creative Services at Etherio. “We are intentional about blending strategic thinking with bold creative execution—and these awards reflect our ability to bring that vision to life for our clients.”
With an eye on the future, Etherio continues to raise the bar for strategy-driven creative in its client work. To see how Etherio brings strategy and creativity together to move brands forward, visit etherio.com.
ABOUT ETHERIO
Etherio is a premier provider of strategic meeting management, site selection services, and association management, delivering high-impact solutions across the industry. For 18 consecutive years, MeetingsNet has included Etherio on its prestigious CMI 25 list, which honors the largest and most influential corporate, full-service meeting and incentive travel management companies in North America. From expertly managing governance, membership, and events for associations to delivering innovative meeting solutions, Etherio supports clients in achieving measurable results, engaging teams, and fostering lasting connections. For more information, visit etherio.com.
ABOUT THE HERMES CREATIVE AWARDS
Hermes Creative Awards is an international competition for creative professionals involved in the concept, writing, and design of traditional and emerging media. Administered by the Association of Marketing and Communication Professionals (AMCP), the awards recognize outstanding work in the industry while promoting the philanthropic nature of marketing and communication professionals.
Sarah Jansen
Etherio
sjansen|etherio.com| |sjansen|etherio.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Facebook
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

MustWants Launches in Colorado, Empowering Military Families with Trusted Relocation Support and Veteran-Led Expertise
Survival, Memories, and Miracles Intertwine in Poignant Debut Novel by Tilly Grey
New U.S. Housing Policies May Boost Foreclosures & Investment Opportunities in 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.