Healthcare and Consumer Care Ayurveda Products Anticipated to Reach USD 83.6 Billion, at a Notable 16.85% CAGR by 2035
Healthcare and Consumer Care Ayurveda Products Market: Blending Tradition with Modern Wellness Trends
US, NY, UNITED STATES, April 25, 2025 /EINPresswire.com/ -- Market OverviewThe Healthcare and Consumer Care Ayurveda Products Market is witnessing a robust surge as global consumers shift toward holistic, natural, and plant-based wellness solutions. Ayurveda, a traditional Indian system of medicine, is being embraced worldwide for its preventive and therapeutic benefits. Furled by increasing awareness about natural healthcare, rising chronic disease prevalence, and a growing demand for personalized wellness, Ayurveda is evolving from an alternative practice to a mainstream health trend.
The global Healthcare and Consumer Care Ayurveda Products Market Size was valued at approximately USD 17.6 billion in 2025 and is expected to reach USD 83.6 billion by 2035, growing at a compound annual growth rate (CAGR) of around 16.85% during the forecast period (2025–2035). This momentum is driven by consumer preference for chemical-free products, supportive government policies, and rising investments from major players in the wellness, pharma, and personal care sectors.
Laser Interferometer Market 2025 Trends: Expected to Grow at a CAGR of 6.8% from 2022 to 2031, Claims AMR
DiscoverMyBusiness Launches Digital Marketing Services in Spain to Help Local Businesses Grow Online
Diatom Capital Acquires Industrial Electronics Services Inc.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.