Meshh Launches next-generation spatial analytics platform: Meshh Vantage
Leading spatial analytics specialist, Meshh, has announced the launch of Vantage, its powerful, next-generation spatial analytics platform.
NEW YORK, NY, UNITED STATES, June 11, 2025 /EINPresswire.com/ -- Vantage is designed to be easily deployed across various clients and programs, including tours, brand pop-ups, trade shows, sports activations, and more. The new platform lets clients easily leverage measurement output to inform strategy decisions. Clients can customize metrics to suit various programmes and easily integrate them into their existing on-site measurement tools. This powerful new platform represents a significant upgrade to Meshh’s spatial analytics capabilities, featuring enhanced UI/UX, improved user administration, and advanced customisation options.Meshh CEO Caroline McGuckian explained, “Meshh Vantage is a step-change in how <clients> can use spatial analytics. We have completely redesigned the user interface to include intuitive navigation and customizable event dashboards based on each client's specific needs and preferences. Vantage has also improved event setup and comparison capabilities, and enhanced user administration with simplified role management.”
“Meshh Vantage is a major step forward for capturing leads, making data visualization clearer and more intuitive than ever,” said Kayla C, account executive, Deckel & Moneypenny.
Vantage is designed to be a self-service platform that dovetails with Meshh’s easy-to-deploy sensors, making spatial analytics of any space a straightforward process for event organisers and agencies.
“We have an exciting suite of additional Vantage features coming out during 2025, specifically, the ability to automate complex, powerful metrics like flow and user journeys, as well as directly piping in industry-leading benchmarking data and event comparison capabilities,” added McGuckian.
Meshh utilizes passive, privacy-compliant sensors to capture anonymous location-based data, providing agencies, brands and organisers with powerful insights, including visitor dwell time measurement, flow tracking, engagement levels, and repeat visits analysis.
Paul Richardson
Vividink Ltd
+44 1433 445001
paul|vividink.info| |paul|vividink.info
Visit us on social media:
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Orchestra AI Launches Spyglasses: First Mid-Market Platform to Track AI Search Traffic
BurjX Secures FSRA License, Launches ADGM-Regulated Trading Platform with 100+ Digital Assets
Free Gold IRA Kit Finder: New App Matches Consumers with Top-Rated Precious Metals Dealers
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.