Gleezy Launches in Harris Teeter Stores In Time for July 4th with Premium Double-Smoked Brisket Hot Dogs
Gleezy launches in Harris Teeter stores with its 100% double-smoked beef brisket hot dogs—just in time for July 4th cookouts. Available starting June 30.
To mark the launch, Gleezy will offer its 1/5 lb, 100% beef with brisket hot dogs in four-packs for $9.99, available in the refrigerated meat section. It’s a milestone moment for two Charlotte-born brands—and an ideal match for the summer’s most iconic meal.
“I’ve been a customer for 35+ years–there’s no better place to debut than Harris Teeter—another Charlotte brand that shares our love for quality, community, and bold flavor,” said Bryce Rech, founder of Gleezy. “We’re proud to bring our take on the American cookout classic to backyards across the region just in time for the Fourth of July.”
A Charlotte Collaboration with Summer in Mind
Gleezy has built a following nationwide at golf courses, restaurants, and stadiums for its quality-driven twist on the hot dog: made from 100% all-beef with brisket and double-smoked for rich, bold flavor. Now available for home grills, each four-pack delivers the same crave-worthy experience fans have come to expect at events.
“Hot dogs have lacked innovation for too long. We’re offering a new way to enjoy a classic— for wherever summer takes you,” said Rech.
Available Starting June 30
Gleezy’s hot dogs will be stocked in the refrigerated meat section of all Harris Teeter stores beginning June 30, 2025 and the complementary Carolina Dog Sauce will be available for sale later this year.
For store availability or product information, visit gleezydog.com or follow @gleezydog on Instagram.
About Gleezy
Gleezy is redefining the stadium and on-course food experience with its premium, double-smoked beef brisket hot dogs, made from 100% all-beef brisket and smoked twice for rich flavor. Born in Charlotte, North Carolina, Gleezy has become a fast favorite among fans looking for quality and creativity in a familiar form. Originally launched as "The Official Hot Dog of Golf," Gleezy can be found at sports venues, food service locations, and—now—grocery stores nationwide. To learn more or find a Gleezy near you, visit gleezydog.com or @gleezydog on Instagram.
Jeremy Gomez
Gleezy, Inc.
jeremy|gleezydog.com| |jeremy|gleezydog.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Intrinseque Health Officially Launches Malaysia Entity in Melaka
Intrinseque Health Officially Launches Malaysia Entity in Melaka
Blockchain-as-a-Service Market Projected to Skyrocket to $84.6 Billion by 2031 with 59.3% CAGR
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.