Gleezy Launches in Harris Teeter Stores In Time for July 4th with Premium Double-Smoked Brisket Hot Dogs
Gleezy launches in Harris Teeter stores with its 100% double-smoked beef brisket hot dogs—just in time for July 4th cookouts. Available starting June 30.
To mark the launch, Gleezy will offer its 1/5 lb, 100% beef with brisket hot dogs in four-packs for $9.99, available in the refrigerated meat section. It’s a milestone moment for two Charlotte-born brands—and an ideal match for the summer’s most iconic meal.
“I’ve been a customer for 35+ years–there’s no better place to debut than Harris Teeter—another Charlotte brand that shares our love for quality, community, and bold flavor,” said Bryce Rech, founder of Gleezy. “We’re proud to bring our take on the American cookout classic to backyards across the region just in time for the Fourth of July.”
A Charlotte Collaboration with Summer in Mind
Gleezy has built a following nationwide at golf courses, restaurants, and stadiums for its quality-driven twist on the hot dog: made from 100% all-beef with brisket and double-smoked for rich, bold flavor. Now available for home grills, each four-pack delivers the same crave-worthy experience fans have come to expect at events.
“Hot dogs have lacked innovation for too long. We’re offering a new way to enjoy a classic— for wherever summer takes you,” said Rech.
Available Starting June 30
Gleezy’s hot dogs will be stocked in the refrigerated meat section of all Harris Teeter stores beginning June 30, 2025 and the complementary Carolina Dog Sauce will be available for sale later this year.
For store availability or product information, visit gleezydog.com or follow @gleezydog on Instagram.
About Gleezy
Gleezy is redefining the stadium and on-course food experience with its premium, double-smoked beef brisket hot dogs, made from 100% all-beef brisket and smoked twice for rich flavor. Born in Charlotte, North Carolina, Gleezy has become a fast favorite among fans looking for quality and creativity in a familiar form. Originally launched as "The Official Hot Dog of Golf," Gleezy can be found at sports venues, food service locations, and—now—grocery stores nationwide. To learn more or find a Gleezy near you, visit gleezydog.com or @gleezydog on Instagram.
Jeremy Gomez
Gleezy, Inc.
jeremy@gleezydog.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Science-Backed Wellness Gains Momentum as Chicago Prepares to Host Major Health Conference This July
TEHACHAPI, CALIFORNIA REALTOR® CHRISTIE LEE WEISHAAR EARNS HER MILITARY RELOCATION PROFESSIONAL (MRP) CERTIFICATION
New Book on SAP Innovation with AI Explores How Generative AI Is Reshaping SAP Finance
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.