Komunikaty PR

Feyenoord Begins Partnership with Italian Clothing Brand Peuterey

2025-06-16  |  10:55:05

Feyenoord Begins Partnership with Italian Clothing Brand Peuterey

MILAN, MILAN, ITALY, June 16, 2025 /EINPresswire.com/ -- For the next three seasons, the players and staff members of Feyenoord 1 and Feyenoord Women 1 will wear clothing from Peuterey. As of July 1, 2025, the Italian brand will be the Official Formal Fashion Supplier of Feyenoord.
Peuterey will provide the clothing that players, staff members, and other representative employees of the club will wear on match days and at other official events. The contract between the clothing brand and Feyenoord was officially signed prior to the away match against AC Milan in the Champions League in mid-February. This festive moment took place in Peuterey's European flagship store in Milan.
Part of Growth Ambition "We were looking for a new partner to fulfill the position of Official Formal Fashion Supplier," says Feyenoord's commercial director Ruud van der Knaap. "Peuterey is a beautiful Italian clothing brand that wants to create more visibility in the Netherlands and grow. This was a good match with our need for strong, emerging international brands that want to move with us as a club and share the same ambition. We found each other in this. We can help each other to grow further."
Pride Tiziano Bonacchi, CEO of Peuterey: "For us, it is fantastic to collaborate with a brand that has such a big name and strong history in the Netherlands. This will absolutely help us increase our brand awareness, even though we are already quite well represented in the Netherlands. We have had extensive discussions about this collaboration. I can't wait to see the players and staff members wearing our clothing next season. That will make me very proud."
About Peuterey The Peuterey brand was founded in 2002 in the Italian region of Tuscany. The name is inspired by one of the peaks of Mont Blanc. The three red dots in the Peuterey logo also refer to this. The brand originally focused on outerwear but now offers a complete clothing line for both business and leisure wear. Peuterey clothing is sold worldwide, particularly in Europe and Asia. In the Netherlands, the clothing is available in different stores across the country.

M&C SAATCHI PR SRL
M&C SAATCHI PR s.r.l.
+39 02 3674 8250
email us here

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-17 | 23:55:06

August Homes Advances LEED Gold and Net Zero Ready Construction Principles in Residential Housing

August Homes offers all-electric, LEED Gold, and Net Zero Ready homes using tested standards, clean energy systems, and third-party verification.FREDERICK, MD, UNITED STATES, June 17, 2025 /EINPresswire.com/ -- August Homes integrates LEED Gold
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-17 | 23:55:06

Beverly Hills Celebrity Dentist Dr. Sep Pouresa Offers Innovative Cosmetic Dental Transformations

LOS ANGELES, CA, UNITED STATES, June 17, 2025 /EINPresswire.com/ -- Beverly Hills celebrity dentist Dr. Sep Pouresa provides a modern, patient-focused approach to smile makeovers that emphasizes both dental function and appearance amongst Los
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-17 | 23:55:06

'Simone LaFray and the Bishop of Mumbai' Welcomes Readers Back to a World of Spies, Sweets, and Secrets Gone Global

'Simone LaFray and the Bishop of Mumbai' by S.P. O'FarrellBrandylane Publishers's logowritten by S.P. O’Farrell; on sale June 17, 2025A winning combination of the 'Spy Kids' series and 'The Queen’s Gambit.' . . . You’ll be

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.